Компютър за С 180 / 95 г. бензинW202 C180
Започната от firenick, 29 окт 2008 - 21:15:36
49 мнения по тази тема
#46
Публикувано 07 януари 2009 - 10:26
Колега Богомил,колата е ц180 95 год елеганс
#47
Публикувано 08 януари 2009 - 18:05
И какво точно направи майстора.......доколкото знам термисторите са еднакви по параметри на почти всички мерцедеси.....Колега Богомил,колата е ц180 95 год елеганс
#48
Публикувано 20 март 2009 - 12:24
И какво точно направи майстора.......доколкото знам термисторите са еднакви по параметри на почти всички мерцедеси.....
Здравейте момчета,аз съм firenick но с нова регистрация,преди време ви писах за проблем с моя мечо,имаше съмнения че компютъра е заминал,ходих къде ли не,четох и вашите коментари,най накрая отидох в софия в сервиза на Петко и там той каза тежката си дума-автомобила плаче за компютър или по точно ПМС у-во не знам кое е по вярното в случая.Все още колата върви,проблема е докато е студена но загрее ли се оправя,а на газ няма никакъв проблем.Възможно ли е да се намери компютър 2-ра употреба и на каква цена евентуално.
Този пост е редактиран от Faca: 20 март 2009 - 23:54
#49
Публикувано 05 октомври 2011 - 18:51
здравеите колеги.Откраднаха ми компиутара,ако имате инфо.пишете
#50
Публикувано 06 октомври 2011 - 19:11
Цялата тема е станала трудна за четене, много съвети, датчици и т.н. Няма нищо по-просто да намериш компютър за пробване (пусни в Гутъла ECU CAR и се обади на телефона, който ще се изпише). Разбира се, няма да е съвсем безплатно, но си струва. Освен това, тези които ще ти продадът "нов" компютър, ако са от форумите, първо ще пробват и тогава ще стане продажбата (няма да купуваш "котка в чувал"). Компютърът на този модел (180 и 200) до 1996г е под казанчето за водата за миене на предното стъкло и е от два производителя - BOSCH и SIEMENS. Вторите са малко по-добри (по-трудно горят), но и двата вида изключително рядко дават дефекти като този, който описваш, да не кажа никога. Обикновено скапе ли се комутатора (другото "име" на тези компютри, третото е ПМС, по-точно PMS) мотора няма дори да помисли да запали. А трудното палене на студено може да не е нито от датчик, нито от комутатора, нито от дюзите. Ще изброя поне още три причини, но те са повече: 1.Свещи; 2.Лоша компресия; 3.Кабели за свещите. Лошата компресия може да не е от износен двигател, а от неплътно лягащи клапани заради нагар, причинен от другите две причини.
Сега се сещам, че трябва да провериш, дали комутатора на твойта кола съответства на двигателя ти - нали комутатора може да е сменян преди колата да стане твоя. Това не е много лесно, защото аз лично за моята ходих в Балкан Стар (София) и по номера на шасито ми дадоха номер на комутатор, който като го видях в Интернета на снимка, нямаше нищо общо... И накрая, едно предупреждение - точно това са комутаторите, които се крадат най-лесно...
Сега се сещам, че трябва да провериш, дали комутатора на твойта кола съответства на двигателя ти - нали комутатора може да е сменян преди колата да стане твоя. Това не е много лесно, защото аз лично за моята ходих в Балкан Стар (София) и по номера на шасито ми дадоха номер на комутатор, който като го видях в Интернета на снимка, нямаше нищо общо... И накрая, едно предупреждение - точно това са комутаторите, които се крадат най-лесно...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни