

ASD W124 няма сигнал от датчик на задна осСамодиагностиката мига 6 пъти
Започната от anarchymisc, 12 ное 2008 - 19:57:55
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 ноември 2008 - 19:57
Здравейте, колата е W124 250Dt, лампата на АСД свети постоянно. Почистих добре всички клеми под седалката и на управляващите блокове, но лампата продължава да свети. При самодиагностика (пин 5 от диагностичната букса на маса) лампата на АСД мига 6 пъти, което би трябвало да значи "няма сигнал от задния мост". Това за мен е странно, защото с друг датчик за въртене на диференциала лампата пак свети. С АБС нямам проблеми, а мисля че този датчик е и за АБС. Като идеи имам следните: да пробвам с работещ модул или да я закарам някъде, където ще ми я направят. Моля, дайте насока към кого да се обърна да ми направи колата (по възможност не БС), че зима идва
Поздрави.

#2
Публикувано 12 ноември 2008 - 20:26
Кажи от къде си,да ти кажа за къде си ..........

#3
Публикувано 12 ноември 2008 - 20:31
Живея в София, забравих да отбележаКажи от къде си,да ти кажа за къде си ..........

#4
Публикувано 12 ноември 2008 - 20:39
Е сервизи бол ...... Сливница(омникар/стратос) .......... НАй-малкото Петко да не знаеш къде е .......... http://www.mbclub.bg...w...c=6010&st=0 Тел. и адрес ....
http://www.mbclub.bg...showtopic=11327 "Фирменият" ни

http://www.mbclub.bg...showtopic=11327 "Фирменият" ни
#5
Публикувано 24 ноември 2008 - 09:03
Така, след доста чудене и умуване какво да направя, падна снегът. Звънях на клубния сервиз (благодаря на Vitcig), но ме отложиха за идващата седмица, та побързах да взема някакво компромисно решение докато се доредя за сервиза. Преди около месец напръсках всички релета, компютри, управляващи блокове и релета с контактен спрей. В събота в големия сняг изкарах захранване с букса за запалка за клапана на блокажа. От чисто любопитство направих диагностика пак, с нея и почистване на грешките и чудото стана
АСД угасна при запалване, набързо вързах клапана обратно във веригата и сега всичко е ток. Това, което не знаех, а и не разбрах от чуждоезичните обяснения за самодиагностика е, че грешките се четат на запален двигател, а се чистят на контакт.
Edit: Май съм се объркал, чистих пак грешка ама стана на запален двг. Извинявам се за анти информацията.

Edit: Май съм се объркал, чистих пак грешка ама стана на запален двг. Извинявам се за анти информацията.
#6
Публикувано 24 ноември 2008 - 18:09
Аз и чета и чистя на контакт,това на запален двигател сефте го чувам.Кьде го прочете,дай ми линкче само да не е на Фенски или Немски,с другите ше се оправя все някак си.
.
#7
Публикувано 24 ноември 2008 - 18:53
На мен където и да са ми правили диагностика с каквито и да било програми все е било на контакт а не на пуснат двигател. Включително и аз сам като си правя диагностика с карсофта го правя на контакт.
#8
Публикувано 24 ноември 2008 - 20:10
http://e-mercedes.ru/asd.html
Значи при мен на контакт само се сменяше силата на светене, иначе никакви други индикации. Не знам, мигаше 6 пъти а АБС не ми е светел, но на контакт само реакция никаква.
Значи при мен на контакт само се сменяше силата на светене, иначе никакви други индикации. Не знам, мигаше 6 пъти а АБС не ми е светел, но на контакт само реакция никаква.
#9
Публикувано 25 ноември 2008 - 09:56
Здравейте колеги
Аз съм писал много отдавна по въпроса, но да се включа и тук.
Значи, когато ми докараха колата беше със светеща лампа на ASD. Между другото, тя беше и причината да съм в този клуб. Тогава не знам кой колега беше написал цял ферман, мисля че беше Disel или Samodisel, не съм сигурен. Но това, което той ми прати ми помогна. А именно за почистването на грешки на ASD. Само че там се споменаваше, че процедурата се прави на включен двигател. Аз така съм го и правил. При мен така си и работеше. Пробвал съм го и на други автомобили и там на включен двигател се е нулирала грешката.
В последно време обаче, след като се нулират грешките, след 30 сек лампата пак светка. Грешката е 8-ма. Колкото и пъти да го нулирам, все се включва. Вече около 2-3 месеца все така карам. Като прочетох тази тема, реших да пробвам да чистя грешката на контакт. Единствено само лампичката светеше по-слабо. Нищо друго не се случваше. Така, че според мен трябва да се чете и чисти на заплен двигател. Може и да греша, но го казвам от собствен опит.
Аз съм писал много отдавна по въпроса, но да се включа и тук.
Значи, когато ми докараха колата беше със светеща лампа на ASD. Между другото, тя беше и причината да съм в този клуб. Тогава не знам кой колега беше написал цял ферман, мисля че беше Disel или Samodisel, не съм сигурен. Но това, което той ми прати ми помогна. А именно за почистването на грешки на ASD. Само че там се споменаваше, че процедурата се прави на включен двигател. Аз така съм го и правил. При мен така си и работеше. Пробвал съм го и на други автомобили и там на включен двигател се е нулирала грешката.
В последно време обаче, след като се нулират грешките, след 30 сек лампата пак светка. Грешката е 8-ма. Колкото и пъти да го нулирам, все се включва. Вече около 2-3 месеца все така карам. Като прочетох тази тема, реших да пробвам да чистя грешката на контакт. Единствено само лампичката светеше по-слабо. Нищо друго не се случваше. Така, че според мен трябва да се чете и чисти на заплен двигател. Може и да греша, но го казвам от собствен опит.

#10
Публикувано 26 ноември 2008 - 18:51
Здравейте колеги
Аз съм писал много отдавна по въпроса, но да се включа и тук.
Значи, когато ми докараха колата беше със светеща лампа на ASD. Между другото, тя беше и причината да съм в този клуб. Тогава не знам кой колега беше написал цял ферман, мисля че беше Disel или Samodisel, не съм сигурен. Но това, което той ми прати ми помогна. А именно за почистването на грешки на ASD. Само че там се споменаваше, че процедурата се прави на включен двигател. Аз така съм го и правил. При мен така си и работеше. Пробвал съм го и на други автомобили и там на включен двигател се е нулирала грешката.
В последно време обаче, след като се нулират грешките, след 30 сек лампата пак светка. Грешката е 8-ма. Колкото и пъти да го нулирам, все се включва. Вече около 2-3 месеца все така карам. Като прочетох тази тема, реших да пробвам да чистя грешката на контакт. Единствено само лампичката светеше по-слабо. Нищо друго не се случваше. Така, че според мен трябва да се чете и чисти на заплен двигател. Може и да греша, но го казвам от собствен опит.
А ей туй е и мойта болка , многоуважаемият БенцБос ми обясни как става чистенето НО не ще и това си е
The Gods Made Heavy Metal
#11
Публикувано 26 ноември 2008 - 22:41
8-ма грешка е дефектирала стоп машинка или клапан на ASD


В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#12
Публикувано 27 ноември 2008 - 06:17
8-ма грешка е дефектирала стоп машинка или клапан на ASD
да де - стоп машинката смених , на клапана подадох 12 в. директно и си си щтрака

The Gods Made Heavy Metal
#14
Публикувано 27 ноември 2008 - 19:17
Извинете ме, но малко ламерски въпроси.
Но в какво се изразява това "дефектна стоп машинка"? Какво може да и е дефектното? Тя не подава ли сигнал само към самите стопове или се "грижи" и за нещо друго?
стоп машинката е двуканална : 1. за стоп светлините : като натиснеш педала на спирачките свързва веригата и стоповете светва. 2. за ASD-то : като натиснеш спирачката прекъсва веригата към клапана .
Е мойта я смених ама нъцки , не е скъпа 22 лева . Другата седмица съм на електричар да проверяватам вериги , релета , клапани и т.н. че ше ще да се изтрие грешката и това сие , а много ми се иска да си имам тази екстра за зимата
The Gods Made Heavy Metal
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни