Спринтер 312 или 316търся инфо и съвети.
Started by Mladen99, 11 Nov 2008 - 16:21:23
15 replies to this topic
#1
Posted 11 November 2008 - 16:21
Доколколкото знам и 2-та са 5-цилиндрови, 316 е ЦДИ което малко ме притеснява, все пак нафтите са ни кофти. 312 нее чак толкова капризен. Но технологиите вървят напред. Трява ми за работа с по- евтина поддръжка и по- нова година, и по надеждно бусче.
#2
Posted 11 November 2008 - 19:55
зависи за какво ти трябва.Имахме 316 и бях супер доволен от него,но като го продадохме не познат след около 6 месеца започна да се оплаква (части скъпи....)....но той го кара по едни от най готините пътища в БГ(дупка до дупка)
#3
Posted 12 November 2008 - 15:03
Ми казват,че 312 са по-здрави като вигател,големи кучета.За 313 малко кофти коментари има,ама сигурно щот са 4-цилиндара.316-ката,там вече работа е серозна.Върви като самолет,но не знам дали има проблеми с него.Но щом искаш да е по нов значи 316,но зависи как си с финансите,защото са цифра.И аз се чудя моя Т1 дали да го сменя с 312-ка или CDI.Само гледай да е читаф бус.Успех с избора.
http://www.mbclub.bg...showtopic=10132 -коментар.
http://www.mbclub.bg...showtopic=10132 -коментар.
#4
Posted 12 November 2008 - 15:54
Днес се обадиха от Германия, едно 316 2003г. вече пътува насам. Има Климатик, и блокаж (това беше задължително) CD, навигация... на 200х.км реални. Едната свещ, не подгрявала, но това да в кусура. Като пристигне ще пиша за 1-вите впечатления ;-)
Сега трябва 1-во да се сервизира, масла, филтри, ремък и др. такива.
Сега трябва 1-во да се сервизира, масла, филтри, ремък и др. такива.
#5
Posted 13 November 2008 - 21:00
Да не забравиш и снимки да пуснеш.
#6
Posted 18 November 2008 - 20:48
За 15х ойро, еи ту на доиде.
Има малко забележки, като че надстроиката трябваше да е висока, но ще я коригираме, цвета е супер гаден, ама и това ще се оправи ;-) иначе върви повече от лека кола. 160кс. дизел, си казват своето :-)
Сега започвам 1-то обслужване в БГ, Масла, ремък, и др....
Бушона на централното беше изгорял и не работеше, CD-то с навигацията иска код, и го свалих за разкодиране, вентилатора на парното не духаше, ама го раздвижих. Само немога да пробвам климатика понеже е студено. Има печка и работи :-) даже са 2 печки, но втората незнам как се пуска.
Немога да разбера за какво са бутоните наи в дясно до копчето дето мести къде да духа.
Тахографа си работи, мислих да го продавам, но разправят че щели да ги искат след някои годинка и маи ще си го запазя.
Направи ми впечатление че скорустния лос се движи доста тежко, мисля че нее нормално, маи ще трябва да свалям жилата да ги раздвижвам.
Това е за сега :-)
Има малко забележки, като че надстроиката трябваше да е висока, но ще я коригираме, цвета е супер гаден, ама и това ще се оправи ;-) иначе върви повече от лека кола. 160кс. дизел, си казват своето :-)
Сега започвам 1-то обслужване в БГ, Масла, ремък, и др....
Бушона на централното беше изгорял и не работеше, CD-то с навигацията иска код, и го свалих за разкодиране, вентилатора на парното не духаше, ама го раздвижих. Само немога да пробвам климатика понеже е студено. Има печка и работи :-) даже са 2 печки, но втората незнам как се пуска.
Немога да разбера за какво са бутоните наи в дясно до копчето дето мести къде да духа.
Тахографа си работи, мислих да го продавам, но разправят че щели да ги искат след някои годинка и маи ще си го запазя.
Направи ми впечатление че скорустния лос се движи доста тежко, мисля че нее нормално, маи ще трябва да свалям жилата да ги раздвижвам.
Това е за сега :-)
#7
Posted 18 November 2008 - 21:13
Спринтера си е спринтер.Хубавец
#8
Posted 25 August 2009 - 09:01
Много добър.
Racing is in my blood. It is part of me part of my life...
#9
Posted 25 August 2009 - 22:58
Тахографа си работи, мислих да го продавам, но разправят че щели да ги искат след някои годинка и маи ще си го запазя.
Tо се говори че до 7.500 кг. общ товар се превахва закона за тахографите... дано да стани така че моето камионче го карам без тахограф и много жулят актове даяджийте....
#10
Posted 04 September 2009 - 20:25
ей какъв хубавец със здраве да си го караш моторите скоростите и диференциалите са им много здрави сигурно имам по 10 от тях и нищо се не търси
Имаш предвид на 316-ката ли.
#11
Posted 06 September 2009 - 20:07
ей какъв хубавец със здраве да си го караш моторите скоростите и диференциалите са им много здрави сигурно имам по 10 от тях и нищо се не търси
Еми те предния модел на спринтер неса го изчислили във скоростите и предницата но този модел са ги оправили вече.
Всеки се учи от грешките си
#12
Posted 01 November 2009 - 14:57
Колега, CD-то разкодира ли го?
Ако не си - прати ми серийния номер от клеймото отстрани и ще ти пратя кода!
Ако не си - прати ми серийния номер от клеймото отстрани и ще ти пратя кода!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#13
Posted 04 December 2009 - 19:37
Колега, CD-то разкодира ли го?
Ако не си - прати ми серийния номер от клеймото отстрани и ще ти пратя кода!
Страшно благодаря колега, но се обадих в Мерцеде (Бургас) продиктувах им ВИН номера изчаках 2 мин. на линия и ми го дадоха.
Интересното е че преди това бях при тях и на място за документ с номерата на мотора, и един палячо ми каза ченеможел да ми го даде, едва ли не трябвало да дам някои лев.
А от съфорумец бях чул че нямало проблеми и по телефона и така ;-)
А и, да те питам имаш ли представа CD-то е с навигация и Немски език, дали може да се намери навигация за българия или хич да не се занимавам.
#14
Posted 07 December 2009 - 18:49
не се занимавай аз като тръгнах да търся за ес-класата .........после за мл-а.......нема та по добре не търси щото нема да намериш
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#15
Posted 07 December 2009 - 18:51
и 16 ки и 12 ки и 8 ци 11 ки 13 ки и всичкиИмаш предвид на 316-ката ли.
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users