Въпрос за W124 E 300 D
Започната от 6inline, 09 ное 2008 - 02:38:30
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 ноември 2008 - 02:38
Здравейте колеги. Скоро ми предстои да стана собственик на въпросния автомобил. Интересува ме този мотор добър ли е? Става въпрос за кола 1989, без турбо, на 160к реални км, гаражна карана на къси разстояния, което всъщност не е плюс за мотора. До колкото разбрах от нета мотора би трябвало да е ОМ603 и помпата е бош, но нямам вин-а на колата.
#2
Публикувано 09 ноември 2008 - 07:30
Ужасен мотор.Ако му наливаш хубави масла и нафта ще те изкара 700-800 000км и ще започне да пали по-трудно зимата.
Може ли да направят двигател който издържа толкова малко
Може ли да направят двигател който издържа толкова малко
#3
Публикувано 09 ноември 2008 - 07:53
Ужасен мотор.Ако му наливаш хубави масла и нафта ще те изкара 700-800 000км и ще започне да пали по-трудно зимата.
Може ли да направят двигател който издържа толкова малко
След консултации с колегите тук във форума и аз се спрях на този мотор / колата само съм я капарирал затова още не съм се похвалил / , като го предпочетох пред 250TD, заради напрактика огромния ресурс , безпроблемното и евтино обслужваме . Ако километрите са реални явно няма ти да си и последния собственик, освен ако не въртиш по 40-50 хил. на година и не се влюбиш в колата така че да си я караш следващите 20 г.
п.п. Ето я и моята тема, добре е да ползваш търсачката
http://www.mbclub.bg...showtopic=13804
The Gods Made Heavy Metal
#4
Публикувано 09 ноември 2008 - 11:50
Уважаеми колега ако купувате "Дачия" или някоя кола която е произведена в Индия или нещо от този род трябва да правите задълбочени проучвания...Конкретно по въпроса мога да кажа със сигурност ,че Мерцедесът има един единствен ГОЛЯМ непреодолим ДЕФЕКТ и той е че е колата МБ е вечна...
#5
Публикувано 09 ноември 2008 - 15:47
Аз също се колебая между 250ТД и 300Д, но и май и в моя случай натам ще се наклонят везните. В междудругото малко тромаво ми се стори 300д, но в колата бяхме 4 души а и до сега не бях карал нетурбиниран дизел. 250-така не съм го карал. Иначе много ме радва звука на ревящата 6 цилиндрова ламя .
#6
Публикувано 09 ноември 2008 - 19:07
Колега моят 200Д е немско такси и е вече над 1 200 000 км и нямам никъкви грижи с агрегата пък ти се притесняваш за 3000 на тия километри.Този агрегат при правилна и неспестяваща от към средства за кунсумативи експлоатация ще изкара много над моите 1 200 000 км.Общо взето много балансиран агрегат доказал се във времето.
#7
Публикувано 09 ноември 2008 - 19:14
Аз също се колебая между 250ТД и 300Д, но и май и в моя случай натам ще се наклонят везните. В междудругото малко тромаво ми се стори 300д, но в колата бяхме 4 души а и до сега не бях карал нетурбиниран дизел. 250-така не съм го карал. Иначе много ме радва звука на ревящата 6 цилиндрова ламя .
моя мотив беше : разход почти еднакъв с 250ТД , липсата на всякакви дебитомери, турбини и всякакви там подобни устройства със склонност да се развалят , по ниска цена от 250ТД, по малко износване на двигателя поради по-разтоварения режим на работа, перфектен синхрон с автоматичната кутия . Живот и здраве и да не ми мине котка път ама другата седмица по това време вече трябва да е мое притежание и ще пиша по-подробно
The Gods Made Heavy Metal
#8
Публикувано 09 ноември 2008 - 20:45
Причината за моите притеснения идваха от негативните отзиви за дизелови Мерцедеси, дължащи се на помпите Лукас както и това:
"The 603 engine was (in)famous for several reasons: The emissions controls imposed in the US market led to the creation of a diesel catalyst, otherwise known as a trap oxidizer. Heat from these trap oxidizers caused failure of the aluminum cylinder heads on the first generation of 603-engined vehicles; debris from the traps could also damage the turbocharger. This first version was sold in the US from 1986 to 1987. Daimler-Benz will remove these traps for free, and if the turbocharger has been determined to be damaged it will also be replaced. Even without the heat from the trap oxidizers, the original pre -14 mold number cylinder heads were weak and if overheated could crack.
In 1990 the 350SD/SDL debuted, using a larger-displacement OM603 engine that had more torque and a lower top RPM. The engine lived on in the w140 chassis after the w126 production ended, as the 300SD or S350. By this time the cylinder head issues had been corrected. These 603.971 engined cars, however, had weak connecting rods that resulted in numerous engine failures. While never formally recalled, Daimler-Benz replaced many engines under warranty, even somewhat after the original warranty term expired (at least for the original owner). Conventional wisdom holds that cars with these engines are generally to be avoided unless accompanied by proof of a factory replacement engine, as the time of free replacement engines is long over."
Но то се отнася за 300 ТД.
"The 603 engine was (in)famous for several reasons: The emissions controls imposed in the US market led to the creation of a diesel catalyst, otherwise known as a trap oxidizer. Heat from these trap oxidizers caused failure of the aluminum cylinder heads on the first generation of 603-engined vehicles; debris from the traps could also damage the turbocharger. This first version was sold in the US from 1986 to 1987. Daimler-Benz will remove these traps for free, and if the turbocharger has been determined to be damaged it will also be replaced. Even without the heat from the trap oxidizers, the original pre -14 mold number cylinder heads were weak and if overheated could crack.
In 1990 the 350SD/SDL debuted, using a larger-displacement OM603 engine that had more torque and a lower top RPM. The engine lived on in the w140 chassis after the w126 production ended, as the 300SD or S350. By this time the cylinder head issues had been corrected. These 603.971 engined cars, however, had weak connecting rods that resulted in numerous engine failures. While never formally recalled, Daimler-Benz replaced many engines under warranty, even somewhat after the original warranty term expired (at least for the original owner). Conventional wisdom holds that cars with these engines are generally to be avoided unless accompanied by proof of a factory replacement engine, as the time of free replacement engines is long over."
Но то се отнася за 300 ТД.
#9
Публикувано 09 ноември 2008 - 22:22
Дрън-дрън.
Видиш ли някъде да пише нещо на английски и в текста фигурира нещо от сорта на US,направо натискай бутона BACK и цъкай на следващата страница...
Видиш ли някъде да пише нещо на английски и в текста фигурира нещо от сорта на US,направо натискай бутона BACK и цъкай на следващата страница...
#10
Публикувано 10 ноември 2008 - 04:01
Да,голям проблем е тук дизелов Мерцедес - а го извадиш на пазара,а са ти дали колко за 2 бензинови ако да е на двойно километри.Единия моя беше на 370 000 мили,а другия малко под 300 000 или поне това пишеше.Говорим за 123,124 запазен дизел е на цената на 140 модела и за разлика от големия си брат трудно се намира.
.
#11
Публикувано 10 ноември 2008 - 16:25
За съжаление се продаде 3литровия преди да успея да го капарирам и сега колебанието ми е 250 с турбина или без....
#12
Публикувано 10 ноември 2008 - 19:41
300 без,250 сьс,250 без
и тия не се пропускат,350 криви глава ако го натискаш,другите проблем НЯМАТ.
и тия не се пропускат,350 криви глава ако го натискаш,другите проблем НЯМАТ.
.
#13
Публикувано 11 ноември 2008 - 06:45
тоя видяли го : http://www.mbclub.bg...showtopic=14089
The Gods Made Heavy Metal
#14
Публикувано 11 ноември 2008 - 10:48
информативно
300 TD означава 3 литров двигател, дизел, комби!!!!
ДА! точно това означава ! имам го същия -трактор камацу! само слагаш каквото трябва -масло и други ! и забравяш ако нещо те интерисува по подробно намери ме ! ще ти светна!
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е
ми тва е
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни