Този пост е редактиран от Faca: 31 януари 2009 - 13:26
Радиатор на Парното. Сваляне на таблотоW201
Започната от Ta4kata, 25 ное 2008 - 01:12:51
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 ноември 2008 - 01:12
Проблеми с парното на 190-ка! Колеги помогнете, предстои ми сваляне на таблото на една 190-ка на един приятел, мисля че ми се е спукало радяторчето на парното защото поти постоянно стъклата на колата и след като се испари остава мазнината от антифеиза по тях! Колата също така днес протече от дясната страна под прага дирекно капе от купето и предполагам че е радяторчето, за сега несме забелязали губенето на течност защото до момента несме доливали. Та предстои ми неговата подмяна неискам да е карам по серфизи защото се опасявам да не почне да скърца таблото и съм решил да го направя самостоятелно с ваша помощ разбира се. Откаде да започна, спорет мене трябва да свала таблото централната конзола километража и сигорно ще се наложи и волана, ако може малко савети да ми дадете с какво трябва да внимавам ?Благодаря предварително
Мислих че ме е страх да летя! W140 колата мечтта
#2
Публикувано 25 ноември 2008 - 12:53
Зареди се с търпение! Ще се наложи да свалиш цялото табло. запачни с махането на централната конзола с врътките да парното, махаш големите гйки. има болтове в двата долни края на таблото до колоните. за полесен демонтаж свали и волана. Разгредаи добре темите в форума имаше някаде същия проблем. Колегите го бяха описали доста подробно. Успех!
#3
Публикувано 29 ноември 2008 - 20:45
ако се съмняваш дали е антифриз--обери изпаренията от стъклото с пръст и го близни. антифризът е СЛАДЪК.
но май 99% си за разглобяване.
но май 99% си за разглобяване.
#4
Публикувано 02 декември 2008 - 01:24
Абе аз го разголобих и го зглобих, лошото е че няма никаде течове! За първи път се сваля това табло под него нямаше прашонка. Направи ми впечатление че колата е доста запазена и другото което забелязах е че всички греди са напълнени с нещо жълто като плластмаса, целия под е залят с нещо черно подобие на асвалт, а м/у таблото и ламарината има пластмасово покритие и след това киче което обешумява! Никаде мокро никаде следи от антифриз единствено стъклата са влажни и то само във влажно време. Единствено намерин една дупка на дясния праг кадето е имала завоцка тапа която явно е испаднала и която залях с силикон ! Зглобих колата и да не повярваш всички болчета си утидоха на място и таблото не скърза.
Този модел 190 с климатик имат ли филтър на купето ?
Този модел 190 с климатик имат ли филтър на купето ?
Мислих че ме е страх да летя! W140 колата мечтта
#5
Публикувано 02 декември 2008 - 09:12
Щом ти запотява само при влажно време значи нещо става с клапата за външния въздух.Незнам как е на 201 но на 123 се командва с жило.
#6
Публикувано 02 декември 2008 - 16:53
Има една клапа която се намира зад пепелника която си мисля че е за въртене на въздуха в купето има облицовка от донапрен по стените и но не намерих как функционира !
Veni kak да разбера дали въздуха в купето се върти или дърпа въздух от вън ?
Копчето като го натисна се чува реле но нищо не подмръдва !
Veni kak да разбера дали въздуха в купето се върти или дърпа въздух от вън ?
Копчето като го натисна се чува реле но нищо не подмръдва !
Мислих че ме е страх да летя! W140 колата мечтта
#7
Публикувано 02 декември 2008 - 18:50
Колега на моето 190(с клима),
когато пусна циркулацията в
купето и затворя пепелника,
след 5 мин.работа на вентилатора
на макс,пепелта изчезва.Незнам каде
отива но я няма в пепелника.
Нямам филтър за климатика.
При мен клапата се задеиства,чрез вакуум.
Да не би твоя приятел да е прал скоро
седалките и да са останали влажни?
Успех с разрешаването на проблема!
когато пусна циркулацията в
купето и затворя пепелника,
след 5 мин.работа на вентилатора
на макс,пепелта изчезва.Незнам каде
отива но я няма в пепелника.
Нямам филтър за климатика.
При мен клапата се задеиства,чрез вакуум.
Да не би твоя приятел да е прал скоро
седалките и да са останали влажни?
Успех с разрешаването на проблема!
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#8
Публикувано 02 декември 2008 - 18:56
Има една клапа която се намира зад пепелника която си мисля че е за въртене на въздуха в купето има облицовка от донапрен по стените и но не намерих как функционира !
Veni kak да разбера дали въздуха в купето се върти или дърпа въздух от вън ?
Копчето като го натисна се чува реле но нищо не подмръдва !
ами просто е - нека някой да изпуши две-три цигари в движение при затворени прозорци
ако ти се насълзят очите - няма циркулация
аз така открих какво прави бутона за рециркулация на въздуха преди 4 години - още кашлям....
Колкото се отнася до клапта тя се командва от вакум който пък се оправлява от плъзгача за включването на степените на парното(на 1 се отваря клапата на 0 се затваря),а другото което е:как да разбереш дали е отворена или затворена клапата ше пуснеш парното и ще включваш и изключваш копчето за рециркулацията на въздуха(до колкото разбрах колата е с климатик,ако няма клима няма и такова копче).Под пепелника има една решетка.От там засмуква въздух при режим на рециркулация.Ако засмуква въздух и при двете положения на копчето значи или се губи нещо по вакумите или клапата нещо е заминала.Има вероятност да е и самото копче за рециркулация,а също и плъзгача за парното(развалени).Друго което се сетих.Палиш цигара(ако пушиш де) и отваряш леко прозореца.Пушека трябва да се засмуква навън ако копчето за рециркулация е изключено.Когато го включиш пушека почва да се издига към тавана на колата и не излиза.Колкото се отнася до филтър за 190-ка, сори ама няма.Тая функция я изпълнява питата на климатика(не много добре).Дано съм помогнала в разясняването на тия вакуми и тия щуротийки.Успех.
#9
Публикувано 02 декември 2008 - 22:18
Благодаря ви много за отговорите които ми дадохте, утре ще се потрудя още малко и ще дам резултат!
Мислих че ме е страх да летя! W140 колата мечтта
#10
Публикувано 02 декември 2008 - 22:44
Я дай за това предпоследното(питата и т.н.),че баш го не разбрах .........Колкото се отнася до клапта тя се командва от вакум който пък се оправлява от плъзгача за включването на степените на парното(на 1 се отваря клапата на 0 се затваря),а другото което е:как да разбереш дали е отворена или затворена клапата ше пуснеш парното и ще включваш и изключваш копчето за рециркулацията на въздуха(до колкото разбрах колата е с климатик,ако няма клима няма и такова копче).Под пепелника има една решетка.От там засмуква въздух при режим на рециркулация.Ако засмуква въздух и при двете положения на копчето значи или се губи нещо по вакумите или клапата нещо е заминала.Има вероятност да е и самото копче за рециркулация,а също и плъзгача за парното(развалени).Друго което се сетих.Палиш цигара(ако пушиш де) и отваряш леко прозореца.Пушека трябва да се засмуква навън ако копчето за рециркулация е изключено.Когато го включиш пушека почва да се издига към тавана на колата и не излиза.Колкото се отнася до филтър за 190-ка, сори ама няма.Тая функция я изпълнява питата на климатика(не много добре).Дано съм помогнала в разясняването на тия вакуми и тия щуротийки.Успех.
#12
Публикувано 03 декември 2008 - 19:08
Хахахахахах ......... Стана ми интересно ........ Демек ако на някой му хвръкне гумата в движение,да съм спокоен че няма да мине през "филтъра" ........
#14
Публикувано 04 декември 2008 - 01:29
низи, това с блъзгаче функция "пълно затваряне, без да работи вентилатора"
иначе ако климатика е оргинален, има копче за рециркулация. когато е включена свети червена лампичка в/у него.
когато се скапе копчето, рециркулацията остава включена. може и други неща дасе скапят, като вакуум тръбички или мембрана.
можеш да разбереш дали работи, като: сваляш вентилатора под чистачката и ще видиш клапата. запали мотора, пусни вентилатора на 1 (нищо че го няма) и включвай и изключвай копчето, така 100% ще разбереш има ли движение
иначе ако климатика е оргинален, има копче за рециркулация. когато е включена свети червена лампичка в/у него.
когато се скапе копчето, рециркулацията остава включена. може и други неща дасе скапят, като вакуум тръбички или мембрана.
можеш да разбереш дали работи, като: сваляш вентилатора под чистачката и ще видиш клапата. запали мотора, пусни вентилатора на 1 (нищо че го няма) и включвай и изключвай копчето, така 100% ще разбереш има ли движение
#15
Публикувано 05 декември 2008 - 17:19
Колкото се отнася до клапта тя се командва от вакум който пък се оправлява от плъзгача за включването на степените на парното(на 1 се отваря клапата на 0 се затваря),а другото което е:как да разбереш дали е отворена или затворена клапата ше пуснеш парното и ще включваш и изключваш копчето за рециркулацията на въздуха(до колкото разбрах колата е с климатик,ако няма клима няма и такова копче).Под пепелника има една решетка.От там засмуква въздух при режим на рециркулация.Ако засмуква въздух и при двете положения на копчето значи или се губи нещо по вакумите или клапата нещо е заминала.Има вероятност да е и самото копче за рециркулация,а също и плъзгача за парното(развалени).Друго което се сетих.Палиш цигара(ако пушиш де) и отваряш леко прозореца.Пушека трябва да се засмуква навън ако копчето за рециркулация е изключено.Когато го включиш пушека почва да се издига към тавана на колата и не излиза.Колкото се отнася до филтър за 190-ка, сори ама няма.Тая функция я изпълнява питата на климатика(не много добре).Дано съм помогнала в разясняването на тия вакуми и тия щуротийки.Успех.
Ами то и аз това съм писал.Има ли клима има и копче за рециркулация,ако няма-няма и такова копче.А за твоя метод съм съгласен ама трябва малко да се разглоби.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни