Накратко казано акумолатора ми умря....
74аЧ 12в италиански,роден през 2004 година
Веднага потрсих помощ от приятел,донесе ми човека едно зарядно и установих че една от клетките не "завира" , което я прави мъртва !!!
Понеже зная , че на пазара се предлага сух електролит (бял прах) , който се сипва в мъртвата клетка и тя отново може да работи!!!
Искам да ви попитам знае ли някой магазин в който да намеря този продукт???
Ще ми се да се размина с даването на 1500-200 лева за нов акумолатор... А и много искам скоро пак да си карам колата
Акумолатор и мъртва клеткац 180
Започната от Sword, 08 ное 2008 - 09:36:18
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 ноември 2008 - 09:36
#2
Публикувано 08 ноември 2008 - 10:38
Колега,умрелото си е умрело,щом е дала фира тази клетка,значи или е изкривила елементите и са окъсили,или ситните частички метал които са се ронили от тях са свършили тази работа.Не бял прах, а и "жива вода" да му сипваш няма оправия.Нов,скоро купувах за 123ката 240 дизел,взех на "Гигават" вносител им е "Киров".100АЧ за 220лв. казват че няма рекламации от тях.
#3
Публикувано 08 ноември 2008 - 11:04
Я да бягаш за един нов че зимата иде и ще му ядеш главата ама така хубаво на път някъде че е се чудиш от къде ти е дошло,впрочем то е ясно от къде...от икономията която в този случай е майка на мизерията.
Нали се сещаш че щом нещо окъсява по инсталацията в този случай това е най-важния елемент,то започва да дава отражение и на генератора.А?Аааааа...схващаш ли?!
А на тая Ц-класа 180 74Ач не му ли е малко големичък.Я прегледай по дебелите книги колко му дават и си купи точно такъв,Ако е по-малък от този с който си в момента значи и цената ще е по-тънка.
Скачай на един пазарджишки Искра и си гледай кефа.Ем по-ефтин ем си има три години гаранция и докато е в гаранция нама да имаш проблеми.После ще изкара сигурно още една годинка и ще почне да си ходи,то и тоя италиянския толкова е изкарал.Аз съм сложил принципно необслужваем ама напрактика съм му свалял капака и съм доливал вода.Има си едно "око" което се оцветява в зелено черно и бяло в зависимост дали е зареден,разреден или иска да му се долее вода,ама напрактика никога не съм го виждал дали си променя цвата понеже не ми трябва защото си върти като луд.
На 123 2,4Д съм му сложил 74Ач на Искра и ела да видиш миналата зима на минус 22 как го развърташе тоя дизелак като вентилаторче а стартера ми е колкото трифазен мотор на циркуляр.На тая Цетка сигурно му тават 55-60Ач ама айде да не се изказвам че да не се изложа (май вече се изложих) така че ще минеш тънко.
Нали се сещаш че щом нещо окъсява по инсталацията в този случай това е най-важния елемент,то започва да дава отражение и на генератора.А?Аааааа...схващаш ли?!
А на тая Ц-класа 180 74Ач не му ли е малко големичък.Я прегледай по дебелите книги колко му дават и си купи точно такъв,Ако е по-малък от този с който си в момента значи и цената ще е по-тънка.
Скачай на един пазарджишки Искра и си гледай кефа.Ем по-ефтин ем си има три години гаранция и докато е в гаранция нама да имаш проблеми.После ще изкара сигурно още една годинка и ще почне да си ходи,то и тоя италиянския толкова е изкарал.Аз съм сложил принципно необслужваем ама напрактика съм му свалял капака и съм доливал вода.Има си едно "око" което се оцветява в зелено черно и бяло в зависимост дали е зареден,разреден или иска да му се долее вода,ама напрактика никога не съм го виждал дали си променя цвата понеже не ми трябва защото си върти като луд.
На 123 2,4Д съм му сложил 74Ач на Искра и ела да видиш миналата зима на минус 22 как го развърташе тоя дизелак като вентилаторче а стартера ми е колкото трифазен мотор на циркуляр.На тая Цетка сигурно му тават 55-60Ач ама айде да не се изказвам че да не се изложа (май вече се изложих) така че ще минеш тънко.
#4
Публикувано 08 ноември 2008 - 11:27
Точно така колега,а необслужваемите са така направени че това което се изпарява,след това кондензира и се стича обратно.Ако се долива нещо то трябва да е същия електролит с който е зареден акумолатора.Предишния на 123ката беше "Бош" изкара 10години.Така че ако колегата мисли да си покара по дълго колата аз съм за "Гигават" или "Бош"В МЕТРО съм виждал "Бош" 62ач за 150-160лв.
#5
Публикувано 08 ноември 2008 - 12:50
65 Амперчаса , нов акумулатор на Монбат - 120 лв. с 3 години гаранция - по-евтино няма.
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero
#6
Публикувано 08 ноември 2008 - 14:49
Цената не винаги е критерий но понякога е,"Монбат"слагох на една "Корса"1.5 дизел,и за трите години го сменях три пъти.Процедурата е да вземат дефектиралия,да го носят и аз не знам къде за да го измерят и ако е действително проблемен ти дават друг.Това трае минимум два дни,а през това време колата е в гаража с вдигнат капак.И по закона на Мърфи тогава имаш най много нужда от нея.А и като ти дадат новия не удължават гаранцията.Не е приятно да излезеш сутрин за работа и да чуеш как стартера мяука,и да тичаш на маршрутката.
#7
Публикувано 08 ноември 2008 - 16:27
Monbat...сакън,не си го и помисляй!!!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни