Конденз в купетоW202 C220D 95г.
Започната от neznaam, 24 ное 2008 - 15:18:34
19 мнения по тази тема
#16
Публикувано 28 декември 2008 - 15:45
" Клапана можеше само автоматично да се затваря, след като ръчно го отварях. Най-вероятно това се дължи на пружината, която трябва да го отваря (това сигурно е пружината, за която си писъл по-горе). "
sod, моля те когато имаш време ми кажи къде се намира този клапан. Смених филтъра на купето и го търсих обаче неможах да го намерея. Ако имаш време кажи къде се намира, защото конденза неспира. Мерси предварително.
sod, моля те когато имаш време ми кажи къде се намира този клапан. Смених филтъра на купето и го търсих обаче неможах да го намерея. Ако имаш време кажи къде се намира, защото конденза неспира. Мерси предварително.
#17
Публикувано 04 януари 2009 - 00:52
Здравейте колеги, за много години, много късмет и безаварийно да си карате мерцедесите." Клапана можеше само автоматично да се затваря, след като ръчно го отварях. Най-вероятно това се дължи на пружината, която трябва да го отваря (това сигурно е пружината, за която си писъл по-горе). "
sod, моля те когато имаш време ми кажи къде се намира този клапан. Смених филтъра на купето и го търсих обаче неможах да го намерея. Ако имаш време кажи къде се намира, защото конденза неспира. Мерси предварително.
Колега neznaam, когато го правих нямах с какво да снимам, иначе щях да приложа снимки, но ще се опитам да ти опиша как се стига до клапана и какво представлява.
1.Отваряш капака на жабката.
2.Вътре в самата жабка трябва да откриеш едни черни кръгли щипки, мисля че бяха две отдолу и две отгоре.
3.Издърпваш ги смело, докато излезнат, така освобождаваш вътрешната част на жабката приличаща на малко "шкафче".
4.Издърпваш самото "шкафче" на жабката и трябва да се види механизма на клапана отляво и отгоре, но навътре се намира клапана (пластмасова правоъгълна плочка), който най-вероятно ще е затворен, което означава, че ще е прилепнал плътно нагоре, отдолу ще се вижда перката вентилатора. Трябва да осветиш хубаво вътре за да можеш добре да разгледаш механизма и клапана.
5.След като разгледаш добре механизма и клапана си помисли дали искаш да поправиш механизма или просто да застопориш клапана на отворено положение.
За попрвката на механизма, поне за в момента не мога да ти кажа нищо, но мога да ти кажа как да го застопориш в отворено положение.
6.На самия механизъм има закачен един мъркуч, който в първия момент като го видиш изглежда като дебел кабел мисля че беше черен.
7.Измъкваш го от механизма, това трябва да стане без особенно усилие, просто дърпаш нагоре и въртиш и излиза.
8.От лявата страна на механизма се намира някаква зъбна предавка. Трябва с ръка, внимателно да завъртиш предавката, така че клапана да започне да се отваря.
9.Въртиш предавката, докато клапана хубаво опре в едни метални шини на купето, които ще са пред погледа ти през цялото време.
10.Закрепваш мъркуча на подходящо място да не пречи и така че да не се повреди, но не го вкарваш в механизма, иначе в момента в който запалиш колата и парното е изключено, клапана ще се затвори.
11.Зглобяваш жабката по обратния ред и това е.
Това е всичко, надявам се да съм бил полезен.
И пиши после.
#18
Публикувано 05 януари 2009 - 22:26
Благодаря, ти sob!
Благодаря, за пожеланията и ти и твоето сем и всички около теб за да най-вече здрави, всичко друго се купува. Пожелавам ти като зтанеш на 100 г. да те съдят за изнасилване на фотомодел в мерцедес. Относно отговора ти, задължен съм ти че си отделил толкова време за мен. Аз търсих тази клапа, под джапката а не в нея. За сега няма да предпиемам нищо, защото се застуди но при тървото затопляне ще се опитам да направя нещо по въпроса. След това задължително ще пиша какво съм направил. Имаш една почерпка от мен. Аз съм от Чирпан ако имаш път през него ще се радвам да се запознаем. Лека и доходна седмица.
P.S. -извинявай,че съм ти объркал nika- (sod)
Благодаря, за пожеланията и ти и твоето сем и всички около теб за да най-вече здрави, всичко друго се купува. Пожелавам ти като зтанеш на 100 г. да те съдят за изнасилване на фотомодел в мерцедес. Относно отговора ти, задължен съм ти че си отделил толкова време за мен. Аз търсих тази клапа, под джапката а не в нея. За сега няма да предпиемам нищо, защото се застуди но при тървото затопляне ще се опитам да направя нещо по въпроса. След това задължително ще пиша какво съм направил. Имаш една почерпка от мен. Аз съм от Чирпан ако имаш път през него ще се радвам да се запознаем. Лека и доходна седмица.
P.S. -извинявай,че съм ти объркал nika- (sod)
#19
Публикувано 05 януари 2009 - 22:57
А,сега и аз да кажа какво знам по темата,от опит разбира се.На 202ката и се случва,доста често да запушва отводнителните дупчици на ваничката под предното стъкло,тази под решетките около чистачката.Резултата е такъв че когато вали по проливен дъжд,водата не може да се оттича,а прелива от клапата през филтъра и вентилатора в купето.След това попива в мокета който отдолу има доста дебел дунапрен.Това е само предположение,но не ти пречи да повдигнеш,отзад от дясно мокета/там е най ниската част/и да провериш.За целта се вади задната седалка,и пластмасовата кора върху прага.Успех.
#20
Публикувано 05 януари 2009 - 23:01
Мисля, че и Blond ми сподели за подобен проблем преди време, но не си спомням, как го оправи
Дано прочете темата и се включи с инфо по проблема
Поздрави
Дано прочете темата и се включи с инфо по проблема
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни