Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Сервизни км от А в Б и скрити менютаW203


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2379 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 10 ноември 2008 - 00:15

до като го гледах ми стана ясно как става,НО мислех че нулирва км а то премина на някъв вариант B
явно и така става ,но ми е любопитно -колко са вариантите?Ако са ДВА "А" и "B" значи като израсходвате и вариант "B" трябва да отидете за нулиране...и така ще спестите едно нулиране в сервиз(35лв.)
ЦЪК

слагам тук и скритите менюта пак за W203-дори можете да си сравните ВИН-а от табелката (излиза на екрана ),а и ще видите акумулатора в какво състояние е и неговото поведение.
цък

Този пост е редактиран от Faca: 13 февруари 2009 - 15:40

  • 0

#2 the great

the great

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203 T - 2002
    W210- 320 CDI

Публикувано 10 ноември 2008 - 09:54

как се влиза в скритите менюта.Аз се рових много на моята,но нищо не открих
  • 0

#3 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2379 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 10 ноември 2008 - 11:24

дал съм линк с клипче как става,но ме съмнява че е само за дизеларките....още не съм го пробвал на мойта бензинка
  • 0

#4 stutgart

stutgart

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 143 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CL500 (C215)
    Mercedes-Benz C200 Kompressor (W203).

Публикувано 10 ноември 2008 - 17:59

Може да греша, но ми се струва, че това меню от второто клипче е вече на W203 с 271 мотор, а не 111 и предполагам, че за това и аз, а може би и колегата Иво го няма това меню! Ние, еле аз сме със стария мотор .
  • 0
Публикувано изображение

#5 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2379 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 10 ноември 2008 - 18:11

даааа за мотор 271 е.
пробвах при мен ама нъцки
  • 0

#6 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 ноември 2008 - 01:18

Сори, Иво, ама при мен не става тая далавера с тройното натискане!

Прочетох си книжката - JUMP START - паленето с кабел става по следния начин:

1. Акумулаторът е в багажника под килимчето, вдига се килимчето и с куката на дръжката се закача за ръба на багажника, така че да стои отворено;
2. Автомобилът със зареден акумулатор се паркира близо до багажника, така че кабелите да могат да стигнат от неговия акумулатор до акумулатора на Мерцедеса, но двата автомобила не бива да се допират;
3. Кабелите трябва да са не по-малко от 25 mm/кв и не по-дълги от 3.5 метра;
4. Двата автомолиба са с изключени двигатели и не са на контакт, освободени са от скорост и са на ръчна спирачка (на P за автоматиците);
5. Първо се защипва кабела на (+) на разредения акумулатор, след това другия му край на (+) на заредения акумулатор, след това единият край на втория кабел се защипва за (-) на заредения акумулатор и накрая другият край на втория кабел се защипва на (-) на незаредения акумулатор. През цялата процедура се внимава кабелите да не се допират един до друг с оголената си част или да се допират до метални предмети или до земята;
6. Пали се мотора на автомобила със заредения акумулатор. Кабелите не трябва да са опънати, не бива да се допират до нищо метално (оголените им части) и не бива да минават в близост до електронни компоненти или електромотори и в двата автомобила. Автомобилът със зареден акумулатор се оставя да поработи 2 - 5 минути на по-високи обороти;
7. Правят се няколко опита да се запали мотора на автомобила с падналия акумулатор. Ако запали успешно, кабелите се откачат в обратния ред на закачането - първо се откача (-) на разредения, след това (-) на заредения, след това (+) на заредения и накрая (+) на разредения акумулатор. Отново се внимава да не се допират един до друг, в метални предмети и до земята;
8. Ако автомобилът не запали по тази схема, обърнете се в официалния сервиз на Mercedes-Benz (така пише в книжката!)

Може пък и на някого да е полезна тази информация. В книжката още пише, че ако не спазвате тази процедура производителят не носи отговорност за повреди в електрониката и т.н. на двата автомобила. А майсторите изобщо препоръчват да не се правят такива работи с кабели, ама неволята си иска нейното!

Гореописаното е от книжката на W208 и може да не важи за други модели на Mercedes-Benz!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#7 LAN_Selot

LAN_Selot

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 ноември 2008 - 23:18

Здравейте, нека и аз се включа с първото си мнение :) Отскоро си имам W203 и се кефя страшно да я бъзикам по всеки възможен начин. Значи по темата - за мойта W203, която е 2001г., това с трите натискания не става. Въпреки това, скритото меню се изкарва като отида на екранчето със средния разход ( там ги има още изминатите км и минути на пътуването ). Ключът трябва да е в позиция 1. След това задържам Reset копчето за около 30 сек. Данните се рестартират, обаче после излиза и скритото меню. Така и не успях да извадя информацията за волтажа на акомулатора, но излизат модела на двигателя, версията на софтуера и количеството масло. Като цъкна стрелка, излиза и опция за включване на DINO режим, което май изключва напълно ABS, тракшън и т.н. Надявам се, че съм бил полезен.
  • 0
'Cause it's a bittersweet symphony, this life
Trying to make ends meet
You're a slave to money then you die
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни