бавно падат оборотитеW210-250Д
Започната от slavi E-klas, 05 дек 2008 - 23:01:57
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 декември 2008 - 23:01
здр. колеги мн ми е страно защо като изфорсирам мотора и пусна гаста стрелката на оборотомера си пада нормално до като
стигне 1000об и на долу започват да падат мн бавно и мотора се тресе и на други модели като моя съм виждал същия проблем
някои ако може да ми помогне ще му бъда мн благодарен.
стигне 1000об и на долу започват да падат мн бавно и мотора се тресе и на други модели като моя съм виждал същия проблем
някои ако може да ми помогне ще му бъда мн благодарен.
#2
Публикувано 06 декември 2008 - 09:43
В първата част на въпроса всичко е наред.Така трябва да бъде.А това че тресе,вече не е добре,но не търси връзка между двете.Тресенето може да е от много неща,провери си дюзите.здр. колеги мн ми е страно защо като изфорсирам мотора и пусна гаста стрелката на оборотомера си пада нормално до като
стигне 1000об и на долу започват да падат мн бавно и мотора се тресе и на други модели като моя съм виждал същия проблем
някои ако може да ми помогне ще му бъда мн благодарен.
#3
Публикувано 14 март 2009 - 23:49
и аз имам подобен проблем, но без тресенето само шум. Шума не знам как да го опиша появява се някъде около 900-1000 оборота после изчезва. Смених един път някакви успокоители, но резултата беше краткотраен. Казаха ми, че частите били навсякъде такива и не държали. Аз все пак се съмнявам, че е така. До колкото си спомням успокоителя на вид нещо като амортисьорче май беше около 100 лв
#4
Публикувано 02 май 2009 - 21:00
Странно, но и при мен от няколко дни се появи абсолютно същата история, до към 1200-1300 об/мин падат нормално, после почва едно претрисане и падат по-бавно до оборотите на празен ход и звука е все едно че не работи някой цилиндър,също така, когато е на празен ход има някакси прекъсва и това го има само като загрее колата, сутрин студена не прави тия шашми.Колата е ц250тд. моля някои ако е запознат с проблема и решаването му да сподели, че нямам представа какво му стана.
#5
Публикувано 02 май 2009 - 22:47
при дизелаците няма моторчета за празен ход.
бавното падане на оборотите е нормално, защото газ-механизмът има амортисьорче за бавно връщане на газта.
ако е прекалено бавно е проблем. сменете амортисьорчето.
притрисането също е проблем. може да са доста неща.
190Д--веригата сменили я?
бавното падане на оборотите е нормално, защото газ-механизмът има амортисьорче за бавно връщане на газта.
ако е прекалено бавно е проблем. сменете амортисьорчето.
притрисането също е проблем. може да са доста неща.
190Д--веригата сменили я?
#6
Публикувано 03 май 2009 - 00:35
Не, не съм. Смених амортисьорчето, но изглежда има много ментета, и не издържа много. Казаха ми, че това може да се оправи ако се вземе малко по-къс ремък
#7
Публикувано 03 май 2009 - 01:35
при мен даването на газ е електронно,с реостат който е свързан с педала на газта с жило т.е. нямам механизъм и амортисьорчета. писах в темата на слави Е-клас, понеже е със същия мотор като моя.
Лоринзер, колегата 190д май говори за амортисьорчето на обтегача на ремъка
Лоринзер, колегата 190д май говори за амортисьорчето на обтегача на ремъка
#8
Публикувано 03 май 2009 - 01:40
при мен даването на газ е електронно,с реостат който е свързан с педала на газта с жило т.е. нямам механизъм и амортисьорчета. писах в темата на слави Е-клас, понеже е със същия мотор като моя.
Лоринзер, колегата 190д май говори за амортисьорчето на обтегача на ремъка
Лоринзер, колегата 190д май говори за амортисьорчето на обтегача на ремъка
#9
Публикувано 03 май 2009 - 10:45
стана обърквация тотална....
190Д--за какъв шум говориш? свали ли ремъка и да запалиш мотора?? имаше ли го при свален ремък?
ако го има и си сменял плъзгач (успокоител) на веригата, защо не си сменил веригата?
или успокоител викаш на обтегача на ремъка??
190Д--за какъв шум говориш? свали ли ремъка и да запалиш мотора?? имаше ли го при свален ремък?
ако го има и си сменял плъзгач (успокоител) на веригата, защо не си сменил веригата?
или успокоител викаш на обтегача на ремъка??
#10
Публикувано 03 май 2009 - 14:17
Значи при веригата нищо не съм бутал казаха, че е ок. Шума изглежда е от ремъка, защото след като смених успкоител (нещо на вид като амортисьорче) шума изчезна за кратко, но пак се появи.
#11
Публикувано 04 май 2009 - 23:28
Странно, но и при мен от няколко дни се появи абсолютно същата история, до към 1200-1300 об/мин падат нормално, после почва едно претрисане и падат по-бавно до оборотите на празен ход и звука е все едно че не работи някой цилиндър,също така, когато е на празен ход има някакси прекъсва и това го има само като загрее колата, сутрин студена не прави тия шашми.Колата е ц250тд. моля някои ако е запознат с проблема и решаването му да сподели, че нямам представа какво му стана.
Вариант 1 - Дюза(и),ако си попаднал на лоша нафта.Сипвай добавка за чистене и газ с 200 по магистралата.
Вариант 2 - Проблем в газоразпределението.Доста често срещан при 250ТД след определени километри(по мои наблюдения около 300-400х.км.),и съответно скъп за отстраняване.Ремонта се състои в сваляне и реновиране на главата (нови клапани,водачи,повдигачи и т.н.)
Вариант 3 - Нищо и няма,карай си я така .Ще изкара още много,все пак е Мерцедес.
P.S. Сега да не вземеш да си разхвърляш мотора ,щото някой "у форума" ти го е казал.Мини през компетентен сервиз за 2-3 мнения по въпроса.И те са хора ,и те требе да земат по некой лев.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни