Някой знае ли дали на Ц-220Д има сонда и къде се намира?12. Сондата на горивото - чистене на резервуара
При покупка на W202!какво трябва да се гледа с повишено внимание!
Започната от House M.D., 12 ное 2008 - 10:31:49
53 мнения по тази тема
#16
Публикувано 23 август 2009 - 19:21
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#17
Публикувано 19 ноември 2009 - 11:19
Колега и при нова кола няма гаранция ,че няма да се разавли. Немога да дам за една лагерна количка една торба пари. Какво като е нова. Колеги да си караме негово величество Мерцедес. Да кажем на леваците кото не карат Мерцедес как се кара тази марка кола.Много лесно аз се влюбих в тази коли .Неискам да сляза от Мерцедес.Колкото и да гледаме за тези неща които колегите са написали, винаги ще има пропуснато. Всеки знае че като купува кола 2-ра ръка си набива кол в ****, но винаги нищо не се знае, всеки може да попадне на читав автомобил. Като взимаш една жена, я взимаш с кусурите й. И да не забравяме кола и жена, не се дават под наем.
Поздрави.
#18
Публикувано 23 април 2010 - 15:59
Колеги наистина е голям автомобил но колкото и да гледаш нямаш ли късмет като мен се получава така :смяна скорости 750лв плюс 200лв,сваляне и качаване на подходящите обслужването им с масло и това на деференцияла,550лв. смяна на верига,240лв.накладки и предни дискове,гуми зимни+летни 1100лв. общо 2880лв. без да слагам консумативи като масло и филтри,и дребни смени на паразитния хебел и тампоните на стабилизиращата щанга.Абе грубо 3000лв.за по малко от година.Но не бих го сменил за нищо освен за друг това е който не е карал такава кола не знае за какво иде реч.
#19
Публикувано 23 април 2010 - 19:02
Колега ,а карал ли си (имал ли си) друг бенц?
NO PAIN - NO GAIN!
#20
Публикувано 15 юни 2010 - 23:31
Първо малко спам коментар. Колега намирисва ми тази смяна на буксата да е станала в един софииски автоцентър. Доста букси съм сменил те са си консуматив ако колата стои на едно място, но и цената им в БС е 7 лева. Не искам да съм лош пророк, но ако не си се убедил с очите си че трябва нова платка и става въпрос за същия автоцентър, то може и да са те окъпали. Ех Живе Живе....!!!Купуването на кола втора ръка е компромис,важното е да е премерен.Ако изкараме по един нов мергел ни ще му тече гарнитурата,ни ще има ръжди ,а и няма да сменяме нищо по окачването,поне известно време.Това нащо е като оня дето искал хем да стисне хем да пръдне,и кво станало? Насрал се.Добре че сме от един дол дренки,та си викаме не съм само аз.202ката не е лоша кола,карам я от 10месеца.Най напред я орслужих,масло двигателно-100лв. филтри-80лв. обслужване на автоматичната скоростна кутия 270лв.смяна на селеновите втулки на долните носачи-120лв./без труд,аз си ги сменях/ смяна на буксата на скоростите,течеше масло-400лв./смениха и платката понеже буксата не се отви нормално/ нови зимни гуми-400лв. тампони на двигателя-290лв. А сега скоростите капят отзад от жилото,дето заключва кардана,незнам колко ще ме ощавят. До тук за краткото време от 10 месеца 1660лв. за подръжка,честито,а каква 124ка имах,само каране.Ама видела жабата че се кове вола ,и тя вдигнала крак. Мерцедеса е велика кола.
дойде и ред на моето мнение, моделат си е доста добър, има си своите недостатъци, но определено направиш ли нещо после го забравяш. За жалост окачването в БГ е консуматив. Малко са немците които биха продали перфектен Бенц, само защото искат нов, нормално е при стара кола да се очаква да и има нещо. Пне относно двигателите М111 е един от най - сполучливите според колегите тук в Даймлер. Не сте имали Фиат, не ънаете какво е да го правиш посточнно. Колегата Русков може да потварди около 1000 само за части и то за 5 месеца и 15 000 и въобще не искам да сравняавам двете коли, НЯМАТ НИЩО ОБЩО
С класата си струва парите на старо, и един норманп подържан автомобил ще радва собственика си. Мое мнение!
#21
Публикувано 16 юни 2010 - 00:06
Koлега, ако работиш в "кухнята", би ли разпитал какви са типичните причини да прекихва мотора на тихи обороти. Не да ги люлее, а просто да прекихва....Пне относно двигателите М111 е един от най - сполучливите според колегите тук в Даймлер...
Виж тази тема, моля те за повече подробности:
http://forums.mbclub...showtopic=20583
Убеден съм, че са наясно с този "проблем" при мотора и знаят кое го причинява. Аз също пътувам често до Зинделфинген и Бьоблинген, но нямам никакви контакти в Мерцедес.
#22
Публикувано 03 март 2011 - 01:26
Нека драсна и аз някой ред.Не ми се случва често да пиша,но пък доста чета От година и 4 месеца карам C220D 97г. и ако трябва да бъда честен не мога да дам висока оценка на колицата На мен лично паддръжката й ми е зор.Днес например започна да ми дрънка лагера на хидравличната помпа и се оказа,че си е заминал.Лошото е,че на много малко места ги ремонтирали и излизало мама и тати.Обадих се на един приятел(майстор) да питам за цена на нова и ми каза,че е КЪМ 900лв. но не ми каза точна цена.Принудих се да търся втора ръка от морга - там ми искаха 200лв. , но с много връзки успях да я намеря в друга морга за 120лв. и я взех.Сложихме я и е добре и се надявам повече да нямам проблеми с нея.Имал съм и други проблеми,но поне по-незначителни и съм ги оправял,но аистина доста парици си иска курубата не съм очаквал,че на 14годишна кола поддръжката дърци толкова високи(поне за мен) цени !!! Пожелавам ви само приятни моменти с марката и безаварийно шофиране !!!
#23
Публикувано 26 ноември 2011 - 00:33
Здравейте колеги. Харесах си една кола в София. Намира се в Балкан Стар. Це180 бензин 122 коня 97г. Искам малко инфо какво да гледам когато отида в София. Колата е 252000хил километра, поддържана в Балкан Стар. Момчето ми каза че е с един ключ, това проблем ли е? С колата е ударено куче но е направена. Има малка фуга под фара. Може ли да има проблеми после като купя колата. Мерцедеса върви с 4 нови амортисьора. Може ли да ми дадете съвет какво да правя. Колата много ми харесва.
#24
Публикувано 04 декември 2011 - 17:59
Това ли е колата http://www.mobile.bg/11320413953805376
Предния номер защо е така намачкан, да не е имало челно цунки мунки! И за какви проблеми "после, като купиш колата", говориш То гаранция на стара кола, едва ли има, но щом е уж от БС, да се предположи, че са я огледали тук там
Предния номер защо е така намачкан, да не е имало челно цунки мунки! И за какви проблеми "после, като купиш колата", говориш То гаранция на стара кола, едва ли има, но щом е уж от БС, да се предположи, че са я огледали тук там
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#25
Публикувано 04 декември 2011 - 18:18
Здравейте колеги. Харесах си една кола в София. Намира се в Балкан Стар. Це180 бензин 122 коня 97г. Искам малко инфо какво да гледам когато отида в София. Колата е 252000хил километра, поддържана в Балкан Стар. Момчето ми каза че е с един ключ, това проблем ли е? С колата е ударено куче но е направена. Има малка фуга под фара. Може ли да има проблеми после като купя колата. Мерцедеса върви с 4 нови амортисьора. Може ли да ми дадете съвет какво да правя. Колата много ми харесва.
Колега колкото до ключа ако е само един е кофти, щото ако се развали оставяш на пътя там където си.
Предполагам е ключа тип рибка и нов струва около 400 лв.
Ти сам си преценяваш дали да ползваш един или ще се предпазиш за утрешния ден (недай си боже) да си останеш на пътя
А колкото до състоянието незнам кФо да ти кажа, че е от БС предполагам няма да е пълен гроб
Гледай да няма притрисване на двигателя, да държи равни обороти, да не хлопа тропа.......но най добре да я погледне разбиращ човечец
By Batev
#26
Публикувано 08 януари 2012 - 21:16
Здр колеги и за много години на всички с пожелание за много здраве, успех и много безаварийни километри.
Както каза колегата OneReason за жената-колата...искам да допълня малко
"жена и кола втора употреба, на каквото попаднеш. Зависи предния собственик как ги е карал" (в кръга на майтапа)
Поздрави
Както каза колегата OneReason за жената-колата...искам да допълня малко
"жена и кола втора употреба, на каквото попаднеш. Зависи предния собственик как ги е карал" (в кръга на майтапа)
Поздрави
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#27
Публикувано 29 февруари 2012 - 09:24
Колата е служебна .С колата е било ударено куче.Казаха от Балкан Стар че са я направили.Но си личи под фара ,че няма едно гумено оплатнение.Ключа е тип рибка.От Балкан Стар ми каза ,че колата е пристигнала от германия с едн ключ.Това ли е колата http://www.mobile.bg/11320413953805376
Предния номер защо е така намачкан, да не е имало челно цунки мунки! И за какви проблеми "после, като купиш колата", говориш То гаранция на стара кола, едва ли има, но щом е уж от БС, да се предположи, че са я огледали тук там
#28
Публикувано 13 септември 2012 - 16:20
Здраевйте колеги,
гледам един прекрасен екземпляр W202 250 TD от 98г. 150 коня - комби. И тъй като търся нещо подобно реших да се поинтересувам за най-честите проблеми ( и най-сериозни разбира се ), които колегите с такива коли са имали. Дребните неща ги прескачам в този коментар.
Та тези колеги от САЩ с W202 са пропищяли много сериозно относно счупване на носач в движение. Обясняват го с това, че след W201, от мерцедес са решили да режат малко бюджета и вместо да направят носача от стомана целия са го направил кух отвътре, а материала отвън е някакъв пресован метал на много слоеве. И така, в тази празнина влиза по дизайн прах, вода, сол и сняг и самият носач започва да ръждясва отвътре. Докато в един момент стига предела и се чупи. Колегите от САЩ са написали, че този проблем е отстранен при W203, но всички W202 и евентуално други модели от този период са засеганти, като МБ не казват нищо официално по въпроса.
Ето една тема с малко снимков материал на такава пострадала кола от ръждясъл носач:
http://www.benzworld...re-s-falls.html
Също така този проблем е описан и в английския сайт честния Джон:
http://www.honestjoh...93/?section=bad
в ръбриката за какво да внимаваме:
"Lower front suspension control arms can rust through. They are made of layers of stamped sheetmetal rather than solid steel. They have a 3 inch large hole on top and the salt and water goes in the hole and soaks down to the lower ball joint area, and rusts from the inside out because they are hollow. "
Въпроса ми е, тъй като от колите, които се карат в Европа, немско производство, никой не се е оплакал до сега за подобен проблем или пък просто аз не намирам тази информация, дали има разлика в Американския дизайн и изпълнение на тези носачи и немските? Някой наскоро да си е гледал носачите и да е забелязал дали са кухи отвътре? А някакви визуални следи от ръжда по вашите W202 по носача?
Ако никой няма ръжда там, отново ще се докаже, че европейският Мерцедес не е като този произведен в САЩ.
Поздрави!
-Николай
гледам един прекрасен екземпляр W202 250 TD от 98г. 150 коня - комби. И тъй като търся нещо подобно реших да се поинтересувам за най-честите проблеми ( и най-сериозни разбира се ), които колегите с такива коли са имали. Дребните неща ги прескачам в този коментар.
Та тези колеги от САЩ с W202 са пропищяли много сериозно относно счупване на носач в движение. Обясняват го с това, че след W201, от мерцедес са решили да режат малко бюджета и вместо да направят носача от стомана целия са го направил кух отвътре, а материала отвън е някакъв пресован метал на много слоеве. И така, в тази празнина влиза по дизайн прах, вода, сол и сняг и самият носач започва да ръждясва отвътре. Докато в един момент стига предела и се чупи. Колегите от САЩ са написали, че този проблем е отстранен при W203, но всички W202 и евентуално други модели от този период са засеганти, като МБ не казват нищо официално по въпроса.
Ето една тема с малко снимков материал на такава пострадала кола от ръждясъл носач:
http://www.benzworld...re-s-falls.html
Също така този проблем е описан и в английския сайт честния Джон:
http://www.honestjoh...93/?section=bad
в ръбриката за какво да внимаваме:
"Lower front suspension control arms can rust through. They are made of layers of stamped sheetmetal rather than solid steel. They have a 3 inch large hole on top and the salt and water goes in the hole and soaks down to the lower ball joint area, and rusts from the inside out because they are hollow. "
Въпроса ми е, тъй като от колите, които се карат в Европа, немско производство, никой не се е оплакал до сега за подобен проблем или пък просто аз не намирам тази информация, дали има разлика в Американския дизайн и изпълнение на тези носачи и немските? Някой наскоро да си е гледал носачите и да е забелязал дали са кухи отвътре? А някакви визуални следи от ръжда по вашите W202 по носача?
Ако никой няма ръжда там, отново ще се докаже, че европейският Мерцедес не е като този произведен в САЩ.
Поздрави!
-Николай
#29
Публикувано 13 септември 2012 - 16:32
Tова с носачите е несериозно. Имах 208ица, която е със същите носачи. Смених единия от заводското вграждане и нямаше точица ръжда.
Не се опасявай от тези неща. Да, кухи са. Доста масивни носачи са, и ако не са кухи, представи си колко ще тежат
Не се опасявай от тези неща. Да, кухи са. Доста масивни носачи са, и ако не са кухи, представи си колко ще тежат
#30
Публикувано 14 септември 2012 - 09:33
Здрасти колега,
искаш да кажеш, че материала от който са направени явно е различен спрямо американските модели и се поддава на ръжда по-трудно? Това, че твоя носач на W208 е нямал точица ръжда отвън означава ли, че не е бил тръгнал отвътре?
Иначе не знам колко е несериозно, предполагам, че хората, които са писали в темата, която публикувах го намират за доста сериозно ... особено когато цялото им семейство пътува с тази кола ...
Поздрави!
искаш да кажеш, че материала от който са направени явно е различен спрямо американските модели и се поддава на ръжда по-трудно? Това, че твоя носач на W208 е нямал точица ръжда отвън означава ли, че не е бил тръгнал отвътре?
Иначе не знам колко е несериозно, предполагам, че хората, които са писали в темата, която публикувах го намират за доста сериозно ... особено когато цялото им семейство пътува с тази кола ...
Поздрави!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни