Здравеите.Притежавам Мечок-126-300 -1987г. От 4-5 месеца се появи проблем който все още не мога да реша. Някой път. Подчертавам някой път.Както си върви колата заглъхва за 2-3 сек. и след това се оправя.Когато заглъхне от ауспуха излиза черен дим. Този мурафет го прави единствено когато колата е топла и то не винаги. Отивам до Варна никакъв проблем.Тръгвам за работа докато стигна 2 пъти заглъхва.Направо да ти скъса нервите. Започнах със смяна на свещите,кабелите,дистрибуторна капачка,палец,въздушен и бензинов филтър. Ефект няма.Като и скимне заглъхва и това е. Започнах да се замислям за ланда сондата. Ако имате някакви идеи ПОМАГАИТЕ. Свещите на автомобила са черни.Явно няма добро изгаряне. Предварително БЛАГОДАРЯ.
126-черни свещи
Started by ombree, 25 Nov 2008 - 12:27:57
5 replies to this topic
#1
Posted 25 November 2008 - 12:27
#2
Posted 25 November 2008 - 14:25
Водиш колата на диагноза-някои дет си ползва сивото и има газ анализатор.
за твоя 103 мотор всичко е ясноо само трябва и диагностика да го знае де...
Щом не гори добре -или не пали в нужния момент или бърка сместа неправилно - в твоя случаи горивото е в повече.
Трябва да се премери тва онова - от разтояние няма да стане.
за твоя 103 мотор всичко е ясноо само трябва и диагностика да го знае де...
Щом не гори добре -или не пали в нужния момент или бърка сместа неправилно - в твоя случаи горивото е в повече.
Трябва да се премери тва онова - от разтояние няма да стане.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#3
Posted 25 November 2008 - 15:28
Приятел и аз имах много подобен проблем и се оказа че е сивата плочка която стой от дясната страна в близост до фара и в нея влизат две букси . Незнам това електроно запалване ли е комутатор ли е но в BOSCН ми искаха над 1000лв. Занесох го на един електрончик и го оправи за някакви смешни пари от тогава нямам никакъв проблем .
#4
Posted 27 November 2008 - 20:49
при него е различен комутатора и не се ремонтира. ако той прави номрета де.
в общи линии Brpi е казал всичко.
черно свещи-2 вариянта- богата смес или харчи масло
на диагностика си на 100%. тва е некъв нетипичен проблем за 103.
много лошо изгаряне предизвиква чернилка отзаде. причини, свръх смес за краткия момент или лоша искра.
ясно е че си сменил почти всичко по запалит. сист, но може бобината или комутатора да правят номера.
я си провери клапата на дебитомера, връща ли се бързо и плавно, щом я натиснеш докрай с ръка. на загасен мотор естествено.
което не е гаранция, че пък не засяда буталото в главата на инжекциона
в общи линии Brpi е казал всичко.
черно свещи-2 вариянта- богата смес или харчи масло
на диагностика си на 100%. тва е некъв нетипичен проблем за 103.
много лошо изгаряне предизвиква чернилка отзаде. причини, свръх смес за краткия момент или лоша искра.
ясно е че си сменил почти всичко по запалит. сист, но може бобината или комутатора да правят номера.
я си провери клапата на дебитомера, връща ли се бързо и плавно, щом я натиснеш докрай с ръка. на загасен мотор естествено.
което не е гаранция, че пък не засяда буталото в главата на инжекциона
#5
Posted 07 October 2009 - 22:08
Благодаря за отговорите. Проблема се оказа в датчик който се намира отгоре на главата.Става въпрос за датчика който е последен /когато застанеш пред двигателя/ изключих го и колата се оправи. Цяло лято я карам така и няма никакъв проблем.Значително ми падна и разхода на гориво,някъде с около 1,5лт.Само че незнам каква функция изпълнява шунтирания датчик.Явно е топлинен и подава информация за обогатяване на горивната смес. Не усещам някаква необходимост на колата от него.Сутрин пали при първото завъртане/тази сутрин 5 гр. по целзии/.Ускорението и е много добро. На магистралата 200км/ч не са проблем.И все пак датчика трябва да е сложен за да изпълнява някаква функция.Ако някой знае или има идеи, ще съм благодарен.Че ще се купува то е ясно.Но какво прави .Любопитен съм.Благодаря предварително.
#6
Posted 07 October 2009 - 22:19
Във Варна нога да те свържа с правилните хора за диагностика, дет няма да ти гледат колата кат голям кръгъл камък . Ако имаш интерес кажи . Поздрави
The Gods Made Heavy Metal
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users