Моя беше 90г. датчика за перката е до термостата,и на около 100гр. включваше.Подава ток на намотките зад перката на водната помпа и един съединител,като на компресора на климатик включва перката.Успоредно с това адин вакумен термо датчик,монтиран на главата,качваше леко оборотите за да охлади по бързо когато е на светофар,примерно.
разбираш нещата, обаче не четеш УСЛОВИЕТО НА ЗАДАЧАТА
правиш ли разлика между 102 и 111 мотор?
само ще те светна че от "образовани майстори", хората стигат до тук, да търсят акъл във форума, а ти ги пращаш по образование..
не пиши глупости и не обърквай човека, тук има достатъчно хора, които знаят кой мотор с кво виско е, само по миризмата от ауспуха... все пак има и манияци, на които целия им живот е мерцедес...
давай предположения в теми, където няма категорични отговори.