Перката на радиатора не включва
Започната от safeman, 02 ное 2008 - 18:31:12
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 ноември 2008 - 18:31
Здравейте! Знае ли някой къде се намира релето за включване на перката на Е200 16V -136 к.с.? Забелязвам че при достигане на почти 100 градуса перката не включва. Бих искал да си извадя бутон за принудително включване на перката , но не знам къде се намира релето от което да направя връзката, та ако някой знае , нека да ми каже , моля....
#3
Публикувано 02 ноември 2008 - 22:06
а кога се включва перката?
ако на тази темп.ти работи перката-не се притеснявай
ако на тази темп.ти работи перката-не се притеснявай
#4
Публикувано 02 ноември 2008 - 22:17
Я тръгни "по жицата" и виж за какво иде реч.Като за начало подай ток директно на перката да видиш дали върти и после набеждавай релета,датчици и т.н.
#5
Публикувано 02 ноември 2008 - 22:50
Ами не се включва, там е проблемът.а кога се включва перката?
ако на тази темп.ти работи перката-не се притеснявай
Е това добре, ама като не виждам откъде да "тръгна"? Не виждам нищо където да подам директно ток на перката, затова и пуснах темата - да попитам къде... Няма никакви букси и тем подобни...Я тръгни "по жицата" и виж за какво иде реч.Като за начало подай ток директно на перката да видиш дали върти и после набеждавай релета,датчици и т.н.
#6
Публикувано 03 ноември 2008 - 01:13
е ти са кажи че няма никакви кабели за перката... ако някой ги е съкратил--как ще тръгне??
огледай добре. кабела минава по рамката която държи ел.мотора. ако си с една перка, кабела утива към левия фар
огледай добре. кабела минава по рамката която държи ел.мотора. ако си с една перка, кабела утива към левия фар
#7
Публикувано 03 ноември 2008 - 10:02
кабелите са ти под електромотора на перката-там имаш букса...нали ти е електрическа перката(не ти е на ремъка)?
#8
Публикувано 03 ноември 2008 - 12:01
а да, я първо да уточни за коя перка говори!
#9
Публикувано 04 ноември 2008 - 00:11
Ами няма кабели и не е електрическа , а е на пистовия ремък и се върти свободно. Да не би да е със силиконов съединител? Ама пак би трябвало да виждам някакви кабели, а то няма никакви, нито място къде то да влизат. Каква е тая перка не знам. Личи си че е оригинална и не е правена домашна работа с нея. Кво правим сега?
#10
Публикувано 04 ноември 2008 - 00:19
Кво правим сега?
ми кажи че за наденицата говорим....
няма кабели-виско перка, включва се сама. ако не включи до 105градуса-сменяй виското с ново
#11
Публикувано 04 ноември 2008 - 00:20
май ти е за смяна
#13
Публикувано 04 ноември 2008 - 12:51
ами да.
тука в квартала имаме един образован майстор, отделно е и стругар, бай Иван, много ги разбира. я го закарй при него, че Рифела е прав, тука само приказки си разтегляме
рифел, твоя коя година беше? след 93та ли ??
тука в квартала имаме един образован майстор, отделно е и стругар, бай Иван, много ги разбира. я го закарй при него, че Рифела е прав, тука само приказки си разтегляме
рифел, твоя коя година беше? след 93та ли ??
#14
Публикувано 04 ноември 2008 - 13:17
Моя беше 90г. датчика за перката е до термостата,и на около 100гр. включваше.Подава ток на намотките зад перката на водната помпа и един съединител,като на компресора на климатик включва перката.Успоредно с това адин вакумен термо датчик,монтиран на главата,качваше леко оборотите за да охлади по бързо когато е на светофар,примерно.ами да.
тука в квартала имаме един образован майстор, отделно е и стругар, бай Иван, много ги разбира. я го закарй при него, че Рифела е прав, тука само приказки си разтегляме
рифел, твоя коя година беше? след 93та ли ??
Прикачени файлове
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни