Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Нивомат за V220CDIСпихна ми задницата голям проблем


  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

#1 jagobi

jagobi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 11 ноември 2008 - 19:02

Здравейте,
От съвсем скоро съм във форума и реших да споделя проблема си!
Карам V 220 CDI (Vito)-2001год. задния мост е на нивомат на въздушни възглавници ама нещо спря да се помпи .
Ходих питах колеги със същите коли ,един вика компресор-отварям компресора всичко на ред,друг вика реле сменям няма,после зе да ми гори бушона смених го 2-3 пъти и спря на цяло.
Сега ще търся някой кабел да няма скъсан.
Ако някой е имал същия проблем моля да помогне.
Благодаря предварително
П.С(като доиде в несебър ще черпя)---0878665115-Борката

Този пост е редактиран от hektor: 12 ноември 2008 - 10:35
преместена

  • 0

#2 sarafa

sarafa

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Интереси:http://www.imdb.com/name/nm2791180/

Публикувано 28 април 2009 - 19:22

Здравей колега, надявам се да си разрешил проблема, но ако не си мога да ти помогна с намиранито и отстраняването му, че идва лято ще се ходи на море :coolgrin
Първо ти трябва канал, акумолатор и две дълги жици. След като си вече отдолу имаш три букси, едната е за компресора втората за релето и двойната за клапаните :welldone
След като разкачиш буксите с въпросните кабели който преди това си закачил към акумолатора, тестваш компресора ако работи супер ( може да му провериш налягането което трябва да е м/у 8-12 атмосфери с компресомер )
После релето което трябва да чука, когато му подадеш ток, ако и то работи супер ако ли не най вероятно има прекъсната жичка вътре в него запояваш и обилно със силикон от вън.
На края клапаните по един когато им се подаде ток трябва да чукат и съответно да изпускат въздоха от възглавниците, ако работят супер ако ли не те се подменят с нови.
Ако всички тези неща са в изправност се проверяват кантарите който са отзад на носачите и към купето.
Важно!! системата на работа е проста. Има маркуч който излиза от картера на компресора и влиза в релето, много хора го пренебрегват,но той е много важен :closed-topic: Предназначението му е: Когато спадне и кантарите подадът сигнал да заработи компресора, от създаденото картерно налягане по-маркуча преминава въздух прилепя релето, което отваря клапаните и когато стигне съответното полужение компресора спира и релето затваря клапаните :coolgrin Също така когато спадне и си пододе сигнал за напомпване, а компресора не се вкъл. да не се отворят клапаните и да се предотврати излишно спадане.
Вярвам, че съм бил доста изчерпатилен :flagmbcb
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни