Точно и аз това си мислихДатчика ти е с два термистора вързани на кръст.......колкото и пъти да го извадиш и сложиш двигатела пак ще си работи ...защото компа си има авариен режим.....проблема е че записва грешка и тя трябва да се изтрие в противен случеи ще работи на аварииният режим....при 20 гр. трябва да ти показва около 2500 ома съпротивление а при 80 около 300 ома. на всяка от срещуположните двоики крачета ....а когато е в авариен режим може и 25 на сто да гори....не е възможно да не отчиташ нищо....то в такъв случай не става датчика и колатати работи само в авариен режим.....но това веднага се отчита при диагностика....за по сигурно когато измерваш съпротивлението на датчика го мери на куплунга на комутатора за да разбереш дали са годни и самите кабели....проблемите на тия коли са в кабелите...правени са от някакви екоговна....успех
а най лесният вариант за проверка е да смениш комутатора с някой които си сигурен че е здрав...за проба
