Здравей колега, надявам се да си разрешил проблема, но ако не си мога да ти помогна с намиранито и отстраняването му, че идва лято ще се ходи на море
Първо ти трябва канал, акумолатор и две дълги жици. След като си вече отдолу имаш три букси, едната е за компресора втората за релето и двойната за клапаните
След като разкачиш буксите с въпросните кабели който преди това си закачил към акумолатора, тестваш компресора ако работи супер ( може да му провериш налягането което трябва да е м/у 8-12 атмосфери с компресомер )
После релето което трябва да чука, когато му подадеш ток, ако и то работи супер ако ли не най вероятно има прекъсната жичка вътре в него запояваш и обилно със силикон от вън.
На края клапаните по един когато им се подаде ток трябва да чукат и съответно да изпускат въздоха от възглавниците, ако работят супер ако ли не те се подменят с нови.
Ако всички тези неща са в изправност се проверяват кантарите който са отзад на носачите и към купето.
Важно!! системата на работа е проста. Има маркуч който излиза от картера на компресора и влиза в релето, много хора го пренебрегват,но той е много важен
Предназначението му е: Когато спадне и кантарите подадът сигнал да заработи компресора, от създаденото картерно налягане по-маркуча преминава въздух прилепя релето, което отваря клапаните и когато стигне съответното полужение компресора спира и релето затваря клапаните
Също така когато спадне и си пододе сигнал за напомпване, а компресора не се вкъл. да не се отворят клапаните и да се предотврати излишно спадане.
Вярвам, че съм бил доста изчерпатилен