При покупка на W202!какво трябва да се гледа с повишено внимание!
Започната от House M.D., 12 ное 2008 - 10:31:49
53 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 ноември 2008 - 10:31
Поради зачестилите въпроси относно покупка на W202 ,
пускам тази тема , в която да опишем наблюденията си!
Аз започвам с това , което ми е правило впечатление,
надявам се и други да се включат с полезна информация и без излишен спам.
1. Гранитурата на главата , отпред вляво - слабо място е, започва теч на масло, и не може да се прикрие с елементарно измиване.
Трябва да се гледа при вдигнат автомобил и свалена предпазна кора.
Стойността на ремонта е между 500 и 1000лв. в зависимост от необходимите интервенции!
2. Дългата кормилна щанга - вътрешните накрайници се разбиват, но не се продават като отделен елемент.
Щангата върви комплект и струва около 400лв.
3. Амортесьора на кормилната щанга.
Цена на нов - около 60лв.
4. Теч от дифа - възможни са течове от семеринга или от гарнитурата. Възможна причина е запушен отдушник, следствие на което маслото си търси от къде да излезне. Цената на семеринга е около 20лв.
5. Предни тампони на задният мост - цената на комплекта е около 100лв., но цената на труда е далче повече и обикновено излиза още нещо.
6. Долни тампони на амортесьорите - не се продават като отделен елемент, а се сменят комплект амортесьори. Цените са различни за различните марка, но средно около 140 - 160лв./бр.
пускам тази тема , в която да опишем наблюденията си!
Аз започвам с това , което ми е правило впечатление,
надявам се и други да се включат с полезна информация и без излишен спам.
1. Гранитурата на главата , отпред вляво - слабо място е, започва теч на масло, и не може да се прикрие с елементарно измиване.
Трябва да се гледа при вдигнат автомобил и свалена предпазна кора.
Стойността на ремонта е между 500 и 1000лв. в зависимост от необходимите интервенции!
2. Дългата кормилна щанга - вътрешните накрайници се разбиват, но не се продават като отделен елемент.
Щангата върви комплект и струва около 400лв.
3. Амортесьора на кормилната щанга.
Цена на нов - около 60лв.
4. Теч от дифа - възможни са течове от семеринга или от гарнитурата. Възможна причина е запушен отдушник, следствие на което маслото си търси от къде да излезне. Цената на семеринга е около 20лв.
5. Предни тампони на задният мост - цената на комплекта е около 100лв., но цената на труда е далче повече и обикновено излиза още нещо.
6. Долни тампони на амортесьорите - не се продават като отделен елемент, а се сменят комплект амортесьори. Цените са различни за различните марка, но средно около 140 - 160лв./бр.
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#2
Публикувано 12 ноември 2008 - 13:41
7. Ел. инсталацията в моторния отсек - ремонт не по-малко от 200 лв.
8. Амортесьора на обтягаща ролка - 60-80 лв.
8. Амортесьора на обтягаща ролка - 60-80 лв.
#3
Публикувано 12 ноември 2008 - 13:43
9. кранче на парното - 150 лв. (втора ръка)
10. компютър - 3600 лв. БС нов, 800-1500 втора ръка.
11. "заспали" стрелки на таблото - за сега няма лек
10. компютър - 3600 лв. БС нов, 800-1500 втора ръка.
11. "заспали" стрелки на таблото - за сега няма лек
#4
Публикувано 12 ноември 2008 - 17:12
Не трябва ли в тая тема да благословиме 220 дизел и присадения му лукас?
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#5
Публикувано 13 ноември 2008 - 23:12
Да добавя и аз-раждивите бомбета на окачването....
#6
Публикувано 14 ноември 2008 - 23:45
Ръжда около ключалката на багажника на седаните,среща се ръжда и около мигачите на калниците,основата на предните врати,и дупките за крика в прага.Термостата при CDI моторите/120лв./,черни/катранени/налепи около дюзите върху главата под декоративния пластмасов капак на двигателя поради слаби дефтунги пак само при CDI моторите.
#7
Публикувано 23 ноември 2008 - 18:57
Шарнири горни - захванати на носач....скъп коплект и съотв. смяната им.
#8
Публикувано 12 декември 2008 - 22:37
Купуването на кола втора ръка е компромис,важното е да е премерен.Ако изкараме по един нов мергел ни ще му тече гарнитурата,ни ще има ръжди ,а и няма да сменяме нищо по окачването,поне известно време.Това нащо е като оня дето искал хем да стисне хем да пръдне,и кво станало? Насрал се.Добре че сме от един дол дренки,та си викаме не съм само аз.202ката не е лоша кола,карам я от 10месеца.Най напред я орслужих,масло двигателно-100лв. филтри-80лв. обслужване на автоматичната скоростна кутия 270лв.смяна на селеновите втулки на долните носачи-120лв./без труд,аз си ги сменях/ смяна на буксата на скоростите,течеше масло-400лв./смениха и платката понеже буксата не се отви нормално/ нови зимни гуми-400лв. тампони на двигателя-290лв. А сега скоростите капят отзад от жилото,дето заключва кардана,незнам колко ще ме ощавят. До тук за краткото време от 10 месеца 1660лв. за подръжка,честито,а каква 124ка имах,само каране.Ама видела жабата че се кове вола ,и тя вдигнала крак. Мерцедеса е велика кола.
#9
Публикувано 14 декември 2008 - 22:59
Тук ако вземе да чете някои от форума на форд ще си каже че нашти мерцове не са по-добри от неговият форд така че аз лично невиждам смисъла при положение че всики мечок си е индивидуален в проблемите . То ако вземем да прочетем постовете то здрава част няма . Тази марка е велика и не бих се разделил с нея .
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#10
Публикувано 20 януари 2009 - 13:42
12. Сондата на горивото - чистене на резервуара9. кранче на парното - 150 лв. (втора ръка)
10. компютър - 3600 лв. БС нов, 800-1500 втора ръка.
11. "заспали" стрелки на таблото - за сега няма лек
#11
Публикувано 26 януари 2009 - 18:25
обтегач и амортисор на обтягащата ролка.................. 220лв и ел.исталацията на по старите екземпляри става мн. зле,кабелите се напукват
#12
Публикувано 26 януари 2009 - 19:43
Тук кой какво му се е случило лошо и писал-но това не значи че всичките тези неща са дефекти на модела... Колата е супер просто запознат съм с нея и съм очарован аз лично !!!
#13
Публикувано 11 март 2009 - 00:27
мисля,че е много индивидуално за всеки мерц.аз го карам вече 2 год. и мисля че си е супер.с повечето гореспоменати проблеми,проблеми не съм имал,но съм имал други,например-спукано пласмасово тройниче за парното,маркучи пласмосови около ГНП.отскоро амортисьори и тропане в предницата.интересно е,че 3-4 сервиза ми казват нищо и няма ама тя си тропа(тропка лекичко,ама тропка).
успех и със здраве да си ги караме.аз лично съм доволен.
успех и със здраве да си ги караме.аз лично съм доволен.
#14
Публикувано 10 май 2009 - 21:00
тази тема доста се е отклонила от заглавието си, всички дават неща които се налага да се гледат на всички автомобили и проблеми и ремонти независещи от марката и модела
мерцедесът е гениален в своята си простота
#15
Публикувано 23 август 2009 - 15:26
Колкото и да гледаме за тези неща които колегите са написали, винаги ще има пропуснато. Всеки знае че като купува кола 2-ра ръка си набива кол в ****, но винаги нищо не се знае, всеки може да попадне на читав автомобил. Като взимаш една жена, я взимаш с кусурите й. И да не забравяме кола и жена, не се дават под наем.
Поздрави.
Поздрави.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни