Точно и аз това си мислих бордовият компютър неможел да прочете даните това са пълни глупости то тази кола няма да може да бафне камо ли да запали от първият път за сетен път се убеждавам че тези хора са пълни неграмотници колега Zaaax много си прав. Копютъра според даните подавани му от тези два датчика определя горивот към дюзите .Датчика ти е с два термистора вързани на кръст.......колкото и пъти да го извадиш и сложиш двигатела пак ще си работи ...защото компа си има авариен режим.....проблема е че записва грешка и тя трябва да се изтрие в противен случеи ще работи на аварииният режим....при 20 гр. трябва да ти показва около 2500 ома съпротивление а при 80 около 300 ома. на всяка от срещуположните двоики крачета ....а когато е в авариен режим може и 25 на сто да гори....не е възможно да не отчиташ нищо....то в такъв случай не става датчика и колатати работи само в авариен режим.....но това веднага се отчита при диагностика....за по сигурно когато измерваш съпротивлението на датчика го мери на куплунга на комутатора за да разбереш дали са годни и самите кабели....проблемите на тия коли са в кабелите...правени са от някакви екоговна....успех
а най лесният вариант за проверка е да смениш комутатора с някой които си сигурен че е здрав...за проба
Компютър за С 180 / 95 г. бензинW202 C180
Започната от firenick, 29 окт 2008 - 21:15:36
49 мнения по тази тема
#31
Публикувано 06 декември 2008 - 23:54
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#32
Публикувано 07 декември 2008 - 00:22
Колега firenick с АГУ ли е колата и ако има каква е ?
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#33
Публикувано 07 декември 2008 - 12:41
Точно и аз това си мислих бордовият компютър неможел да прочете даните това са пълни глупости то тази кола няма да може да бафне камо ли да запали от първият път за сетен път се убеждавам че тези хора са пълни неграмотници колега Zaaax много си прав. Копютъра според даните подавани му от тези два датчика определя горивот към дюзите .
Ок, но нали ви казвам, че смених този датчик 2 пъти, и няма промяна, кабелите му до ПМС са здрави, не ми идва друго на идея освен че наистина ПМС е причината. А най-лошото е, че заради този разход на бензин, монтирах АГУ, обикновена, и отново казус, колата гори прекалено мн. и на газ. Чудя се как така става, като при работата на газ, всички тия модули дето изброихме не участват изобщо. Чудна работа.
#34
Публикувано 07 декември 2008 - 14:17
Здравей колега става въпрос за другият датчик които е след дроселовата клапа които отчита температурата на въздуха , аз затова те питах дали имаш газова уредба ако си имал детонации е нормално да замине , то е нещо като дебитомер този датчик Смени го и нещата ще си доидат на место 99 процента съм сигурен че е в него прблема ти . Компютъра ти е наред .Ок, но нали ви казвам, че смених този датчик 2 пъти, и няма промяна, кабелите му до ПМС са здрави, не ми идва друго на идея освен че наистина ПМС е причината. А най-лошото е, че заради този разход на бензин, монтирах АГУ, обикновена, и отново казус, колата гори прекалено мн. и на газ. Чудя се как така става, като при работата на газ, всички тия модули дето изброихме не участват изобщо. Чудна работа.
Пак ти казвам елконаджиите са пълни неграмотници те имат общи данни за колите ,как работи този датчик общо инфо Аз се занимавам с персонални компютри и знам как работят компютъра не бърка никога тои възоснова на подаваните/алгоритъм/ му данни подава гориво , в случая датчика му подава че е 42 градуса както ти обесни в по-горният пост колегата zaaаx от там тои тръгва да ти подава по-малко гориво , а агригата е студен и кво става обеднена смес и ти като натиснеш газта тя почва да губи обороти тръгва и да гасне Смени го и работта ще бъде шест. А големият ти разход Zaaax ти обесни след смяната трябва да отидеш на елкон които имат софт за твоята кола за да ти изчистят грешката , бордовият ти компютър в момента работи в авариен режим от там ти дава завишен разход на бензин а колкото до завишеният ти разход на газ може да се дължи на много неща неправилен монтаж лоши свещи кабели и самата газова каква марка , има марки газови са си фабрични боклуци. за мен има само една марка и тя е Ловато.
А ако си мислеш че само при С класата имат този проблем много се лъжеш Е класата много повече електроника имат отколкото твоята W202 и възможните проблеми са в пъти повече да станат така че всичко е късмет.
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#35
Публикувано 07 декември 2008 - 20:03
Здравей колега става въпрос за другият датчик които е след дроселовата клапа които отчита температурата на въздуха , аз затова те питах дали имаш газова уредба ако си имал детонации е нормално да замине , то е нещо като дебитомер този датчик Смени го и нещата ще си доидат на место 99 процента съм сигурен че е в него прблема ти . Компютъра ти е наред .
Пак ти казвам елконаджиите са пълни неграмотници те имат общи данни за колите ,как работи този датчик общо инфо Аз се занимавам с персонални компютри и знам как работят компютъра не бърка никога тои възоснова на подаваните/алгоритъм/ му данни подава гориво , в случая датчика му подава че е 42 градуса както ти обесни в по-горният пост колегата zaaаx от там тои тръгва да ти подава по-малко гориво , а агригата е студен и кво става обеднена смес и ти като натиснеш газта тя почва да губи обороти тръгва и да гасне Смени го и работта ще бъде шест. А големият ти разход Zaaax ти обесни след смяната трябва да отидеш на елкон които имат софт за твоята кола за да ти изчистят грешката , бордовият ти компютър в момента работи в авариен режим от там ти дава завишен разход на бензин а колкото до завишеният ти разход на газ може да се дължи на много неща неправилен монтаж лоши свещи кабели и самата газова каква марка , има марки газови са си фабрични боклуци. за мен има само една марка и тя е Ловато.
А ако си мислеш че само при С класата имат този проблем много се лъжеш Е класата много повече електроника имат отколкото твоята W202 и възможните проблеми са в пъти повече да станат така че всичко е късмет.
Здравейте, отново. Говориш за датчика преди дросела, не след него. Ок, ще го сменя, макар, че го премерих, работи. В компютъра няма грешки, в момента, сигурен съм. Иначе газовата е Ловато, сложих я съвсем нова, и веднага след монтажа, започнаха детонации, оказа се от свещите, смених ги и всичко спря, кабелите и бобините са изправни. Ще сменя и този датчик, ще отида отново на диагностика, ще ги накарам специално да обарнат внимание на грешка в горивната система и ще пиша за резултата, дано се окажеш прав. Благодаря.
#36
Публикувано 07 декември 2008 - 20:10
Здрасти dipo направи това и ще ти се оправят нещата , нали сме си фенове на най-великата марка трябва да си помагаме.Здравейте, отново. Говориш за датчика преди дросела, не след него. Ок, ще го сменя, макар, че го премерих, работи. В компютъра няма грешки, в момента, сигурен съм. Иначе газовата е Ловато, сложих я съвсем нова, и веднага след монтажа, започнаха детонации, оказа се от свещите, смених ги и всичко спря, кабелите и бобините са изправни. Ще сменя и този датчик, ще отида отново на диагностика, ще ги накарам специално да обарнат внимание на грешка в горивната система и ще пиша за резултата, дано се окажеш прав. Благодаря.
Ако на колегата проблема се разреши модераторите трябва да е постнат темата в главната страница на C-класа > Проблеми и ремонти за постоянно и да не е махат .
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#37
Публикувано 08 декември 2008 - 14:10
Здрасти dipo направи това и ще ти се оправят нещата , нали сме си фенове на най-великата марка трябва да си помагаме.
Ако на колегата проблема се разреши модераторите трябва да е постнат темата в главната страница на C-класа > Проблеми и ремонти за постоянно и да не е махат .
Здравейте момчета,много се радвам че темата ми търпи продължение.Явно проблем го има и при други.На мен колата си ми харесва страшно много само да не беше тоя проблем,така че все още не съм изгубил надежда че може да се оправи и да не елза смяна компютъра.Колата е с агу LANDY RENZO мисля че така се пишеше,но който ги знае ще ме разбере.Още като я сложих и се получи една лека детонация после смених свещите и от тогава всичко е ок с нея.Вече 1,5 г карам без ядове с газта като разход ми дава смесено 10-11л а градско 13-15 л в зависимост от външната темп.На бензин обаче ми се струва че ми е вдигнала разхода.Ще се повторя но ще кажа отново проблема си пък ако може и да се оправи по безболезнено.Както и при другия колега колата пали от раз независимо от темп. отвън,но подам ли й газ първо забива,губи обороти даже и на 2,3-4 цилиндъра и после изведнъж се изфорсирва.Трябва да й подавам газ плавно за да вдигне обороти и да тръгне,но после като превключа на 2-ра скорост забива и пак изведнъж набира.Като загрее се оправя.Чистил съм дюзите с ултразвук,после казаха че е от помпата,но след като я замериха се оказа че работи нормално.В Казанлък в един сервиз я закарах и там момчето я огледа,обясних му какво прави и беше категорчен че комп. е заминал,в смисъл не чете правилно данните от темп. датчик.Затова сложи някакво приспособление на термистора на този датчик да кара компа да пуска повече гориво защото сместа е била бедна от към бензин и сега е малко по добре.По бързо се форсира но пак забива първоначално.Не знама да има друг такъв датчик за въздуха,няколко път му насочвах вниманието към други места , но той е категоричен че е компа.Също каза че инсталациите им били много калпави,на моята почнала да се разпада изолацията но само външната,кабелчетата са добре но каза че трябва да му я остава 2-3 дни да я огледа обстойно сутрин като е студена какво точно прави за да е на 100% сигурен. Ако някой все още има идея какво може да е и как да се оправи пишете да обменяме информация.И аз ще помагам с каквото мога,тук при мен няма свестин сервиз макар че отвориха такъв на Мерцедес но там не приемат такива коли с АГУ.Благодаря още веднъж.
#38
Публикувано 08 декември 2008 - 14:15
Здрасти dipo направи това и ще ти се оправят нещата , нали сме си фенове на най-великата марка трябва да си помагаме.
Ако на колегата проблема се разреши модераторите трябва да е постнат темата в главната страница на C-класа > Проблеми и ремонти за постоянно и да не е махат .
Здравейте момчета,много се радвам че темата ми търпи продължение.Явно проблем го има и при други.На мен колата си ми харесва страшно много само да не беше тоя проблем,така че все още не съм изгубил надежда че може да се оправи и да не елза смяна компютъра.Колата е с агу LANDY RENZO мисля че така се пишеше,но който ги знае ще ме разбере.Още като я сложих и се получи една лека детонация после смених свещите и от тогава всичко е ок с нея.Вече 1,5 г карам без ядове с газта като разход ми дава смесено 10-11л а градско 13-15 л в зависимост от външната темп.На бензин обаче ми се струва че ми е вдигнала разхода.Ще се повторя но ще кажа отново проблема си пък ако може и да се оправи по безболезнено.Както и при другия колега колата пали от раз независимо от темп. отвън,но подам ли й газ първо забива,губи обороти даже и на 2,3-4 цилиндъра и после изведнъж се изфорсирва.Трябва да й подавам газ плавно за да вдигне обороти и да тръгне,но после като превключа на 2-ра скорост забива и пак изведнъж набира.Като загрее се оправя.Чистил съм дюзите с ултразвук,после казаха че е от помпата,но след като я замериха се оказа че работи нормално.В Казанлък в един сервиз я закарах и там момчето я огледа,обясних му какво прави и беше категорчен че комп. е заминал,в смисъл не чете правилно данните от темп. датчик.Затова сложи някакво приспособление на термистора на този датчик да кара компа да пуска повече гориво защото сместа е била бедна от към бензин и сега е малко по добре.По бързо се форсира но пак забива първоначално.Не знама да има друг такъв датчик за въздуха,няколко път му насочвах вниманието към други места , но той е категоричен че е компа.Също каза че инсталациите им били много калпави,на моята почнала да се разпада изолацията но само външната,кабелчетата са добре но каза че трябва да му я остава 2-3 дни да я огледа обстойно сутрин като е студена какво точно прави за да е на 100% сигурен. Ако някой все още има идея какво може да е и как да се оправи пишете да обменяме информация.И аз ще помагам с каквото мога,тук при мен няма свестин сервиз макар че отвориха такъв на Мерцедес но там не приемат такива коли с АГУ.Благодаря още веднъж.
#39
Публикувано 08 декември 2008 - 19:48
Значи този датчик се намира след дроселовата клапа точно той се разваля от детонациите .Здравейте момчета,много се радвам че темата ми търпи продължение.Явно проблем го има и при други.На мен колата си ми харесва страшно много само да не беше тоя проблем,така че все още не съм изгубил надежда че може да се оправи и да не елза смяна компютъра.Колата е с агу LANDY RENZO мисля че така се пишеше,но който ги знае ще ме разбере.Още като я сложих и се получи една лека детонация после смених свещите и от тогава всичко е ок с нея.Вече 1,5 г карам без ядове с газта като разход ми дава смесено 10-11л а градско 13-15 л в зависимост от външната темп.На бензин обаче ми се струва че ми е вдигнала разхода.Ще се повторя но ще кажа отново проблема си пък ако може и да се оправи по безболезнено.Както и при другия колега колата пали от раз независимо от темп. отвън,но подам ли й газ първо забива,губи обороти даже и на 2,3-4 цилиндъра и после изведнъж се изфорсирва.Трябва да й подавам газ плавно за да вдигне обороти и да тръгне,но после като превключа на 2-ра скорост забива и пак изведнъж набира.Като загрее се оправя.Чистил съм дюзите с ултразвук,после казаха че е от помпата,но след като я замериха се оказа че работи нормално.В Казанлък в един сервиз я закарах и там момчето я огледа,обясних му какво прави и беше категорчен че комп. е заминал,в смисъл не чете правилно данните от темп. датчик.Затова сложи някакво приспособление на термистора на този датчик да кара компа да пуска повече гориво защото сместа е била бедна от към бензин и сега е малко по добре.По бързо се форсира но пак забива първоначално.Не знама да има друг такъв датчик за въздуха,няколко път му насочвах вниманието към други места , но той е категоричен че е компа.Също каза че инсталациите им били много калпави,на моята почнала да се разпада изолацията но само външната,кабелчетата са добре но каза че трябва да му я остава 2-3 дни да я огледа обстойно сутрин като е студена какво точно прави за да е на 100% сигурен. Ако някой все още има идея какво може да е и как да се оправи пишете да обменяме информация.И аз ще помагам с каквото мога,тук при мен няма свестин сервиз макар че отвориха такъв на Мерцедес но там не приемат такива коли с АГУ.Благодаря още веднъж.
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#40
Публикувано 08 декември 2008 - 21:34
[quote name='Богомил' date='8th December 2008 - 19:48' post='141616']
Значи този датчик се намира след дроселовата клапа точно той се разваля от детонациите .
[/quot
Здравейте отново. Ей Богомиле, тоя датчик, дето пишеш сега и на колегата, не е ли преди дросела. Защото през него минава въздуха и чак тогава постъпва в дросела. След дросела са колекторите, нали тъй. Иначе каквото обещах направих. Закарах колата в друг сервиз, имат хората техника, за тоя Мерцедес. Закачиха я, нямаше никакви грешки, нито една. После на работещ двигател свалих тоя датчик дето мери температурата на въздуха, ако не се лъжа в Дата го пише IAT senzor , и сложих друг 2-ра употреба от колата на мой приятел дето е нямала газ никога и колата си му работи перфектно. Отново проверихме за грешка и даде такава на датчика за температура, изчистихме я и после оставих колата да изстине. Понеже днес бе доста хладно и след няколко часа изстина съвсем, запалих и пак си е същото, кашля, забива муцуната и вече ми писна, да се разправям с нея. Не стигаше това ами днес преди да направя това, започнаха да се включват двете перки на климатика, без да е включен, даже работят и при загасен мотор. Принудих се и махнах предпазител №29, 30А, та спряха, не ми се бута утре сутринта. Та са и това трябва да оправям. Не зная вече какво да кажа, обожавам тази марка, но само да я продам тази кола, не искам да чувам за такава от тези години с лай....... еко изолации на кабелите, дето се разпадат като пепел. Срам и позор за марката, може ли такъв пропуск, пълно разочарование. :slap
Значи този датчик се намира след дроселовата клапа точно той се разваля от детонациите .
[/quot
Здравейте отново. Ей Богомиле, тоя датчик, дето пишеш сега и на колегата, не е ли преди дросела. Защото през него минава въздуха и чак тогава постъпва в дросела. След дросела са колекторите, нали тъй. Иначе каквото обещах направих. Закарах колата в друг сервиз, имат хората техника, за тоя Мерцедес. Закачиха я, нямаше никакви грешки, нито една. После на работещ двигател свалих тоя датчик дето мери температурата на въздуха, ако не се лъжа в Дата го пише IAT senzor , и сложих друг 2-ра употреба от колата на мой приятел дето е нямала газ никога и колата си му работи перфектно. Отново проверихме за грешка и даде такава на датчика за температура, изчистихме я и после оставих колата да изстине. Понеже днес бе доста хладно и след няколко часа изстина съвсем, запалих и пак си е същото, кашля, забива муцуната и вече ми писна, да се разправям с нея. Не стигаше това ами днес преди да направя това, започнаха да се включват двете перки на климатика, без да е включен, даже работят и при загасен мотор. Принудих се и махнах предпазител №29, 30А, та спряха, не ми се бута утре сутринта. Та са и това трябва да оправям. Не зная вече какво да кажа, обожавам тази марка, но само да я продам тази кола, не искам да чувам за такава от тези години с лай....... еко изолации на кабелите, дето се разпадат като пепел. Срам и позор за марката, може ли такъв пропуск, пълно разочарование. :slap
#41
Публикувано 08 декември 2008 - 22:04
Да преди дроселовата клапа грешката е моя но не е трябвало да го правиш при работеш двигател тази процедура със смяната му с друг , ти сигурен ли си че си изчистил грешката ?
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#42
Публикувано 08 декември 2008 - 22:48
[quote name='Богомил' date='8th December 2008 - 22:04' post='141662']
Да преди дроселовата клапа грешката е моя но не е трябвало да го правиш при работеш двигател тази процедура със смяната му с друг , ти сигурен ли си че си изчистил грешката ?
[/quot
Разбира се, и не разбирам защо се съмняваш в това. А смених при работещ мотор, точно заради това, за да разбера дали ще се отрази и ще запише грешка, защото до тогава нямаше. Това е. Знаеш ли искам да ти кажа и нещо друго, в момента чета в руски сайтове, точно за този проблем. Оказва се, според тях де, че тези ПМС, се смятат за доста надеждни, имат дълъг живот и практически не се повреждат. Но има едно условиееее, да бъде изправна ел. инсталацията, в моторният отсек, което в тези коли на 99.99% е напълно скапана. И точно от това произтичат всички ядове. Късо, съединение тук, или пък там и страдат отделни елементи от ПМС, грижещи се за правилната работа на агрегата. На едни им изгаря управлението на 2-3 или 1-4 цилиндър и палят трудно, на други и двете управления за 4-те цилиндъра, а на трети като моята управлението на горивото. Аз така смятам, и практиката го доказва. Обаче ако съм прав, някъде по инсталацията имам оголени кабели които са давали на късо в определен момент, и ако не ги открия, рискувам след смяната на ПМС да се върна в изходна позиция. Това налага извода да отстраня най-напред първопроблема. За това отправям молба към всички които са имали такъв проблем, да насочат къде да търся, защото не смятам да разглабям цялата кола.
Да преди дроселовата клапа грешката е моя но не е трябвало да го правиш при работеш двигател тази процедура със смяната му с друг , ти сигурен ли си че си изчистил грешката ?
[/quot
Разбира се, и не разбирам защо се съмняваш в това. А смених при работещ мотор, точно заради това, за да разбера дали ще се отрази и ще запише грешка, защото до тогава нямаше. Това е. Знаеш ли искам да ти кажа и нещо друго, в момента чета в руски сайтове, точно за този проблем. Оказва се, според тях де, че тези ПМС, се смятат за доста надеждни, имат дълъг живот и практически не се повреждат. Но има едно условиееее, да бъде изправна ел. инсталацията, в моторният отсек, което в тези коли на 99.99% е напълно скапана. И точно от това произтичат всички ядове. Късо, съединение тук, или пък там и страдат отделни елементи от ПМС, грижещи се за правилната работа на агрегата. На едни им изгаря управлението на 2-3 или 1-4 цилиндър и палят трудно, на други и двете управления за 4-те цилиндъра, а на трети като моята управлението на горивото. Аз така смятам, и практиката го доказва. Обаче ако съм прав, някъде по инсталацията имам оголени кабели които са давали на късо в определен момент, и ако не ги открия, рискувам след смяната на ПМС да се върна в изходна позиция. Това налага извода да отстраня най-напред първопроблема. За това отправям молба към всички които са имали такъв проблем, да насочат къде да търся, защото не смятам да разглабям цялата кола.
#43
Публикувано 08 декември 2008 - 23:24
Добре де ако си имал такъв проблем с кабелите късо както казваш то най-малкото бушон щеше да изгори , бордовият компютър грешка щеше да запише.
Аз съм убеден че ако има проблем с компютъра то ще има проблем и при топъл двигател .
Наскоро слушах една истинска случка разиграла се в сервиз Бош Пловдив на кукленско шосе собственик на шкода октавия има проблем по еликтрическата система и отива в един от реномираните сервизи в Пловдив и кво става казват му че бордовия компютър е умрял , той обаче нещо не му харесва това инфо , то и на кои ще му хареса де , отива в друг сервиз които няма такива рекламни пана и му откриват проблема в слаба връзка на кабелите. Този проблем го има един мои колега на ауди А4 така че никоя кола не застрахована .
Според мен трябва всички от този форум да се включат в разрешаванета на този проблем , защото маи е масов при С класата .
Аз съм убеден че ако има проблем с компютъра то ще има проблем и при топъл двигател .
Наскоро слушах една истинска случка разиграла се в сервиз Бош Пловдив на кукленско шосе собственик на шкода октавия има проблем по еликтрическата система и отива в един от реномираните сервизи в Пловдив и кво става казват му че бордовия компютър е умрял , той обаче нещо не му харесва това инфо , то и на кои ще му хареса де , отива в друг сервиз които няма такива рекламни пана и му откриват проблема в слаба връзка на кабелите. Този проблем го има един мои колега на ауди А4 така че никоя кола не застрахована .
Според мен трябва всички от този форум да се включат в разрешаванета на този проблем , защото маи е масов при С класата .
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#44
Публикувано 06 януари 2009 - 20:17
Колеги, сащо имах проблем при студен двигател ,не се изфурсираше.оказа се че е температурния датчик както е писано в много теми тук за него. Гледах внимателно какво прави маистора и ми сложи датчик за 300Е,400Е и ми обясни че бил с две сапротивления като го преправи за защото беше с 4 крачетаа моя с две. Сега колата работи идеално,обясними начина на работа и каза че няма да имам проблем с разхода.
#45
Публикувано 06 януари 2009 - 21:51
Колега здравей добре е че си решил проблем със студеното палене , но напиши какъв модел година ти е колата /Автомобил модел/година:: Няма информация/ и кои по-точно датчик ти е сменен за да ни стане ясно .Колеги, сащо имах проблем при студен двигател ,не се изфурсираше.оказа се че е температурния датчик както е писано в много теми тук за него. Гледах внимателно какво прави маистора и ми сложи датчик за 300Е,400Е и ми обясни че бил с две сапротивления като го преправи за защото беше с 4 крачетаа моя с две. Сега колата работи идеално,обясними начина на работа и каза че няма да имам проблем с разхода.
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни