Да се забранят ли и у насксеноновите фарове без сертификат
Започната от Рифела, 12 ное 2008 - 09:19:33
31 мнения по тази тема
#17
Публикувано 03 май 2009 - 10:49
Не съм съгласен с принципната постановка на анкетата. Директно се пита да се забрани ли нещо или не. Това е типично за у нас. Най-лесния начин е да се забрани нещо, защото пречи на някого и обикновено така се прави. Затова в България има най-много забранителни режими от всички европейски страни... за каквото се сетиш. И ако половината се спазваха щяхме да сме задминали Германия по ред и дисциплина. Ама не сме. Затова смятам че забраняването на това или онова в повечето случаи не е решение на проблема. Както се вижда и тук, от коментарите по темата има още доста ситуации в които има проблеми със заслепяването и те не са свързани с несертифицираните ксенони. Смятам че е много по важно да се прилагат мерки за контрол отколкото да се забранява нещо. Ако се контролираше движението, а не да се използва служебното положение за да се изкара някой лев допълнително, като се крият зад храстите съответните органи и ако се провеждаха техническите прегледи съвестно, а не за да ти се вземат парите и да отбият номера, тогава такава тема със сигурност нямаше да съществува.
Затова аз съм принципно против така зададения въпрос и отговорът ми е НЕ
Затова аз съм принципно против така зададения въпрос и отговорът ми е НЕ
#18
Публикувано 03 май 2009 - 15:41
Освен забраните,има и един друг фактор,който също не е за пренебрегване,съзнанието и самоконтрола.Докато всеки мисли,аз да виждам,па на тия от среща мен,съм им е..л м....а,нещата ще стават вси по лоши.Нека има сериозен контрол на годишните технически прегледи,само че аз съм сигурен че,половината и повече от юнаците с китайския ксенон няма да минат,и то по други причини.Там е по важно,ксенона,музиката,и ред други глупости,а че амортисьорите са за смяна,а накладките са от 10 лв.и ядът диска по бързо от колкото се износват те,а гумите са два сезона след последния,не е важно.По пътищата цари анархия,а от това патим всички.А,за тия дето се крият по храстите,като ви спрът не им давайте пари бе,нека ви напишат акт,или фиш,за да има корупция,са нужни две страни,а идвете са наказателно отговорни.Само че в повечето случаи виновният повежда нещата,доволен е че му се е разминало,а след това излишно мърмори.Те това е нашата мила родина.
#19
Публикувано 18 юли 2009 - 19:33
Твърдо ДА, както и колите с десен волан...
#20
Публикувано 10 август 2009 - 21:42
Твърдо ДА, както и колите с десен волан...
+1
#21
Публикувано 09 септември 2009 - 14:50
Да се забранят,ама когато средната заплата стане 1500евро,когато имаме нормални пътища и когато можем да изплатим нова кола за година две...всичко останало е бошлав работа-нямам ксенон,но ще си сложа,а когато мога да си позволя чисто нов мерцедес-пък бил той и нисък клас-ще си го поръчам с ксенон.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#22
Публикувано 10 септември 2009 - 19:56
Абе Гросе..баш ти ли го каза това за колите с десен волан??Ми пурата какво ще я правиш?
#23
Публикувано 10 септември 2009 - 23:25
Абе Гросе..баш ти ли го каза това за колите с десен волан??Ми пурата какво ще я правиш?
Ники, ми тя е с ляв волан, бъркаш се заради английските номера.
#24
Публикувано 11 септември 2009 - 08:14
Твърдо ДА, както и колите с десен волан...
отивам да си взривя джипа....
#25
Публикувано 11 септември 2009 - 08:43
Не бързай,още не е взето окончателно решение по въпроса!..Ако обаче се случи,има по-добро решение за собствениците на автомобили с десни волани-качват се на колите си и емигрират в кралството.С джипките е още по-лесно-събират и почти цялата покъщнина !!!отивам да си взривя джипа....
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#26
Публикувано 19 септември 2009 - 15:20
Гласувах с "НЕ"! Имам китаиски ксенон на Аудито. Купих си фарове с лупа, Хела, по 350лв.бройката /втора ръка/, имам регулиране на височината /ръчна/, фаровете са настроени и никой не ми присветва. Кажете сега, защо ще ми забраняват на мен, заради някакви..... ?
Има наистина проблем със натрупването на сняг. При силен снеговалеж, се налага да слизам и да ги почиствам. Това обаче не пречи на останалите в движението, според мен де!
Има наистина проблем със натрупването на сняг. При силен снеговалеж, се налага да слизам и да ги почиствам. Това обаче не пречи на останалите в движението, според мен де!
#27
Публикувано 24 септември 2009 - 12:42
Моите са монтирани и регулирани (в сервиз) перфектно по отношение на насрещното движение. Имам и чистачки на фаровете. Не съм съгласен! Когато забранят китайската продукция, ще ги махна! Ама тогава ще трябва да си махна и обзавеждането, и оборудването от в къщи, че и дрехите от гърба си! Не става май!Гласувах с "НЕ"! Имам китаиски ксенон на Аудито. Купих си фарове с лупа, Хела, по 350лв.бройката /втора ръка/, имам регулиране на височината /ръчна/, фаровете са настроени и никой не ми присветва. Кажете сега, защо ще ми забраняват на мен, заради някакви..... ?
Има наистина проблем със натрупването на сняг. При силен снеговалеж, се налага да слизам и да ги почиствам. Това обаче не пречи на останалите в движението, според мен де!
#29
Публикувано 03 ноември 2009 - 00:06
И според мен трябва да се забранят тия ксенонаджийте ...а отностно десните волани... аз ги наричам П*дали тия коли ! ( в кръга на шегата естествено )
#30
Публикувано 03 ноември 2009 - 18:57
Ако минеш TUV (германски стандарт не български под масата) сложи си и перка на тавана
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни