ASD-Свети лампатаИли от къде да започна
Започната от mercedestoni, 16 ное 2008 - 10:21:05
33 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 ноември 2008 - 10:21
Та така , купих си колата така със светеща лампа на ASD-то и много ми се иска да успея да го накарам да заработи отново, че иде зимата . Та въпроса мие от къде да го захвана, изчетох всичко по темата във форума : реле, клапан, стоп машинка или датчик . Ако можете да ме ориантирате кое къде се намира и как може да се диагностицира , че само ми е известен принципа на работа или направо да посочите свестен сервиз във Варна да свършат това вместо мен . Колата е 124-ка , 300D, 1992 г.
п.п. Благодарности на Kombi124d , че искаше да помогне колегата ама посто не съм от софето
п.п. Благодарности на Kombi124d , че искаше да помогне колегата ама посто не съм от софето
The Gods Made Heavy Metal
#2
Публикувано 16 ноември 2008 - 19:27
АДС или АСД?
.
#3
Публикувано 16 ноември 2008 - 20:02
Опс , ухапала ме е кравата, ASD трябва да еАДС или АСД?
The Gods Made Heavy Metal
#4
Публикувано 16 ноември 2008 - 20:47
http://cardealerforu...ight-today.html
Един кабел ти трябва около педя и един дето да разпознава цветовете и да може да брои до 10.После рьгаш как е описано на линка и броиш кое е клекнало.Ако запьнеш с превода ми свирни да го наплякам на кратко кое и как става.
Един кабел ти трябва около педя и един дето да разпознава цветовете и да може да брои до 10.После рьгаш как е описано на линка и броиш кое е клекнало.Ако запьнеш с превода ми свирни да го наплякам на кратко кое и как става.
.
#5
Публикувано 16 ноември 2008 - 21:33
http://cardealerforu...ight-today.html
Един кабел ти трябва около педя и един дето да разпознава цветовете и да може да брои до 10.После рьгаш как е описано на линка и броиш кое е клекнало.Ако запьнеш с превода ми свирни да го наплякам на кратко кое и как става.
я удри едно рамо с ингилиския , че от езиците туй само свински телешки със студена бира или бяло вино им разбирам, ако някой ден се завърнеш през голямата вода и минеш през варна ще ги изучим някъде заедно
The Gods Made Heavy Metal
#6
Публикувано 16 ноември 2008 - 21:42
Имаш близо до батерията терминал за диагностика.И аз имам ама не е дизел моя и ти цитира тоя какво казва да не оплетем нещо.Махаш му капака и ще видиш 8 терминала подредени по следния начин.
X 1
X X
5
X
X
X
За започване на диагностиката свьржи номер 1 с номер 5 или по нашенски негативния за около една секунда като ключа е на контакт.
АСД на таблото ще изчезне за около 2 секунди и после ще почне да мига.Брой мигалките като сьответно броя им е за
1 No error
2 ASD control unit defective
3 Brake light switch defective
4 Front left wheel sensor failure
5 Front right wheel sensor failure
6 Rear wheel sensor failure
7 All wheel sensor failed
8 Magnetic valve or brake light switch failed
Това ше ти го преведа като наброиш колко ти намига,че сега ме мьрзи.Край на превода
Най-вероятната причина е контактора под педала на спирачките.Преди да почваш диагностиката ако искаш го напрьскай с контактен спрей ма няма ме сьмнява да се оправи,но имаш шанс.Това тук е 25 кинта и се сменя с крьстата май беше.
X 1
X X
5
X
X
X
За започване на диагностиката свьржи номер 1 с номер 5 или по нашенски негативния за около една секунда като ключа е на контакт.
АСД на таблото ще изчезне за около 2 секунди и после ще почне да мига.Брой мигалките като сьответно броя им е за
1 No error
2 ASD control unit defective
3 Brake light switch defective
4 Front left wheel sensor failure
5 Front right wheel sensor failure
6 Rear wheel sensor failure
7 All wheel sensor failed
8 Magnetic valve or brake light switch failed
Това ше ти го преведа като наброиш колко ти намига,че сега ме мьрзи.Край на превода
Най-вероятната причина е контактора под педала на спирачките.Преди да почваш диагностиката ако искаш го напрьскай с контактен спрей ма няма ме сьмнява да се оправи,но имаш шанс.Това тук е 25 кинта и се сменя с крьстата май беше.
.
#7
Публикувано 16 ноември 2008 - 21:47
За триене на кода просто свьржи 1 и 5 за около 15 секунди.Тоя педал от линка не е писал обаче кво кара,само едно 124 дизел все едно друго на тоя свят няма.Бе...............пьлно с педали ма поне крадат от немски та мога да го чета.
.
#8
Публикувано 16 ноември 2008 - 21:47
Имаш близо до батерията терминал за диагностика.И аз имам ама не е дизел моя и ти цитира тоя какво казва да не оплетем нещо.Махаш му капака и ще видиш 8 терминала подредени по следния начин.
X 1
X X
5
X
X
X
За започване на диагностиката свьржи номер 1 с номер 5 или по нашенски негативния за около една секунда като ключа е на контакт.
АСД на таблото ще изчезне за около 2 секунди и после ще почне да мига.Брой мигалките като сьответно броя им е за
1 No error
2 ASD control unit defective
3 Brake light switch defective
4 Front left wheel sensor failure
5 Front right wheel sensor failure
6 Rear wheel sensor failure
7 All wheel sensor failed
8 Magnetic valve or brake light switch failed
Това ше ти го преведа като наброиш колко ти намига,че сега ме мьрзи.Край на превода
Най-вероятната причина е контактора под педала на спирачките.Преди да почваш диагностиката ако искаш го напрьскай с контактен спрей ма няма ме сьмнява да се оправи,но имаш шанс.Това тук е 25 кинта и се сменя с крьстата май беше.
Цар си . Утре ще пиша как сме с намигванията . Лека
The Gods Made Heavy Metal
#9
Публикувано 16 ноември 2008 - 21:49
И ни бой сь,няма кво толко да и стане.Добре е,че имаш правилния мотор дето и тук го има.Сега ше мерна дали няма снимка някьде на тоя терминал за диагностика.
.
#10
Публикувано 16 ноември 2008 - 22:13
Те тва имаш там,аз имам следващото на линка.И ако да не го говориш ще разбереш,че едното е негативен,а конекор 5 е АСД,инфото на Дойч / нихната мама /,но пак се разбира.
http://www.obd-2.de/..._obd1-merc.html
И те така................
.
#11
Публикувано 17 ноември 2008 - 13:07
Имаш близо до батерията терминал за диагностика.И аз имам ама не е дизел моя и ти цитира тоя какво казва да не оплетем нещо.Махаш му капака и ще видиш 8 терминала подредени по следния начин.
X 1
X X
5
X
X
X
За започване на диагностиката свьржи номер 1 с номер 5 или по нашенски негативния за около една секунда като ключа е на контакт.
АСД на таблото ще изчезне за около 2 секунди и после ще почне да мига.Брой мигалките като сьответно броя им е за
1 No error
2 ASD control unit defective
3 Brake light switch defective
4 Front left wheel sensor failure
5 Front right wheel sensor failure
6 Rear wheel sensor failure
7 All wheel sensor failed
8 Magnetic valve or brake light switch failed
Това ше ти го преведа като наброиш колко ти намига,че сега ме мьрзи.Край на превода
Най-вероятната причина е контактора под педала на спирачките.Преди да почваш диагностиката ако искаш го напрьскай с контактен спрей ма няма ме сьмнява да се оправи,но имаш шанс.Това тук е 25 кинта и се сменя с крьстата май беше.
Ей туй е мойта болка
8 Magnetic valve or brake light switch failed
и доколкото можах да стопля : магнитен клапан или стоп машинка
я кажете кое къде се намира, че нищо не отбирам от тез блокажи
The Gods Made Heavy Metal
#12
Публикувано 17 ноември 2008 - 18:26
Не казват,страх ги е...............
В краката ти е,под педала на спирачките се пада.Махай панела под волана,дупи се и ше го скиваш.В болта и откачаш буксата.
http://www.benzworld...eplacement.html
Те ти го сьс снимки ама иска регистрация.
И баш си е стоп машинката как ти казах,това важи и за 210,140,124 и кой ли още не.При проблем не го и питаш даже какво му е,направо сменяш машинката и И как беше диагностиката???Иска сервиз нали,и да платиш 100 кинта да ти кажат какво е,че и 15 сензора по 100 кинта да ти сменат е така да има.После що няма свястна кола според мен след 2000,ши им таковам на варелите аз,какво им е пречела тая система идея нямам.
Ма си един ДИАГНОСТИК ти толко време така да я караш,е мое ли
В краката ти е,под педала на спирачките се пада.Махай панела под волана,дупи се и ше го скиваш.В болта и откачаш буксата.
http://www.benzworld...eplacement.html
Те ти го сьс снимки ама иска регистрация.
И баш си е стоп машинката как ти казах,това важи и за 210,140,124 и кой ли още не.При проблем не го и питаш даже какво му е,направо сменяш машинката и И как беше диагностиката???Иска сервиз нали,и да платиш 100 кинта да ти кажат какво е,че и 15 сензора по 100 кинта да ти сменат е така да има.После що няма свястна кола според мен след 2000,ши им таковам на варелите аз,какво им е пречела тая система идея нямам.
Ма си един ДИАГНОСТИК ти толко време така да я караш,е мое ли
.
#13
Публикувано 17 ноември 2008 - 18:36
Не казват,страх ги е...............
В краката ти е,под педала на спирачките се пада.Махай панела под волана,дупи се и ше го скиваш.В болта и откачаш буксата.
http://www.benzworld...eplacement.html
Те ти го сьс снимки ама иска регистрация.
И баш си е стоп машинката как ти казах,това важи и за 210,140,124 и кой ли още не.При проблем не го и питаш даже какво му е,направо сменяш машинката и И как беше диагностиката???Иска сервиз нали,и да платиш 100 кинта да ти кажат какво е,че и 15 сензора по 100 кинта да ти сменат е така да има.После що няма свястна кола според мен след 2000,ши им таковам на варелите аз,какво им е пречела тая система идея нямам.
Ма си един ДИАГНОСТИК ти толко време така да я караш,е мое ли
Босееееееееееееее , страшен си , Тез от Щутгард трябва да те отлеят от бронз и да те показват на хората за пример .
А системката си е супер , само малко повече време ми трябваше да вдяна, че трябвало само да допра кабелето и после да го махна да започне да мига ама нейсе освестих се навреме . Много мисъл са вкарали навремето швабите в тез машини , няма пропуск , всичко са изпипали / с много малки изключения / затуй 15 годишна кола е с кажи речи с възможностите на току що произведена .
The Gods Made Heavy Metal
#14
Публикувано 17 ноември 2008 - 18:49
Ти па и бронз,аз покана за Ресторанта чакам ти ма матяш статуя да ставам.....................
Я виж какво сьм ти написал.
За започване на диагностиката свьржи номер 1 с номер 5 или по нашенски негативния за около една секунда като ключа е на контакт.
АСД на таблото ще изчезне за около 2 секунди и после ще почне да мига.Брой мигалките като сьответно броя им е за ....................
А после що тия коли са КОЛИ за мен.Не е като другите да искат за една диагностика по 200 кинта у сервиза.Това кво да ми светне и пред кафето го напипвам.Не било точно като на новите модели.................да ма е по 5 кинта и 15 минутки работа и може всеки да го поправи.
Айде и ти имаш да черпиш.Като я оправиш свирни да знаем.Може да пробваш как ти казах да напрьскаш там с нещо като ВД-40 или друга гад и да се пробваш без смяна.То е просто копе с контакт,не е като да има платка с мозьк вьтре.
Я виж какво сьм ти написал.
За започване на диагностиката свьржи номер 1 с номер 5 или по нашенски негативния за около една секунда като ключа е на контакт.
АСД на таблото ще изчезне за около 2 секунди и после ще почне да мига.Брой мигалките като сьответно броя им е за ....................
А после що тия коли са КОЛИ за мен.Не е като другите да искат за една диагностика по 200 кинта у сервиза.Това кво да ми светне и пред кафето го напипвам.Не било точно като на новите модели.................да ма е по 5 кинта и 15 минутки работа и може всеки да го поправи.
Айде и ти имаш да черпиш.Като я оправиш свирни да знаем.Може да пробваш как ти казах да напрьскаш там с нещо като ВД-40 или друга гад и да се пробваш без смяна.То е просто копе с контакт,не е като да има платка с мозьк вьтре.
.
#15
Публикувано 17 ноември 2008 - 20:35
Малко офтопик но как действа този блокаж на 124-ката, чрез абс и спирачките ли, или от самия дифф? от коя год ги монтират серийно?
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни