Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Черен пушек и регулиране на фаровеW201


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 nikich 661

nikich 661

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:

Публикувано 09 ноември 2008 - 00:38

Излизлиза ми черен пушек от аспуха като натисна повече газта.Слагах добавка към бензина но няма ефект.Каква може да е причината.
Искам да питам също и как се реггулират фаровете много са ми ниски късите.
Колата иначе не гори масло.

Този пост е редактиран от Faca: 13 февруари 2009 - 15:52

  • 0

#2 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 09 ноември 2008 - 01:14

Черния пушек е от богата смес.


Фаровете се регулират от фаровете :D Вдигни капака и огледай отзад самите фарове,имат си болове за реглаж.НЕможеш ги обърка,впрочем можеш...ама ще ти падне фара в краката и ще разбереш че си ги объркал.
  • 0

#3 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 09 ноември 2008 - 01:16

Хииии,олеее как не видях по-рано.
Абе батка какво си се наврял с тази 201-ца в Е-класите.
Я къш във вашия си раздел ( с други думи местя ти темата) :)
  • 0

#4 swindler

swindler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Автомобил:
    Audi B3 '91

Публикувано 09 ноември 2008 - 03:22

погледни нямаш ли отляво на волана до копчето за фаровете едно кръгло дето се върти нагоре надолу :) до колкото знам се казва ел.регулиране на фаровете :) специално моята имаше такава екстра ... ако я нямаш както каза колегата ;)
  • 0

#5 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 09 ноември 2008 - 07:26

Е предположих че го е връткал и няма голям ефект.Ако е така направо с регулиращите винтове и готово като реглажа се прави когато фаровете са в най-горно положение, и ако тогава не стане хвърляш два бордюра в багажника и фаровете ще се вдигнат :D
Сега ако са ти разкачени маркучите на фаровете пак става този номер ама понеже сте бензинджийки хич не му обръщате внимание на вакуума.Регулирането отвътре не е с ток и колегата се е заблудил че е ел.екстра.Използва се вакуум.
Кажи дали първо ти бачка този механизъм за да знаем в кой гьол да те засилим :dry:
  • 0

#6 swindler

swindler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Автомобил:
    Audi B3 '91

Публикувано 12 ноември 2008 - 00:39

Е предположих че го е връткал и няма голям ефект.Ако е така направо с регулиращите винтове и готово като реглажа се прави когато фаровете са в най-горно положение, и ако тогава не стане хвърляш два бордюра в багажника и фаровете ще се вдигнат :D
Сега ако са ти разкачени маркучите на фаровете пак става този номер ама понеже сте бензинджийки хич не му обръщате внимание на вакуума.Регулирането отвътре не е с ток и колегата се е заблудил че е ел.екстра.Използва се вакуум.
Кажи дали първо ти бачка този механизъм за да знаем в кой гьол да те засилим :dry:


:) да колега забравих че при мерцовете повечето неща са на вакуум :)

а да питам само ... (даже тема пусках ама нямаше почти никъв резултат) един ден забелязах под капака че от една пластмасова джаджа от която излизат 2 маркуча единия му се беше шчупила издадената част на която се пъхваше маркучето ... като питах един колега с мерц каза че тва било за някъв вакуум регулатор който сега на мен не ми работел ... ама така и не разбрах закво е тоя вакуум регулатор сега ще издиря темата и ще я постна тук да видиш снимката

не намерих темата затова слагам снимката пак :)

http://swindlerdownl...bg/SUNP0780.JPG

по спомен някой от форумците каза че било някъв вакуумен температурен датчик който оказвал влияние на делкото :dontknow:
  • 0

#7 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 12 ноември 2008 - 08:45

http://swindlerdownl...bg/SUNP0780.JPG

по спомен някой от форумците каза че било някъв вакуумен температурен датчик който оказвал влияние на делкото :dontknow:

Абслолютно прав е бил колегата - този вакуум регулира предварението на искрата. Като не работи - все едно не караш същата кола.
Поздрави!
  • 0

#8 swindler

swindler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Автомобил:
    Audi B3 '91

Публикувано 13 ноември 2008 - 01:15

Абслолютно прав е бил колегата - този вакуум регулира предварението на искрата. Като не работи - все едно не караш същата кола.
Поздрави!


честно казано колата работеше добре само с паленето имах малки проблеми :) чуваше се едно тракане се едно палиш дизелак ... но това беше за 2 максимум 3 секунди докато си дигне оборотите след това заспиваше и мъркаше като коте ;) ще видим като си я взема пак ако не са го оправили ще го сменя ... било от порядъка на 30-40 лева
  • 0

#9 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 13 ноември 2008 - 08:51

Е сега като го сложиш ..... пак проблеми ....... Защото някой е стабилизирал колата без участието на датчика ........ Около 50 лв мисля му беше цената,но може и да греша .......
  • 0

#10 swindler

swindler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Автомобил:
    Audi B3 '91

Публикувано 13 ноември 2008 - 23:13

Е сега като го сложиш ..... пак проблеми ....... Защото някой е стабилизирал колата без участието на датчика ........ Около 50 лв мисля му беше цената,но може и да греша .......


в какво се изразява лошата работа без негово участие ? смисал такъв прекъсва ли или какво
  • 0

#11 slckoloff

slckoloff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 26 ноември 2008 - 22:03

СВЕщИ ИЛИ ПРЕКЪСНАТ КАБЕЛ КЪМ СВЕщИТЕ
  • 0

#12 nikich 661

nikich 661

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:

Публикувано 13 юни 2009 - 19:11

какво ще рече богата смес и как да я оправия ? :dontknow
  • 0

#13 VladoBENZ

VladoBENZ

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 614 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Интереси:В сърцето ми има място само за една жена, моето сладурче, и за много коли, все Мерцедеси :)

Публикувано 13 юни 2009 - 19:15

Този датчик и моя е изолиран, не работеше, и майстора ми каза да си карам така, че той регулирал предварението при студен двигател, тоест докато загрее, след това нямал участие.
  • 0
Публикувано изображение

#14 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 13 юни 2009 - 21:16

Този датчик и моя е изолиран, не работеше, и майстора ми каза да си карам така, че той регулирал предварението при студен двигател, тоест докато загрее, след това нямал участие.

Иди и кажи на майстора си да ти свали разхода!!!
Като плачеш че ти гори много, що не казваш всички дертове ми си траеш?
Няма кой да тги свали разхода, ако има нещо нередно по колата...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#15 VladoBENZ

VladoBENZ

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 614 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Интереси:В сърцето ми има място само за една жена, моето сладурче, и за много коли, все Мерцедеси :)

Публикувано 14 юни 2009 - 11:26

Братле, ако има нещо, което да се е счупило, и тогава да се е качил разхода, мислиш ли че няма да кажа...но такова нещо няма...и преди и сега този датчик не е работил, само където преди ми харчеше 13, а сега 20...затова не съм го и споменал...
  • 0
Публикувано изображение




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни