Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Перката на радиатора не включва


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#1 safeman

safeman

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 02 ноември 2008 - 18:31

Здравейте! Знае ли някой къде се намира релето за включване на перката на Е200 16V -136 к.с.? Забелязвам че при достигане на почти 100 градуса перката не включва. Бих искал да си извадя бутон за принудително включване на перката , но не знам къде се намира релето от което да направя връзката, та ако някой знае , нека да ми каже , моля.... :(
  • 0

#2 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 295 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 ноември 2008 - 18:55

Отиди при някой жичкаджия да види къде ти е проблема,може датчика да е дал фира,сменяш го и готово.Не се занимавай с копчета и такива подобни.
  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение

#3 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2379 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 ноември 2008 - 22:06

а кога се включва перката?
ако на тази темп.ти работи перката-не се притеснявай
  • 0

#4 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 02 ноември 2008 - 22:17

Я тръгни "по жицата" и виж за какво иде реч.Като за начало подай ток директно на перката да видиш дали върти и после набеждавай релета,датчици и т.н.
  • 0

#5 safeman

safeman

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 02 ноември 2008 - 22:50

а кога се включва перката?
ако на тази темп.ти работи перката-не се притеснявай

Ами не се включва, там е проблемът.

Я тръгни "по жицата" и виж за какво иде реч.Като за начало подай ток директно на перката да видиш дали върти и после набеждавай релета,датчици и т.н.

Е това добре, ама като не виждам откъде да "тръгна"? Не виждам нищо където да подам директно ток на перката, затова и пуснах темата - да попитам къде... Няма никакви букси и тем подобни...
  • 0

#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 03 ноември 2008 - 01:13

е ти са кажи че няма никакви кабели за перката... ако някой ги е съкратил--как ще тръгне??
огледай добре. кабела минава по рамката която държи ел.мотора. ако си с една перка, кабела утива към левия фар
  • 0

#7 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2379 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 ноември 2008 - 10:02

кабелите са ти под електромотора на перката-там имаш букса...нали ти е електрическа перката(не ти е на ремъка)?
  • 0

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 03 ноември 2008 - 12:01

а да, я първо да уточни за коя перка говори!
  • 0

#9 safeman

safeman

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 04 ноември 2008 - 00:11

Ами няма кабели и не е електрическа , а е на пистовия ремък и се върти свободно. Да не би да е със силиконов съединител? Ама пак би трябвало да виждам някакви кабели, а то няма никакви, нито място къде то да влизат. Каква е тая перка не знам. Личи си че е оригинална и не е правена домашна работа с нея. Кво правим сега?
  • 0

#10 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 04 ноември 2008 - 00:19

Кво правим сега?


ми кажи че за наденицата говорим....
няма кабели-виско перка, включва се сама. ако не включи до 105градуса-сменяй виското с ново
  • 0

#11 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2379 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 ноември 2008 - 00:20

май ти е за смяна
  • 0

#12 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 295 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 ноември 2008 - 10:31

Може да не е с виско съединител,а с електро магнит,моя беше така.Най добре да я види някой образован майстор,че така на приказки край няма.
  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение

#13 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 04 ноември 2008 - 12:51

ами да.
тука в квартала имаме един образован майстор, отделно е и стругар, бай Иван, много ги разбира. я го закарй при него, че Рифела е прав, тука само приказки си разтегляме


рифел, твоя коя година беше? след 93та ли ??
  • 0

#14 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 295 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 ноември 2008 - 13:17

ами да.
тука в квартала имаме един образован майстор, отделно е и стругар, бай Иван, много ги разбира. я го закарй при него, че Рифела е прав, тука само приказки си разтегляме
рифел, твоя коя година беше? след 93та ли ??

Моя беше 90г. датчика за перката е до термостата,и на около 100гр. включваше.Подава ток на намотките зад перката на водната помпа и един съединител,като на компресора на климатик включва перката.Успоредно с това адин вакумен термо датчик,монтиран на главата,качваше леко оборотите за да охлади по бързо когато е на светофар,примерно.

Прикачени файлове


  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение

#15 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 ноември 2008 - 14:37

За да се реши въпроса по бързо и на място по добре колегата да цъкне една две снимки и готово.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение




4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни