Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Перката на радиатора не включва


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#16 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 04 November 2008 - 15:34

Моя беше 90г. датчика за перката е до термостата,и на около 100гр. включваше.Подава ток на намотките зад перката на водната помпа и един съединител,като на компресора на климатик включва перката.Успоредно с това адин вакумен термо датчик,монтиран на главата,качваше леко оборотите за да охлади по бързо когато е на светофар,примерно.



разбираш нещата, обаче не четеш УСЛОВИЕТО НА ЗАДАЧАТА

правиш ли разлика между 102 и 111 мотор?
само ще те светна че от "образовани майстори", хората стигат до тук, да търсят акъл във форума, а ти ги пращаш по образование..
не пиши глупости и не обърквай човека, тук има достатъчно хора, които знаят кой мотор с кво виско е, само по миризмата от ауспуха... все пак има и манияци, на които целия им живот е мерцедес...
давай предположения в теми, където няма категорични отговори.
  • 0

#17 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 295 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 04 November 2008 - 17:24

Колега,Lorinser" просто се опитах да съм полезен,той колегата така беше обяснил за перката че направо го разбрах с къв мотор е.Па може ида не ми е напразно обяснението има и колеги с оня мотор и може да го прочетат,нали за това е форума.А и доколкото ми стигат познанията и образованието виското не "включва" а просто постепенно с покачването на температурата изравня оборотите с тези на двигателя.А за писането другаде може и да те послушам,има разни темички за спойлери и антенки,ще взема да се развихря там.
  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение

#18 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 04 November 2008 - 18:12

ако ползваш търсачката ще разбереш как ВКЛЮЧВА виското...

относно мотора--човека го е написла ясно:

Е200 16V -136 к.с


=> М111
  • 0

#19 safeman

safeman

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Posted 04 November 2008 - 22:41

Моля ви, не се карайте... Мисля да сменя перката. Ще измеря размерите на радиатора и ще потърся из моргите пасващ заборник с ел. перка и ще ги монтирам. Включването ще го направя с копче, аз и без това си следя уредите и така беше на предната ми кола , тъй че няма да ме притеснява. Така ще избягна проблемите с виското. Какво ще кажете?
  • 0

#20 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,602 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 05 November 2008 - 00:27

Изрядното виско поддържа температурата на мотора в необходимите граници и то по-добре от ел. перка.
Ако си решил да минеш на ел. перка, вместо да се включва ръчно, потърси място където може да монтираш допълнителен термодатчик - такъв с превключващ контакт ще ти свърши идеална работа - биметална пластина на 80 или 100 градуса. Вържи го като управляващ сигнал на реле, което да захранва перката. Колегата Nikefi4 беше правил подобно нещо. Питай го него.

Ама според мен си купи едно ново виско и не се занимавай излишно.
  • 0

#21 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,243 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Posted 05 November 2008 - 11:35

safeman - не си вкарваи таралеж в гащите ...какви са тия глупости с преправяния и т.н ...от Мерца москвич ли ще правиш....
Иди си купи 1 ново виско и огледаи термотсат и т.н -демек цялата охладителна система като те притеснява но в никакав случаи не почваи да ковеш с чука и да преправяш
На по старите мотори иди доди по става ама на 111 и въобще на новите имат 1 милион датчика и регулирането на режима на мотора е комплексно ..с гаранция ти казвам че ще ти се увеличи разхода на гориво
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#22 sz1019

sz1019

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:

Posted 08 November 2008 - 21:08

Колега провери бушоните на мене също не ми се включваше перката и се оказа бушон - двигателя е по-стария 2,3 бушона е Номер7 - "5А"
  • 0

#23 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Posted 09 November 2008 - 14:56

:flagMB new: Колега и аз ти препоръчвам да си купиш ново виско /предполагам че просто ти е изтекъл силикона/.Най-добре отиди на сервиз./те да монтират и от тях виското с гаранция/Мотора с който си ,е прекрасен не го съсипвай с разни жици и ц-ка ключета,ако е москич с карбуратор слагай перки на тавана и на теглича ама на МВ...??Ако ти купуваш ново виско внимавай как го транспортираш да не го прецакаш и него.дръж го хоризонтално в указаната посока.../най добре питай в магазина!!!Успех... :closed-topic: :drift1:
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users