При покупка на W202!какво трябва да се гледа с повишено внимание!
Започната от House M.D., 12 ное 2008 - 10:31:49
53 мнения по тази тема
#31
Публикувано 14 септември 2012 - 10:25
Попринцип и аз за първи път чувам, че 202-ки и подобните им модели имат проблем с носачите, но ако е карана в държава в която влажността е в голям процент не изключвам, че може и да ръждясат носачите.
Имам едно приятелче което кара митсубиши вкарано от Австрия и неговите носачи са с дупки от ръжда, но примерно колата ако е вкарана от Италия не мисля, че ще има проблеми с ръждата.
Имам едно приятелче което кара митсубиши вкарано от Австрия и неговите носачи са с дупки от ръжда, но примерно колата ако е вкарана от Италия не мисля, че ще има проблеми с ръждата.
#32
Публикувано 13 ноември 2012 - 20:36
Аз бих добавил при покупка на автомобила да се провери комутатора като се включи климатика , трябва да заиграят малко оборотите, но да се стабилизират. Успех на желаещите да притежават този модел, не е лош, но и трябва да уцелиш на автомобил ... поне според мен е така.
#33
Публикувано 07 януари 2013 - 00:10
Здравейте колеги . След като споделихте всички недостатъци на С-ката , искам да попитам за нещо което ми прави проблеми от известно време , а не видях да е описано или съм пропуснал.
Имам проблем с маслото !!! Карам С 200 компресор и при 3000 км. ми светва лампата на два пъти вече , първия път бях сипал 10W40 , помислих че то е проблема и го смених с 5W40 , но преди около месец пак светна и нивото е паднало значително ( НЯМА НИКЪДЕ ВИДИМИ ТЕЧОВЕ , РАБОТНИ НОРМАЛНО КАКТО НА БЕНЗИН ТАКА И НА ГАЗ И ИЗГОРЕЛИТЕ ГАЗОВЕ СА СИ НОРМАЛНИ НА ЦВЯТ ). Можете ли да ми кажете или насочите какъв е проблем , защото до момента на 2-3 диагностики нищо не излиза , а и майсторите не могат да определят точен проблем.
Поздрави !!!
Имам проблем с маслото !!! Карам С 200 компресор и при 3000 км. ми светва лампата на два пъти вече , първия път бях сипал 10W40 , помислих че то е проблема и го смених с 5W40 , но преди около месец пак светна и нивото е паднало значително ( НЯМА НИКЪДЕ ВИДИМИ ТЕЧОВЕ , РАБОТНИ НОРМАЛНО КАКТО НА БЕНЗИН ТАКА И НА ГАЗ И ИЗГОРЕЛИТЕ ГАЗОВЕ СА СИ НОРМАЛНИ НА ЦВЯТ ). Можете ли да ми кажете или насочите какъв е проблем , защото до момента на 2-3 диагностики нищо не излиза , а и майсторите не могат да определят точен проблем.
Поздрави !!!
#34
Публикувано 07 януари 2013 - 10:05
За какъв пробег след смяната и изравняването на новото масло, падна нивото до светването на лампата?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#35
Публикувано 07 януари 2013 - 10:07
Тоя номер и на ми го е правила колата.Ако нивото на маслото е на средата или под нея,при бързо каране маслото се развърта нагоре по двигателя и датчика в картера остава малко на сухо и от там светва лампата.(Не,че няма масло в двигателя.)При мен след доливане на масло лампата спря да свети.Тогава и на мен ми се губеше масло без видими течове и на всеки 10хил.км доливах 200-300гр.Причината за загубата бяха гумичките на клапаните.Сменях и тях,както и всички гарнитури,заради лек теч и на антифриз.След това небарам никакви течности по двигателя и недоливам.Така,че щом и ти нямаш видими течове,това са вариянтите за загубата на маслото.
Друг вариянт е и датчика за маслото да се ебава,но само с диагностика ще се разбере или маслената помпа да неработи,както трябва.Моя съвет е сега да пробваш да долееш масло и да го държиш над средата.Ако и тогава пак светне лампата,остават двата вариянта.
Друг вариянт е и датчика за маслото да се ебава,но само с диагностика ще се разбере или маслената помпа да неработи,както трябва.Моя съвет е сега да пробваш да долееш масло и да го държиш над средата.Ако и тогава пак светне лампата,остават двата вариянта.
Този пост е редактиран от DEOdriver: 07 януари 2013 - 10:09
#36
Публикувано 07 януари 2013 - 10:48
След 3000 км светна лампата след втората смяна на масло , сложиха ми 5.5литра масло и на около 2800-3000 километра светна лампата , след което аз долях още 500гр (това което ми беше останало) и за около о6те 500-600 км лампата изгасна и сега пак свети . Да добавя също така ,че пръчката на маслото ми е счупена и влиза много на вътре ,което прави измерването малко неточно, но лампата си показва , макар да не свети постоянно в по-голямата част от движението тя си свети .
#37
Публикувано 07 януари 2013 - 12:15
Добре е да вземеш една здрава щека на маслото,за да е точно измерването.Май колата ти гори масло стабилно.
#38
Публикувано 07 януари 2013 - 14:07
Тя щеката е най-лесна . въпроса е къде отива маслото и ЗАЩО !?!??!
#39
Публикувано 07 януари 2013 - 14:15
Виж сега,смени щеката,за да е точно измерването и проверявай дали на маслото му намаля нивото или си стой на едно място.Ако немърда нивото,значи проблема може би е в датчика.Ако обаче изчезва без да има външни индикации за това,ще трябва да сменяш гарнитурите: (гарнитура глава,капак,изпускател,всмукател и гумичките на клапаните).
Този пост е редактиран от DEOdriver: 07 януари 2013 - 14:16
#40
Публикувано 07 януари 2013 - 14:20
Добре още днес или утре ще гледам да намеря щека , но от останалите неща който изреди малко се притеснявам , защото звучат като на дълбоко бъркане в джоба !
#41
Публикувано 07 януари 2013 - 15:35
Добре още днес или утре ще гледам да намеря щека , но от останалите неща който изреди малко се притеснявам , защото звучат като на дълбоко бъркане в джоба !
Ми на мен ми излезна към 500лв. тая процедура.А като се има в предивд,че гарнитурите ги взех с отстъпка,накрая 140лв. за тях,но са на Victor Reinz уж най-доброто.
#42
Публикувано 04 октомври 2013 - 01:07
Тони Александров, каква е марката на маслото, което си сложил ?
#43
Публикувано 03 март 2014 - 18:20
12. Сондата на горивото - чистене на резервуара
това е задължително на всяка дизелова ц класа можеби и дръгите класове но аз за сега само за ц класите съм чувал а и аз имам ц клас със същия проблем
#44
Публикувано 09 август 2016 - 12:21
Mercedes c270cdi (w203). Много динамичен автомобил,не харчи(7,5-8 извънградско и 9-10 градско).
Колата,когато я взех трябваше да се сменят консумативи(дискове,накладки,филтри и др). Колата си заслужава.2002 година.
Поздрави!
Колата,когато я взех трябваше да се сменят консумативи(дискове,накладки,филтри и др). Колата си заслужава.2002 година.
Поздрави!
#45
Публикувано 29 октомври 2016 - 17:39
С180 122к.с.96г.Всички слаби места посочени по-горе за модела бяха събрани в тази кола за съжаление.....късмета
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни