
Капачка на разширителния съд на 190Е1,4 или 1,2 бара налягане
Започната от tonyb, 29 ное 2008 - 18:20:19
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 ноември 2008 - 18:20
Здравейте !
На старата ми капачка на разширителния съд(на антифриза) й бяха изпечени гумичките и в затворено положение леко мърдаше при разклащане.Кой я знае колко е стояла и явно работа не върши та реших да я сменя с нова. На старата капачка пише 1200 (1,2 бара) , а на новата,която си купих 1400 (1,4 бара). Порових се в нета и на няколко места за 190Е,2000 куб.с. предлагат и двата вида капачки.Въпросите ми са два - проблем ли е ,че новата ми капачка е на 1,4 бара, и вторият ми въпрос е при развъртане на капачката при топъл двигател трябва ли да се чува съскане(системата да е под налягане). Когато отвъртам старата ми капачка не се чува съскане.
Благодаря ви предварително.
На старата ми капачка на разширителния съд(на антифриза) й бяха изпечени гумичките и в затворено положение леко мърдаше при разклащане.Кой я знае колко е стояла и явно работа не върши та реших да я сменя с нова. На старата капачка пише 1200 (1,2 бара) , а на новата,която си купих 1400 (1,4 бара). Порових се в нета и на няколко места за 190Е,2000 куб.с. предлагат и двата вида капачки.Въпросите ми са два - проблем ли е ,че новата ми капачка е на 1,4 бара, и вторият ми въпрос е при развъртане на капачката при топъл двигател трябва ли да се чува съскане(системата да е под налягане). Когато отвъртам старата ми капачка не се чува съскане.
Благодаря ви предварително.
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero
#2
Публикувано 29 ноември 2008 - 20:53
досега не е била под налягане, защото уплътнението е било пътник,,
трябва да има съскане и налягане при загрял мотор!!!
и аз мисля че трябва да търсиш паровъздушен клапан с налягане 1,2 бар. 1,4 са много.
но все пак провери, старата капачка също може да е била сменяна.
трябва да има съскане и налягане при загрял мотор!!!
и аз мисля че трябва да търсиш паровъздушен клапан с налягане 1,2 бар. 1,4 са много.
но все пак провери, старата капачка също може да е била сменяна.
#3
Публикувано 29 ноември 2008 - 21:44
Веднага след като взех новата капачка я сложих на казанчето.От магазина до вкъщи е около 3 км.,колата си загря нормално до 82-85 градуса,след като спрях отвъртях новата капачка-никакво съскане.Утре ще я покарам повечко,та дано се оправят нещата.досега не е била под налягане, защото уплътнението е било пътник,,
трябва да има съскане и налягане при загрял мотор!!!
и аз мисля че трябва да търсиш паровъздушен клапан с налягане 1,2 бар. 1,4 са много.
но все пак провери, старата капачка също може да е била сменяна.
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero
#4
Публикувано 29 ноември 2008 - 22:54
ако няма херметизация, лятото може да кипне.
съскане ще чуеш при 95 градуса
стисни здраво големия маркуч с ръка,а с другата ръка отвори капачката, трябва да изсъска
съскане ще чуеш при 95 градуса
стисни здраво големия маркуч с ръка,а с другата ръка отвори капачката, трябва да изсъска
#5
Публикувано 30 ноември 2008 - 22:56
Не само съскане, ами направо и течност връща ако отвориш на загрял мотор. За това капачката има две положения на отваряне - едното изпуска налягането, но капачката остава хваната за гърловината, и на второто - вече излиза капачката.
На моята пише 140, колата е w124, но мотора пак е 102.
На моята пише 140, колата е w124, но мотора пак е 102.
#6
Публикувано 01 декември 2008 - 12:10
Благодаря ви колеги
,най-после херметизирах системата.По съвет на Benzboss загрях двигателя докъм 90 градуса при отворена капачка на разш.съд .Сигурно е имало въздух в системата,защото изсмука още 50-70 гр.антифриз от казанчето.Затворих капачката,покарах малко колата и пак пробвах да развъртя капачката-изсъска.. ей това съскане чаках.Днес няма да я карам,а утре ще пробвам дали след като не е карана 2 дни държи налягане в системата.Явно са ми дали правилната капачка,щом и на колегата Subsonic е на 1,4 бара.


Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero
#7
Публикувано 01 декември 2008 - 17:44
И моята е на 1.4 ....... Още малко и ще стигнем Нексиата .... 

И недей си прави повече този експеримент да отваряш капачката след като си карал колата,да не стане белята .........
Иначе аз като си сменявам антифриза работя по същият начин ..... Оставям капачката "отворена" и доливам ако трябва антифриз,и отвреме на време стискам маркучите да излезе въздуха .........
Има ли въобще някой 190 или 124 на 1.2BAR???????? Освен твоята де ......
И защо така има два модела ...... За по-топлите страни ли????????



Иначе аз като си сменявам антифриза работя по същият начин ..... Оставям капачката "отворена" и доливам ако трябва антифриз,и отвреме на време стискам маркучите да излезе въздуха .........

Има ли въобще някой 190 или 124 на 1.2BAR???????? Освен твоята де ......

1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни