Здравейте колеги, стрували си да ходя да гледам колата според вас.
http://www.mobile.bg...37&slink=1mojfi
Не че може много да се види на тези снежни снимки.
Posted 06 February 2017 - 16:06
Здравейте колеги, стрували си да ходя да гледам колата според вас.
http://www.mobile.bg...37&slink=1mojfi
Не че може много да се види на тези снежни снимки.
Posted 06 February 2017 - 16:27
Posted 06 February 2017 - 18:26
Edited by M.Daniels, 06 February 2017 - 18:27 .
Posted 07 February 2017 - 10:46
Posted 07 February 2017 - 12:23
Благодаря за споделените мнения
Ще ги имам предвид.
Posted 06 September 2022 - 14:43
Posted 09 September 2022 - 11:20
Преди 10ина години последно карах хубав и късен 111К в 202, но 192к.с.
Помня, че не бях уау. Вървеше осезаемо по-кротко от 208ицата, ми която беше със същия мотор. Не че нямаше сила, но беше мудна.
Возията не беше нищо особено, интериорът е като стар скрин.
Още тогава се усещаше като ужасно архаичен автомобил.
Имаха класическите проблеми с инсталацията още тогава. Вероятно, за да е в движение сега, някой е оправял.
Ръчката е 5ск, ок е, но е дървена. 6ск ръчка вече е по-добре. Тази кола не е за автомат според мен.
Да, става красива кола, като се пипне малко. Отвън е със страхотен класически дизайн. Много е симпатична.
Вътре... грам не ми допадат, а и седалките им са най-неудобните, на които съм се качвал в кола.
203 е галактики пред нея като автомобил.
Posted 09 September 2022 - 20:02
Posted 11 September 2022 - 14:01
Компресорите са еднаквиИма една доста запазена W202 200К обаче не върви добре. Според едни хора, първите W202, особено версията 180кс чупи компресор и не вървят. И точно такъв компресор не се намира. Трябва нов.
Та, доста тромава в сравнение с W208 200K 192кс.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users