проблемема ми е следния колата мие 210-250д като я остава един ден без да я пала и горивния филтър се
изпразва и няма палене,а нямам течове явно нафтата се връща обратно в резервоара и не мога да разбера на
какво се дължи това
Някой ако е имал същия проблем нека да сподели.
Проблем със запалването на Е250Д
Started by slavi E-klas, 22 Nov 2008 - 18:46:48
4 replies to this topic
#1
Posted 22 November 2008 - 18:46
#3
Posted 23 November 2008 - 01:38
и според мен смуче въздух, също си провери дали капачката на резервоара прави вакум
#4
Posted 23 November 2008 - 03:14
Имаше нещо за клапан писано из форума,рови и ще намериш
.
#5
Posted 24 November 2008 - 13:53
Има малка тръбичка в горния край на гърловината за излаз на въздуха от резервоара при зареждани и за да не прави вакум вътре - ако е запушена ще го връща заради това, но би трябвало да имаш 2 горивни филтъра - един груб долу под ГНП-то, близо до лапата с тапмона на мотора и един фин горе. Ако грубия е запушен ефекта е същия и това е по-вероятната причина. Аз имах подобен проблем, но не като не е палена един ден , а когато си поиска - само да е преседяла 10-15 мин. загасена и се почваше въртене. Смених и двата филтъра и се оправиха нещата. Успех!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users