Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Капачка на разширителния съд на 190Е1,4 или 1,2 бара налягане


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 tonyb

tonyb

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    W201 ,190E , 122 h.p.,1990

Публикувано 29 ноември 2008 - 18:20

Здравейте !
На старата ми капачка на разширителния съд(на антифриза) й бяха изпечени гумичките и в затворено положение леко мърдаше при разклащане.Кой я знае колко е стояла и явно работа не върши та реших да я сменя с нова. На старата капачка пише 1200 (1,2 бара) , а на новата,която си купих 1400 (1,4 бара). Порових се в нета и на няколко места за 190Е,2000 куб.с. предлагат и двата вида капачки.Въпросите ми са два - проблем ли е ,че новата ми капачка е на 1,4 бара, и вторият ми въпрос е при развъртане на капачката при топъл двигател трябва ли да се чува съскане(системата да е под налягане). Когато отвъртам старата ми капачка не се чува съскане.
Благодаря ви предварително.
  • 0
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 29 ноември 2008 - 20:53

досега не е била под налягане, защото уплътнението е било пътник,,
трябва да има съскане и налягане при загрял мотор!!!

и аз мисля че трябва да търсиш паровъздушен клапан с налягане 1,2 бар. 1,4 са много.
но все пак провери, старата капачка също може да е била сменяна.
  • 0

#3 tonyb

tonyb

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    W201 ,190E , 122 h.p.,1990

Публикувано 29 ноември 2008 - 21:44

досега не е била под налягане, защото уплътнението е било пътник,,
трябва да има съскане и налягане при загрял мотор!!!

и аз мисля че трябва да търсиш паровъздушен клапан с налягане 1,2 бар. 1,4 са много.
но все пак провери, старата капачка също може да е била сменяна.

Веднага след като взех новата капачка я сложих на казанчето.От магазина до вкъщи е около 3 км.,колата си загря нормално до 82-85 градуса,след като спрях отвъртях новата капачка-никакво съскане.Утре ще я покарам повечко,та дано се оправят нещата.
  • 0
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 29 ноември 2008 - 22:54

ако няма херметизация, лятото може да кипне.
съскане ще чуеш при 95 градуса

стисни здраво големия маркуч с ръка,а с другата ръка отвори капачката, трябва да изсъска
  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 ноември 2008 - 22:56

Не само съскане, ами направо и течност връща ако отвориш на загрял мотор. За това капачката има две положения на отваряне - едното изпуска налягането, но капачката остава хваната за гърловината, и на второто - вече излиза капачката.
На моята пише 140, колата е w124, но мотора пак е 102.
  • 0

#6 tonyb

tonyb

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    W201 ,190E , 122 h.p.,1990

Публикувано 01 декември 2008 - 12:10

Благодаря ви колеги :allhail: ,най-после херметизирах системата.По съвет на Benzboss загрях двигателя докъм 90 градуса при отворена капачка на разш.съд .Сигурно е имало въздух в системата,защото изсмука още 50-70 гр.антифриз от казанчето.Затворих капачката,покарах малко колата и пак пробвах да развъртя капачката-изсъска.. ей това съскане чаках.Днес няма да я карам,а утре ще пробвам дали след като не е карана 2 дни държи налягане в системата.Явно са ми дали правилната капачка,щом и на колегата Subsonic е на 1,4 бара. :icon_welldone:
  • 0
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero

#7 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 01 декември 2008 - 17:44

И моята е на 1.4 ....... Още малко и ще стигнем Нексиата .... :):):) И недей си прави повече този експеримент да отваряш капачката след като си карал колата,да не стане белята .........
Иначе аз като си сменявам антифриза работя по същият начин ..... Оставям капачката "отворена" и доливам ако трябва антифриз,и отвреме на време стискам маркучите да излезе въздуха ......... :)
Има ли въобще някой 190 или 124 на 1.2BAR???????? Освен твоята де ...... :) И защо така има два модела ...... За по-топлите страни ли????????
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни