Въпрос: За Мерцедес 190Е 1,8
Started by nikich 661, 10 Nov 2008 - 20:18:27
18 replies to this topic
#1
Posted 10 November 2008 - 20:18
Кое масло е по-добро за този модел и какъв вид трябва да е? 5 w 40 или 10 w 40 . Благадаря за мненията по предишното ми питане.
#2
Posted 10 November 2008 - 21:03
Може и 5 може и 10 ... На колко км е колата ....... По принцип има теми за маслото ........ 5в40 е пълна синтетика,а 10в40 е полу ....... Аз и със 10в60 съм карал,ама малко рядко му идва ......... Харчи ли масло??????????
#3
Posted 10 November 2008 - 21:48
Може и 5 може и 10 ... На колко км е колата ....... По принцип има теми за маслото ........ 5в40 е пълна синтетика,а 10в40 е полу ....... Аз и със 10в60 съм карал,ама малко рядко му идва ......... Харчи ли масло??????????
#4
Posted 10 November 2008 - 22:00
Жули Приста 10w40 + маслен филтър за 38 лв. със смяната и тва е Да ни ти пука ... аз с такова карам и съм доволен ...
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
#5
Posted 10 November 2008 - 23:19
Само кажи как го сметна това 38лв като филтъра ти е 10-12 а кило 10В40 на приста ти е 8лв/л.
#6
Posted 11 November 2008 - 19:45
Даже със смяната(е сигурно не е във сервиз,то и аз не ходя за смяна на масло във сервиз ....) ........... Сигурно колегата ползва отстъпки .... ??????
#8
Posted 12 November 2008 - 00:33
аз карах с полусинтетично елфо 12 лв литара с обикновен маслен филтър ( тва 38 лв нз как го изчисли ама ...) в сервиза в който ходя ако си купиш маслото от тях смяната ти е безплатна не помня точно ама мисля че 5 литра събра и си ми зеха 60 лева като филтъра си го купих отделно за 10 мисля че беше.
до колкото си спомням пича в сервиза каза да я наблюдавам и че ако гори масло значи е на повечко километри и другия път ще сложи по гъсто масло
BTW за 6000 км не беше изгорила изобщо масалце
до колкото си спомням пича в сервиза каза да я наблюдавам и че ако гори масло значи е на повечко километри и другия път ще сложи по гъсто масло
BTW за 6000 км не беше изгорила изобщо масалце
#9
Posted 12 November 2008 - 12:58
Само кажи как го сметна това 38лв като филтъра ти е 10-12 а кило 10В40 на приста ти е 8лв/л.
Преди два месеца го смених от пр. на Приста за Ямбол по 5,30лв.литъ и 8лв.филтър бош. А смяната е безплатна.
#10
Posted 12 November 2008 - 18:06
зима-5в40,лято-10в40,ако имаш повече парички карай с 5в40 и само с такава марка масло което го дава производителя.Този вискозитет на маслото е за кола която е у ред и си я обичаш.
#11
Posted 12 November 2008 - 22:22
В оторизиран сервиз Приста ми смениха маслото ... наливно от Приста ... на варела пишеше Приста, 38 лв. смяна на филтър ... смяна масло 4.20л. (гледах като го сипваше) и работата ... Който иска да ходи да провери в сервиза на Приста до затвора в Пловдив след Сервиза на Форд.... Ако искате и снимка мога да ви пратя.... на талончето което ми дадоха.
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
#12
Posted 13 November 2008 - 01:11
В оторизиран сервиз Приста ми смениха маслото ... наливно от Приста ... на варела пишеше Приста, 38 лв. смяна на филтър ... смяна масло 4.20л. (гледах като го сипваше) и работата ... Който иска да ходи да провери в сервиза на Приста до затвора в Пловдив след Сервиза на Форд.... Ако искате и снимка мога да ви пратя.... на талончето което ми дадоха.
ако си обичаш колата и си от Пловдив ходи само във Формулата лично аз съм много доволен а и не само аз
иначе маслото си го смених във един Карловски сервиз и както казах работата ми беше безплатна ... а тва 5.30лв за литър не ми се вижда обещаващо не разбирам много но за мен си струва да се дадат повечко пари за такива неща... все пак са си доста важни
#13
Posted 13 November 2008 - 09:41
Не искам да хваля Приста, но колата ми работи по безшумно с него ... вече 2000 км. близо ..... не искам да натрапвам мнение ... но моето мнение е, че всички или почти всички известни марки масла в БГ не са с голямо качество, че да си заслужава да давам за смяна 100 лв. Приста все още е добра алтернатива, след като видях буса на приятел, който не беше сменял маслото близо 40к км., а то беше приста.
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
#14
Posted 13 November 2008 - 10:17
От същия представител на Приста до затвора си взех атф че ми беше по път и ми трябваше да долея ама как не се сетих да питам за наливното.
Определено във варел трябва да е по-ефтино от колкото бутилираното ама такава разлика?!Може...утре ще прескоча че още съм с 20В50 и ще му ям главата.
А за Пристата не се притеснявйте пробвана е отдавна и няма проблеми.Това лято сипах 20В50 на Лукойл и шах...20В50 на Лук въпреки по-високата си гъстота при загрял мотор ми държеше по-малко атмосфери отколкото 10В40 на Приста пак лятно време в жегите.С 10В40 на Приста когато зимата бяха студовете нямаше проблем с паленето,мотора се развърта като вентилатор.
Налягането успява да го задържи до около 6500км и на 7000 започва лееекинко да спада но аз и без това на толкова максимум го сменям,при тази цена на това масло не е оправдано да правя смешни икономии.
Определено във варел трябва да е по-ефтино от колкото бутилираното ама такава разлика?!Може...утре ще прескоча че още съм с 20В50 и ще му ям главата.
А за Пристата не се притеснявйте пробвана е отдавна и няма проблеми.Това лято сипах 20В50 на Лукойл и шах...20В50 на Лук въпреки по-високата си гъстота при загрял мотор ми държеше по-малко атмосфери отколкото 10В40 на Приста пак лятно време в жегите.С 10В40 на Приста когато зимата бяха студовете нямаше проблем с паленето,мотора се развърта като вентилатор.
Налягането успява да го задържи до около 6500км и на 7000 започва лееекинко да спада но аз и без това на толкова максимум го сменям,при тази цена на това масло не е оправдано да правя смешни икономии.
#15
Posted 13 November 2008 - 23:23
значи казвате пуста приста била хубава може и аз да го пробвам като ми оправят мечока че ся тая барака дето я карам не заслужава и газ да и сипвам
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users