Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Питане относно дебитомерW124 230 TE


  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 MB 230 TE

MB 230 TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    W124 230TE 1988
    W124 300D 1992
    W202 C200K 1997

Posted 12 November 2008 - 13:42

Здравейте колеги
Проблемацията е следната. Онзи ден гръмнах дебитомера. :( При което се счупи лостчето, което държи клапата. Явно гърмежа е бил стабилен и качествен, но за мен е финансов. Наложи се заваряване на лостчето, тъй като с лепене не стана . Малко груба селска проява се получи, но какво да се прави. :slap:
Та на въпроса. Дали има някаква разлика между дебитомер за 190Е 2000 кубика и моя, който е 2300 кубиков мотор на W124? Защото съм намерил един и мисля, ако са еднакви, да монтирам този и тва чудо, намиращо се в багажника, наричано още алтернативно гориво, да го засиля нанякъде и да си карам на бензин. Може да е малко по-скъпичко, но пък проблемите ще са по-малко, надявам се.
Сега в момента съм си настроил клапата, доколкото колата да пали и да върви на бензин. :0_yahoo: Не ми се мисли за разхода, но пък и пеша не ми се ходи. :drift1:

Благодаря предварително за отговорите ви. :allhail:

Леко и безаварийно шофиране
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#2 MB 230 TE

MB 230 TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    W124 230TE 1988
    W124 300D 1992
    W202 C200K 1997

Posted 12 November 2008 - 13:57

Извинявам се колеги не зная причината, поради която темата ми се появи тук. Ще помоля модератор да я премести в проблеми и ремонти.
Благодаря

Edited by k79, 12 November 2008 - 14:40 .
готово!

  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#3 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Posted 12 November 2008 - 20:30

Май бяха еднакви ....... Чакай да видя ....... Ти коя год. си ??????
ОЕ номерата са еднакви,значи трябва да стане ........ И правилно си решил ....... Газта е за готвене/Нафтата за отопление/Бензина е за каране :drift1:
  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 12 November 2008 - 22:20

Би следвало да стане другия дебитомер.

Ако си решил да се отървеш от настоящив пиши едно ЛС. Мене ми е нужем само кожуха, без клапата.

За да не ти гърми - прегледай кабели, свещи, капачка, делкото в какво положение е. Някои "маистори" го въртят обратно по часовника като си мислят че дават предварение. А това делко, дето върви с EZL-а, не се регулира. Стои в дясната част на улея. Отхлаби му болта-шестограм, завърти делкото докрай по часовника, затегни и карай. Предварението ти се избира от октан-коректора.

Гърмеж се получава и от бедна смес, или понякога от твърде богата смес, или просто кофти газо-разпределение - разтегната верига или износени легла на клапаните.


За да си настроиш клапата - вържи един мултицет на пин 2 и 3 на кръглата букса с капачка на винт, дето е отвътре на левия калник, включи на бензин, на нормално загряла кола (60-80С) и бавно отрегулирай докато докараш мултицета да дава 6-7V на празен ход. Въртиш на 1/4 оборот, чакаш 10 сек. и така докато стане.
  • 0

#5 MB 230 TE

MB 230 TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    W124 230TE 1988
    W124 300D 1992
    W202 C200K 1997

Posted 12 November 2008 - 22:29

Благодаря колега
Ето още малко инфо за колицата. Двигателя е 102.982 2.3л. 1988г.
Проблем в момента е запалването, когато е студена. Като я запаля веднага гасне. Паля втори път и пак гасне. На третия път се опитва да задържи обороти, но ако и не подавам газ, загасва. И това докато позагрее, около 5-10 мин. След като загрее, работи горе-долу добре. Не гасне и си поддържа постоянни обороти.
Причините, мкоито съм установил досега са:
1. Изкривена клапа. Според мен няма начин да е в нормалното си състояние, още повече че е заварявано вече по лоста, който я държи.
2. Спукан (скъсан) е маншона, на дебитомера. От там съм 90% сигурен, че няма начин двигателя да работи в нормален режим. Просто от там гълта въздух, който дебитомера не отчита.
3. Моторчето за празден ход ме съмнява да работи. Свалях го преди време и го третирах с WD40. След манипулацията работеше, според мен де. Съдя по това, че на запален двигател при пускане на консуматор (фарове, парно и т.н.) оборотите падат за момент и след това се възстановяват.
4. Плочката за газовата все още си е монтирана върху отвора на дебитомера. Количеството въздух не е по предписание от производителя.
И като се замисля след толкова проблеми създадени ми от алтернативното гориво, единственото предназначение май наистина е само за готвене.
Според мен май не съм само за дебитомер, а за двигател май. Но като начало ще си поръчам дебитомера, поне се надявам да не е пипан, пък ако не стане само снего ще му мисля.

Ще изчакам още някое мнение по въпроса. За което ще съм ви благодарен.
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#6 MB 230 TE

MB 230 TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    W124 230TE 1988
    W124 300D 1992
    W202 C200K 1997

Posted 12 November 2008 - 22:41

Би следвало да стане другия дебитомер.

Ако си решил да се отървеш от настоящив пиши едно ЛС. Мене ми е нужем само кожуха, без клапата.

За да не ти гърми - прегледай кабели, свещи, капачка, делкото в какво положение е. Някои "маистори" го въртят обратно по часовника като си мислят че дават предварение. А това делко, дето върви с EZL-а, не се регулира. Стои в дясната част на улея. Отхлаби му болта-шестограм, завърти делкото докрай по часовника, затегни и карай. Предварението ти се избира от октан-коректора.

Гърмеж се получава и от бедна смес, или понякога от твърде богата смес, или просто кофти газо-разпределение - разтегната верига или износени легла на клапаните.
За да си настроиш клапата - вържи един мултицет на пин 2 и 3 на кръглата букса с капачка на винт, дето е отвътре на левия калник, включи на бензин, на нормално загряла кола (60-80С) и бавно отрегулирай докато докараш мултицета да дава 6-7V на празен ход. Въртиш на 1/4 оборот, чакаш 10 сек. и така докато стане.


Благодаря колега.
По време на моето излияние преди малко, си писал и ти. За това ще допълня инфото, което според мен ще помогне на колегите да ми помогнат.
За кабелите, ще ги сменям. Свещите са на не повече от 2000 км (Bosch).
Относно делкото, онзи ден го видях, че болта е точно по средата на улея. Не знам как е било преди да се сложи газовата, но почти бях сигурен че е пипано. EZL-а е на S.
Веригата я погледнагх онзи ден, съвсем нормална си е. Клапаните също са с допустим луфт.
За настройката от куплунга, нямах мултицет под ръка, но ще се пробвам утре. Но възникна въпроса, само от винта за обогатяване ли трябва да въртя или от някъде другате също?

Явно сместа е била множко, за да се получи тази бомба в двигателя. Но това ще му е мириса на газ. От тук на сетне ще душка само въздух и бензин.
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#7 NEGRAMOTEN

NEGRAMOTEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 12 November 2008 - 23:05

Май бяха еднакви ....... Чакай да видя ....... Ти коя год. си ??????
ОЕ номерата са еднакви,значи трябва да стане ........ И правилно си решил ....... Газта е за готвене/Нафтата за отопление/Бензина е за каране :drift1:

Ебати скъпото отпление.Ний да не сме у Кувейт :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 13 November 2008 - 01:33

Благодаря колега.
По време на моето излияние преди малко, си писал и ти. За това ще допълня инфото, което според мен ще помогне на колегите да ми помогнат.
За кабелите, ще ги сменям. Свещите са на не повече от 2000 км (Bosch).
Относно делкото, онзи ден го видях, че болта е точно по средата на улея. Не знам как е било преди да се сложи газовата, но почти бях сигурен че е пипано. EZL-а е на S.
Веригата я погледнагх онзи ден, съвсем нормална си е. Клапаните също са с допустим луфт.
За настройката от куплунга, нямах мултицет под ръка, но ще се пробвам утре. Но възникна въпроса, само от винта за обогатяване ли трябва да въртя или от някъде другате също?

Явно сместа е била множко, за да се получи тази бомба в двигателя. Но това ще му е мириса на газ. От тук на сетне ще душка само въздух и бензин.


Не трябва да е в средата на улея болта на делкото. Трябва да е в десния край.

Махни капачката на дистрибутора. Махни или повдигни екранчето около палеца. Трябва да видиш една резка - тя указва къде да е палеца при ГМТ
Отметката ОТ на шайбата на коляновия вал за ГМТ трябва да сочи към показалчето (прилича на заострено връхче) на блока на двигателя.

Като напаснеш всички маркери - на най-долната шайба с отметката на блока, на резката и палеца на делкото, ще видиш че делкото трябва да е завъртяно на максимум по часовника.
Ако при теб е зацепено по различен начин не зле да направиш тези проверки и да видиш в какво положение трябва да седи. Октан коректора е добре на S.

На този мотор датчика за ГМТ е на маховика. Въртейки делкото, никакво предварение не се постига, напротив работата на празен ход става неравномерна. И понякога гърми.

Клапата - ако е центрирана правилно, в свободно положение трябва по-виосоката и част да съвпада с ръба на фунията на дебитомера. Допустимото отклонение 1-2 мм.
Луфта отвсякъде трябва да 0.05мм. Погледни дали се качва догоре в свободно положение и дали не задира някъде. Регулира се като на топъл мотор се развие леко с ключ 10 болта който държи диска към лоста, после се завива внимателно. Ако всичко е ок - въртиш от шестограмния винт с имбус 3мм до достигане на описаните стойности на празен ход.

Attached Files


  • 0

#9 MB 230 TE

MB 230 TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    W124 230TE 1988
    W124 300D 1992
    W202 C200K 1997

Posted 13 November 2008 - 09:16

Клапата - ако е центрирана правилно, в свободно положение трябва по-виосоката и част да съвпада с ръба на фунията на дебитомера. Допустимото отклонение 1-2 мм.
Луфта отвсякъде трябва да 0.5мм. Погледни дали се качва догоре в свободно положение и дали не задира някъде. Регулира се като на топъл мотор се развие леко с ключ 10 болта който държи диска към лоста, после се завива внимателно. Ако всичко е ок - въртиш от шестограмния винт с имбус 3мм до достигане на описаните стойности на празен ход.


Значи не е правилно настроена.
На стените на фунията има два прореза. Колкото и да отвивам имбуса, клапата не се качва по нагоре, защото от вътрешната страна, на самото лостче, има един пин, който опира в корпуса на дебитомера. В момента, по-високата част на клапата се намира на долния улей (прорез). Това при загрял, изгасен двигател. При запален двигател, съм настроил оборотите да са възможно най ниски и двигателя да работи стабилно. В момента, ако завъртя винта за обогатяване по посока на часовниковата стрелка, вдигателя увеличава оборотите. Обратно на часовниковата стрелка се опитва да загасне. Това въртене максимум с 1/4 оборота. Предполагам, че така трябва да е при положение, че дебила е в това състояние.
Иначе, за опиране не опира никъде клапата. Движи се свободно нагоре, надолу без да опира по стените. Като запаля двигателя, се вижда как при подаване на газ отваря 1-2 мм да влиза въздух. Но защо ли си мисля, че отваря надолу, а не нагоре. Може да съм се заблудил.

Абе като дойде другия дебил, ще сваля моя и ще му направя една фотосесия.

А относно делкото. Като го завъртя, на най-дясното положение, ще му променя ъгъла на предварение. Това би трябвало да окаже влияние и на запалването според мен. И единственото, на което се надявам, е новия дебил да си е настроен и да си запали двигателя без проблеми.

Благодаря колега за отзивчивостта. :allhail: Като свърша с тези галимаций ще пиша какво е станало.

:4036:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 13 November 2008 - 11:02

Значи не е правилно настроена.
На стените на фунията има два прореза. Колкото и да отвивам имбуса, клапата не се качва по нагоре, защото от вътрешната страна, на самото лостче, има един пин, който опира в корпуса на дебитомера. В момента, по-високата част на клапата се намира на долния улей (прорез). Това при загрял, изгасен двигател. При запален двигател, съм настроил оборотите да са възможно най ниски и двигателя да работи стабилно. В момента, ако завъртя винта за обогатяване по посока на часовниковата стрелка, вдигателя увеличава оборотите. Обратно на часовниковата стрелка се опитва да загасне. Това въртене максимум с 1/4 оборота. Предполагам, че така трябва да е при положение, че дебила е в това състояние.
Иначе, за опиране не опира никъде клапата. Движи се свободно нагоре, надолу без да опира по стените. Като запаля двигателя, се вижда как при подаване на газ отваря 1-2 мм да влиза въздух. Но защо ли си мисля, че отваря надолу, а не нагоре. Може да съм се заблудил.

Абе като дойде другия дебил, ще сваля моя и ще му направя една фотосесия.

А относно делкото. Като го завъртя, на най-дясното положение, ще му променя ъгъла на предварение. Това би трябвало да окаже влияние и на запалването според мен. И единственото, на което се надявам, е новия дебил да си е настроен и да си запали двигателя без проблеми.

Благодаря колега за отзивчивостта. :allhail: Като свърша с тези галимаций ще пиша какво е станало.

:4036:


Не четеш и не внимаваш. Снимай я тая клапа да я видим каке застанала.
Първо - клапата ти опира в долния ръб на фунията. За да мине отгоре е необходимо да отвиеш болта, които хваща диска на клапата към лоста. Казах ти да го направиш на загрял мотор, защото този винт е намазан с Локтайт и ако го развиваш студен ще го повредиш.
Второ - това да не ти е изпарител да го центриш по този начин - "възможно най-ниски, но стабилни обороти". Регулирането на сместа става от имбуса. Като въртиш по часовника обогатяваш, обратно-обедняваш. Връзвайки мултицета на пинове 2 и 3 на кръглия диагностичен конектор имаш добра отправна точка за реглажа. При достигане на 6-7V имаш оптимална настройка, ако всички останали мехнаични настройки са окей.
Трето - делкото - обясних ти и него как да го нагласиш. И друго - дистрибутора на ЕЗЛ не е като дистрибутора на ТСЗ системата. При ТСЗ индуктивния датчик е монтиран нан делкото - затова като въртиш, променяш ъгъл на предварение.
НА ЕЗЛ ДИСТРИБУТОРА НЯМАШ индуктивен датчик. Индуктивния ти датчик е на маховика - каква центровка може да му правиш? Единственото условие е да напаснеш маркерите ОТ на голямата ремъчна шайба, която е хваната за кол. вал, с палчето на блока, да отвиеш шестограмния болт на разпределителя и да го завъртиш докато средата на палеца съвпадне с отметката върху корпуса на делкото. И това е. ЕЗЛ-а сам си смята кога да пусне искрата - в зависимост от оборотите, от Т на охл. течност, от Т на постъпващия в мотора въздух, от разреждането в смукателния колектор, и от положенеито на октан коректора.

Attached Files


  • 0

#11 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 14 November 2008 - 23:22

мда, Subsonic ти го е обяснил супер изчерпателно...

аз ще добавя. ако си заварил накриво лоста на дебитомера? дори с 1 градус отклонение, няма да постигнеш нищо, защото е центровката към потенциометъра е вече променена ..

отделно--как провери, че хлабината на клапаните че е ок?? твоя мотор е с хидравлични повдигачи,...ако има нещо лабаво--ще го чуеш-трака! но дори и така пак неможеш да разбереш как уплътняват долу при камерата.
такаче, без мерене на компресия, неможеш да разбереш дали клапаните ти уплътняват добре.

иии това че е миришело на газ, не е признак на богата смес--може да мирише и от спука маркуч. гърмежите най-често се получават от бедна смес, в комбинация с лоша запалителна уредба и лоша компресия
  • 0

#12 MB 230 TE

MB 230 TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    W124 230TE 1988
    W124 300D 1992
    W202 C200K 1997

Posted 19 November 2008 - 10:16

Така колеги. Ето какво стана сега.
Значи купих си дебитомер втора ръка от една 190-ка. Само че е за 2000 кубиков мотор. Притеснява ме факта, че този дебил е с друг номер. Моят оригиналния е 0 438 121 043, а този който купих е 0 438 121 001. На външен вид са еднакви. Не можах да видя някаква разлика.
Публикувано изображение
На тази снимка се виждат двата канала, за които споменах в по-горен пост. На другия дебитомер ги няма. Клапата достига до по-горния и не може по нагоре. От ръба до там са около 4-5 мм. На другия дебитомер, клапата стига на около 2 мм от горния ръб на фунията, което според писаниците из форумите и според колегите Subsonic и Lorinser така трябва да бъде. Това само може да ме раздва.
Публикувано изображение
Това е самата заварка. Вижда се на снимката къде се е счупил лоста.
Имам още няколко снимки, но да не стане много голям поста. Мисля, че тези са достатъчни, за да се види положението.
И сега процедурата. Тъй като ми се налагаше да пътувам с автомобила на дълъг път, нямаше време за много мислене. Свалих моят дебил и качих другия. По време на операцията, забелязах, че на всмукателния колектор, на 3-ти цилиндър, има един "пишляк" за вакуум, на който нямаше нищо прикачено. Като запалих возилото, и запуших отвора, се промениха оборотите. Скалъпих на бързо една тапичка и я наденах там. Проверих в нета, за какво може да е този "пишляк", и видях че се използва за корекция на сместта. Закача се вакуум помпичка и се следи за най-голям вакуум, като се върти регулиращия винт за сместа. Когато това се постигне, сместа е идеална. Поне до този извод стигнах аз, може и да греша.
Проверих на 2 и 3 пин с мултицета, без да правя никакви настройки, и се появиха 7V. Според Subsonic това е добре. И оставих нещата така. Делкото не го въртях тогава. На другия ден тръгнах на път. Напълних резервоара до горе. Нулирах километража. До момента съм минал 730 км и чакам всеки момент да изгасне. Това значи голям разход. Опитах се вчера да завъртя делкото, но греда. Счупи се ключа, заваля дъжд, а работех на открито, и едно на ръка не можах да видя пинчето, на блока. На един друг колега на мерцедеса го видях, но на моя не. И не, че съм кьорав :0_yahoo: , а е бъкано с маркучи, кабели, ремък и други гадорий, които ми пречат. Но днес ще направя и това нещо. Между другото, на този същия мерцедес, на който видях пинчето, делкото също е на средата. Възможно е и там да е въртяно, защото има газ.
С тези неща, и като включа да кажем евентуално завъртане на делкото, предполагам ще стане работата с възстановяване на колицата ми към предишното и състояние. Преди поставянето на газта.
Благодаря на всички колеги за помощтта.
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#13 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 19 November 2008 - 11:00

Така колеги. Ето какво стана сега.
.....
Благодаря на всички колеги за помощтта.


Здравей,

Радвам се че си се оправил. Този дебитомер които си взел е по-стария вариянт. Не пречи че е от 2000 кубиков автомобил.

Онази "пишка" на колектора, на тръбат ана 3-ти цилиндър, е извод за вакум за автоматик. Правилно си стигнал до извода че трябва да е запушена. Фабрично има една тапичка на колите с механични скорости. На автоматиците там се закача вакума за кутията. Възможно е при теб тапичката да е отлетяла по време на гърмежа.

А за делкото - и на моята трудно се вижда пинчето на блока, на 190-ките се вижда по-лесно. Като правиш настройката, задължително махни капачката на делкото и гледай отметката и положението на палеца (отметката е под сивото пластмасово екранче), да не би да е презацепвано делкото и да са му променили положението.

9.6/100 не е висок разход, поне според мен.
  • 0

#14 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 19 November 2008 - 12:01

важно е дебитомера който си взел да бил на кола която никога не е имала газ.
другото нещо от което може да ти идва по-висок разход е остаряла ламбда сонда.
с времето (след 150хил км) тя забавя опресняването на сигнала и компане получава НЕактуална информация за съдържанието на кислород в отработените газове.
оправи делкото, провери си и маркучите които стигат до моторчето за празния ход. ако просмуква въздух отнякъде ОСВЕН през дебитомера, това ще доведе до промени в работата и висок разход.
обикновенно са станали на бакелит и се пукат при снадките. комплект нови са около 50лв неоригинални.
ако пак е висок разхода след тия процедури--и една ламбда сонда ше смениш
  • 0

#15 ivo7

ivo7

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E230

Posted 06 September 2013 - 08:51

Здравейте колеги,

като за начало искам да кажа, че съм некомпетентен по този проблем, за това моля не ми се ядосваите ако нещо ви се струва смешно!

Знам че темата е малко старичка, но имам същият проблем с гърмежите от газта и ми е нужна малко помощ. Колата е Мерцедес Е230 1988 (газта не е инжекцион). Единственото решение, което аз бях намерил, за да нямам гърмежи или поне да ги огранича до минимум, беше винаги да изгасвам и да паля колата на бензин и после да преминавам на газ, защото гърмежите ми се получаваха при палене.

На скоро обаче колата ми загасна на газ в едно задръстване и при паленето се получи необичайно силен гърмеж. Последствията от него бяха следните:

1. Откачи ми се маркуча за антифриза (от към края който влиза в изспарителя) и ми изтече антифриза,

2. Разскачиха се 2 маркуча за въздух от всичките им страни (единият е под тавата, другият можеби е под дебитомера), 

3. Клапата на дебитомера се беше заклещила в горната част на фунията, някъде между прорезите.

 

Сглобив всички маркучи (няма сцепени). След като изчетох цялата тема, следвайки вашите инструкции, наместих клапата на дебитомера да стои в правилно положение. За жалост обаче, колата не се подобри. На бензин неможеше да запали, а когато едвам палеше на газ, неможеше да поддържа обороти сама и гаснеше. Според мен дърпа сериозно въздух от някъде, но за жалост немога да разбера от къде. Единственото, което не бях направил е настройката на клапата от регулиращия винт за сместа с помощта на мултицет. Вчера се опитах да я направя с помощта на приятел, но безуспешно. Сега вече колата неможе и да запали!

 

Захванах се сам да го правя всичкото това, макар че съм некомпетентен, защото не познавам никого, който да може да ми помогне. Сега просто искам да си намеря добър техник, който да я оправи и повече никога няма да я карам на газ!

 

Моляви колеги, кажете ми при кой да отида, за да оправи проблема. От София съм.

 

Благодаря ви предварително!


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users