Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Компютър за С 180 / 95 г. бензинW202 C180


  • Please log in to reply
49 мнения по тази тема

#1 firenick

firenick

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:

Публикувано 29 октомври 2008 - 21:15

Здравейте колеги,
преди време ви писах за моя проблем с моя мечо,ходих по серивзи,днес послесно бях в сервиз TEXACO в Казанлък,останах доволен от отношението и вниманието към проблема.Та оказа се според майстора че проблема е в компютъра на колата,не възприема точно данните от температурния датчик и затова като я запаля студена гасне и като й подам газ отново глъхне и гасне.Каза ми че нов комп. струва около 1800 лв,та въпроса ми е има ли някъде компютри 2-ра употреба и заслужава ли си да се купува такъв при положение че колата върви и така само трябва да загрее.Благодаря предварително,очаквам и други съвети от какво друго евентуално може да идва проблема.

Този пост е редактиран от Faca: 29 януари 2009 - 21:12
Добавка към описанието!

  • 0

#2 gogomerc

gogomerc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    VW Vento 1.8 CL ; Mercedes-Benz W210 E250D T 1997

Публикувано 29 октомври 2008 - 21:56

А темп.датчик смени ли го?Дали не е от него,пък после мисли за компа.Защото колега аз имам същите проблеми-при студен старт ако не държа газта за 2-3мин.,колата гасне.Казаха ми темп.датчик,в петък ще го сменям,та дано да се оправи.Ако продължат проблемите може би ще е от компа. :unsure:
  • 0

#3 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 октомври 2008 - 21:46

О ти само да кажеш че търсиш комп.все някой ще ти намери.После някой че плаче ама..... :ph34r:
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

#4 izoholz

izoholz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 274 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 31 октомври 2008 - 19:42

Здравейте колеги,
преди време ви писах за моя проблем с моя мечо,ходих по серивзи,днес послесно бях в сервиз TEXACO в Казанлък,останах доволен от отношението и вниманието към проблема.Та оказа се според майстора че проблема е в компютъра на колата,не възприема точно данните от температурния датчик и затова като я запаля студена гасне и като й подам газ отново глъхне и гасне.Каза ми че нов комп. струва около 1800 лв,та въпроса ми е има ли някъде компютри 2-ра употреба и заслужава ли си да се купува такъв при положение че колата върви и така само трябва да загрее.Благодаря предварително,очаквам и други съвети от какво друго евентуално може да идва проблема.


Правилно си разбрал за цената на нов компютър само с една лека подробност, не ЛЕВА, а ЕВРО! Виж втора ръка е друга работа и най-логично да вземеш, но пробвай първо с температурния датчик. Ако не се оправи значи е комутатора. Ако опреш до такъв имам една бройка за този модел.

Виж някой вакуум да не се е измъкнал. Понякога това прави мизерии на студен мотор. Във всеки случай почни от евтините неща.

Успех!
  • 0

#5 firenick

firenick

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:

Публикувано 01 ноември 2008 - 22:33

Благодаря за съветите колеги,но майстора е категоричен че е от компютъра,просто не чете правилно информацията от температурния датчик,като загрее колата се пооправя но като подам рязко газ по време на движение първоначално забива предницата и след това започва да се наема,и това означавало че не подава навреме нужното гориво което пак идва от компютъра,не знам ако трябва ще отида и на друг сервиз дано да се окаже че е нещо по дребно,ако някой се сети за нещо друго да пише.Благодаря.
  • 0

#6 firenick

firenick

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:

Публикувано 01 ноември 2008 - 22:35

Правилно си разбрал за цената на нов компютър само с една лека подробност, не ЛЕВА, а ЕВРО! Виж втора ръка е друга работа и най-логично да вземеш, но пробвай първо с температурния датчик. Ако не се оправи значи е комутатора. Ако опреш до такъв имам една бройка за този модел.

Виж някой вакуум да не се е измъкнал. Понякога това прави мизерии на студен мотор. Във всеки случай почни от евтините неща.

Успех!


А къде се намира този комутатор никой майстор досега не е казвал колата да има такъв
  • 0

#7 zaaax

zaaax

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 148 Мнения:

Публикувано 02 ноември 2008 - 17:35

А къде се намира този комутатор никой майстор досега не е казвал колата да има такъв

Здравей ! Аз също имах този проблем , доста хора казаха че е комутатора....да ама НЕ. Какви ли не работи правих ...не та не ...единствено се оправяше като и променях термистора на температурният датчик. Един съвет ...иди при свестен диагностик и виж какво е времето на отваряне на дюзите...на празен ход при загрял мотор е някъде около 2,1 до 2,5 милисекунди, а при студен при запалване е от порядъка на от 6 до 10 милисекунди при ускорение е от 6 до 8 милисекунди , ако тези стоиности отговарят не си давай парите за нов комутатор а си почисти дюзите със ацетон като впръскваш през дюзите и после си премери налягането в рейката. Руснаците казват ,че под 5 милисекунди при студен мотор никога няма да запали....това е от руските сайтове , но го проверих и е самата истина. Един съвет , провери всичко останало преди да смениш комутатора.По някога се случва и от кабели дали на късо заради калпавата инсталация на та тези модели. Мери параметрите на буксите който се включва в комутатора. .....Успех!!!! ;)
  • 0

#8 firenick

firenick

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:

Публикувано 05 ноември 2008 - 11:19

Благодаря ти много колега,при последния майстор при който бях видях че нещо замери натемпл датчик,после му сложи някакво приспособление което щяло да кара компютъра да пуска повеч гориво при студен двигател а и при рязко подаване на газ.Честно казано има някакъв ефект,по добре работи колата но все още като е студена глъхне като й подам рязко газ.Напълно си прав и за ел.инсталацията на този модел,като я отвори майстора и стна ясно че е започнала да прегаря изолацията на кабелчетата и каза че ще трябва и те да се сменят но и там не е евтино,ришил съм да изчакам още малко да стане по студено и ще видя как се държи колата и ще отида пак при него да види какво може да направи,но той е категоричен че проблема идва от компа.Но сега след това приспособление има повече мощност колата дори и на газ.
  • 0

#9 mer

mer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 06 ноември 2008 - 09:19

Здравей ! Аз също имах този проблем , доста хора казаха че е комутатора....да ама НЕ. Какви ли не работи правих ...не та не ...единствено се оправяше като и променях термистора на температурният датчик. Един съвет ...иди при свестен диагностик и виж какво е времето на отваряне на дюзите...на празен ход при загрял мотор е някъде около 2,1 до 2,5 милисекунди, а при студен при запалване е от порядъка на от 6 до 10 милисекунди при ускорение е от 6 до 8 милисекунди , ако тези стоиности отговарят не си давай парите за нов комутатор а си почисти дюзите със ацетон като впръскваш през дюзите и после си премери налягането в рейката. Руснаците казват ,че под 5 милисекунди при студен мотор никога няма да запали....това е от руските сайтове , но го проверих и е самата истина. Един съвет , провери всичко останало преди да смениш комутатора.По някога се случва и от кабели дали на късо заради калпавата инсталация на та тези модели. Мери параметрите на буксите който се включва в комутатора. .....Успех!!!! ;)

моля те пиши ми по подробно как си се справил с проблема.мотора забива при подаване на газ
  • 0

#10 firenick

firenick

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:

Публикувано 06 ноември 2008 - 22:30

моля те пиши ми по подробно как си се справил с проблема.мотора забива при подаване на газ


Здравей,все още не съм се справил окончателно с проблема,но има подобрение,а и според майстора няма да се оправи нацяло ако не се смени компютъра,но каза че можел още да си поиграе и да "побългари" подаването на информация от темп. датчик към компа.Най вероятно ще се наложи и да се подмени ел инсталацията от компа до бобини,свещи и т.н. до темп. датчик и това също можело да доведе до подобрение,но съм решил да го направя ако се влоши пак състоянието.Каза ми че може да се кара и така колата без да има проблеми / имам предвид с тези подобрения /
  • 0

#11 zaaax

zaaax

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 148 Мнения:

Публикувано 07 ноември 2008 - 20:14

Здравей,все още не съм се справил окончателно с проблема,но има подобрение,а и според майстора няма да се оправи нацяло ако не се смени компютъра,но каза че можел още да си поиграе и да "побългари" подаването на информация от темп. датчик към компа.Най вероятно ще се наложи и да се подмени ел инсталацията от компа до бобини,свещи и т.н. до темп. датчик и това също можело да доведе до подобрение,но съм решил да го направя ако се влоши пак състоянието.Каза ми че може да се кара и така колата без да има проблеми / имам предвид с тези подобрения /

Здрасти ! Та значи ....майстора може и да е прав ....но докато не го сложиш на компютъра и не разбереш колко е времето на впръскване не бързай да сменяш компа ...по горе съм посочил колко са времената на впръскане ...ако са извън тези стоиности има голяма вероятност да е от компа , но ако времената отговарят на стоиностите...съм почти сигурен че не е от компа ...а най вероятно е от запушени дюзи или по лошият вариант е да не работи помпата както трябва и налягането в реикат да е по ниско...следователно ще постъпва по малко гориво и сместа ще е бедна..а симптомите са точно като твоите. Това всичко което ти казах е при положение че температурният датчик и датчика за температурата на входящият въздух са изправни...има и още един ...МАР сензора но той е вграден в компа и ако се повреди се сменя компа ,но и това се вижда при диагностиката.....така че иди на свестен диагностик ....а не на гадатели,защото ще ти излезе солено от към финикийски знаци.
Аз първо отидох на диагностика ..и се оказа че времената са си супер...тогава смених термистора на температурният датчик оригиналният е около 2,0 кОм, а аз сложих 3,0 кОМ и колата заспа ,но времената за впръскване се увеличиха значително и от тук си направих извода че са запушени дюзите , всъщност LYNX ми каза да се насоча към тях..за което му благодаря, ....и тогава се започна едно чистене ...пет пъти ги свалях докато накрая номера стана с ацетон.....тогава пак си сложих оригиналният датчик и колата сега си е супер.....и друго искам да ти кажа почти всички цедки имат подобни проблеми...та затова не ми се вярва,че на всичките комутаторите са повредени...по вероятно е да са запушени дюзите тъй като на запад едва ли са ги чистили през този период....
  • 0

#12 firenick

firenick

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:

Публикувано 08 ноември 2008 - 18:09

Здрасти ! Та значи ....майстора може и да е прав ....но докато не го сложиш на компютъра и не разбереш колко е времето на впръскване не бързай да сменяш компа ...по горе съм посочил колко са времената на впръскане ...ако са извън тези стоиности има голяма вероятност да е от компа , но ако времената отговарят на стоиностите...съм почти сигурен че не е от компа ...а най вероятно е от запушени дюзи или по лошият вариант е да не работи помпата както трябва и налягането в реикат да е по ниско...следователно ще постъпва по малко гориво и сместа ще е бедна..а симптомите са точно като твоите. Това всичко което ти казах е при положение че температурният датчик и датчика за температурата на входящият въздух са изправни...има и още един ...МАР сензора но той е вграден в компа и ако се повреди се сменя компа ,но и това се вижда при диагностиката.....така че иди на свестен диагностик ....а не на гадатели,защото ще ти излезе солено от към финикийски знаци.
Аз първо отидох на диагностика ..и се оказа че времената са си супер...тогава смених термистора на температурният датчик оригиналният е около 2,0 кОм, а аз сложих 3,0 кОМ и колата заспа ,но времената за впръскване се увеличиха значително и от тук си направих извода че са запушени дюзите , всъщност LYNX ми каза да се насоча към тях..за което му благодаря, ....и тогава се започна едно чистене ...пет пъти ги свалях докато накрая номера стана с ацетон.....тогава пак си сложих оригиналният датчик и колата сега си е супер.....и друго искам да ти кажа почти всички цедки имат подобни проблеми...та затова не ми се вярва,че на всичките комутаторите са повредени...по вероятно е да са запушени дюзите тъй като на запад едва ли са ги чистили през този период....


Здравей,благодаря ти много още веднъж,ще го обсъдя това с майстора при който ходих,но дюзите ги чистиха с ултразвук,нямаше подобрение,после казаха че помпата е за смяна ,но като я замериха се оказа че налягането е нормално,но аз не мога да си обясня защо ако е от нея го прави само когато е студена колата ,а като загрее се пооправя но няма мощност като я натисна рязко при тръгване или изпреварване.Сега след като направи нещо той има подобрение,но не е изцяло.Честно казано не мога да си позволя нов комп.,но ще я мъча да я оправя.Кажети ми добър диагностик да я закарам при него,който ще може да ги хване тези неща,понеже в Сливен на всичики компютри на които са я закачали излиза че работи перфекктно,и колега ако не ти е проблем дай един тел. да се чуем да го обсъдим това защото колата много ме кефи и не искам да се разделям с нея.
  • 0

#13 zaaax

zaaax

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 148 Мнения:

Публикувано 08 ноември 2008 - 21:21

Здравей,благодаря ти много още веднъж,ще го обсъдя това с майстора при който ходих,но дюзите ги чистиха с ултразвук,нямаше подобрение,после казаха че помпата е за смяна ,но като я замериха се оказа че налягането е нормално,но аз не мога да си обясня защо ако е от нея го прави само когато е студена колата ,а като загрее се пооправя но няма мощност като я натисна рязко при тръгване или изпреварване.Сега след като направи нещо той има подобрение,но не е изцяло.Честно казано не мога да си позволя нов комп.,но ще я мъча да я оправя.Кажети ми добър диагностик да я закарам при него,който ще може да ги хване тези неща,понеже в Сливен на всичики компютри на които са я закачали излиза че работи перфекктно,и колега ако не ти е проблем дай един тел. да се чуем да го обсъдим това защото колата много ме кефи и не искам да се разделям с нея.

Здрасти ! Моите дюзи ги чистих два пъти с ултразвук....и ефекта беше нулев....някъде във форума прочетох че колега ги е честил с лакочистител за нокти и ефекта е бил значителен...за това си купих ацетон и реших да пробвам...наистина се почистват идеално ....вземаш една сприцовка и един трансформатор на 5 V изапочваш да впръскваш ацетон през дюзите като едновременно с това отваряш и затваряш дюзат докато започне ацетона да излиза като мъгла и при най лекото натискане на спринцовката...гарантирам ти че ще се изчистят ...а стоя ултразвук само си даваш парите....аз дори си купих вана...голяма глупост... между другото аз съм от един град до В.Търново и в нашият район също няма къде да ти направят диагностика...при едно ходене до Варна за 18 лв. човека ми каза че на компютъра му няма нищо , а също ми предложи да ми изчисти дюзите но тогава нямах време.... а има и доста програми които ти прочитат компа и ти съобщават за грешки , но това можеш и сам да го направиш с един светодиод , схемата я има в аутодата и в някои руски сайтове...елементарна е. това което е направил твоят маистор ...най вероятно ти е монтирал последователно на температурният датчик още един термистор около 1 кОм с което увеличава времето на впръскване / т.е лъже компа ,че температурата на двигатела е примерно с 10 или 15 градуса по ниска /и нещата се подобряват ...и така става ,но трябва да видиш при загрял мотор какви са стоиностите на Ламбда сондата, те трябва бързо да се променят от 0,2 V до 0,8 V , ако стоиноста е над горната граница значи е богата и трябва да намалиш стоиноста на допълнителният термистор примерно на 0,8 кОм, и обратно ако е малка да я увеличиш.....но това е един вид побългаряване...работи защото съм го пробвал...същото мажеш да направиш и на газ анализатор но то е свързано с определени разходи а и по-вечето автомонтьори / изключвам хората в специализираните автосервизи/ и представа си нямат какво правят....
  • 0

#14 firenick

firenick

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:

Публикувано 09 ноември 2008 - 12:13

Здрасти ! Моите дюзи ги чистих два пъти с ултразвук....и ефекта беше нулев....някъде във форума прочетох че колега ги е честил с лакочистител за нокти и ефекта е бил значителен...за това си купих ацетон и реших да пробвам...наистина се почистват идеално ....вземаш една сприцовка и един трансформатор на 5 V изапочваш да впръскваш ацетон през дюзите като едновременно с това отваряш и затваряш дюзат докато започне ацетона да излиза като мъгла и при най лекото натискане на спринцовката...гарантирам ти че ще се изчистят ...а стоя ултразвук само си даваш парите....аз дори си купих вана...голяма глупост... между другото аз съм от един град до В.Търново и в нашият район също няма къде да ти направят диагностика...при едно ходене до Варна за 18 лв. човека ми каза че на компютъра му няма нищо , а също ми предложи да ми изчисти дюзите но тогава нямах време.... а има и доста програми които ти прочитат компа и ти съобщават за грешки , но това можеш и сам да го направиш с един светодиод , схемата я има в аутодата и в някои руски сайтове...елементарна е. това което е направил твоят маистор ...най вероятно ти е монтирал последователно на температурният датчик още един термистор около 1 кОм с което увеличава времето на впръскване / т.е лъже компа ,че температурата на двигатела е примерно с 10 или 15 градуса по ниска /и нещата се подобряват ...и така става ,но трябва да видиш при загрял мотор какви са стоиностите на Ламбда сондата, те трябва бързо да се променят от 0,2 V до 0,8 V , ако стоиноста е над горната граница значи е богата и трябва да намалиш стоиноста на допълнителният термистор примерно на 0,8 кОм, и обратно ако е малка да я увеличиш.....но това е един вид побългаряване...работи защото съм го пробвал...същото мажеш да направиш и на газ анализатор но то е свързано с определени разходи а и по-вечето автомонтьори / изключвам хората в специализираните автосервизи/ и представа си нямат какво правят....


Здравей,благодаря ти че не ти е писнало от мен и продължаваш да ми отговаряш,но всичко това би трябвало да го знаят така наречените "майстори" а не аз да им давам акъл,тази кола я имам от 1,5 г е все още не съм запознат с подробности по двигателя ,трансмисия и т.н. за да знам къде да ги насоча.Аз му обяснявам проблема той да се оправя само че като я закачи на компютър и казва че всичко й е наред,да ама не,не съм доволен как върви.Тук в Сливен отвориха сервиз на Мерцедес но не искат да я приемат защото била с АГУ,но истината май е че и там са същите пишман майстори.Ще поговоря с този майстор пак,ще му насоча вниманието върху тез неща дето ми каза и ще се разбера с него кога да му я закарам,ще трябва да му я оставя поне 2 дни за да я проследи.
  • 0

#15 zaaax

zaaax

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 148 Мнения:

Публикувано 09 ноември 2008 - 19:33

Здравей,благодаря ти че не ти е писнало от мен и продължаваш да ми отговаряш,но всичко това би трябвало да го знаят така наречените "майстори" а не аз да им давам акъл,тази кола я имам от 1,5 г е все още не съм запознат с подробности по двигателя ,трансмисия и т.н. за да знам къде да ги насоча.Аз му обяснявам проблема той да се оправя само че като я закачи на компютър и казва че всичко й е наред,да ама не,не съм доволен как върви.Тук в Сливен отвориха сервиз на Мерцедес но не искат да я приемат защото била с АГУ,но истината май е че и там са същите пишман майстори.Ще поговоря с този майстор пак,ще му насоча вниманието върху тез неща дето ми каза и ще се разбера с него кога да му я закарам,ще трябва да му я оставя поне 2 дни за да я проследи.

Здрасти !
Моето мнение е че.....майсторите не стават ...не искам да обидя никого но съм го констатирал от опит....голяма рядкос са тези дето мислят преди да направят някоя глупост...не виждам защо не искат да ти приемат колата при положение че разбират от мерцедес....какъв им е проблема да я направят на бензин да работи като хората....а и щом са отворили скоро сервиза по добре не ходи там в близките поне 5 години...дълбоко се съмнявам че знаят нещо от практиката....то напоследък всеки майстор иска да забоде компютъра и да ти вземе 25 лв. за диагностика и да ти каже че..... нищо и няма .......голяма част от тия пичове дори не могат сами да си пуснат компютъра камо ли да прочетат данните....или ако го пуснат случаино гледат дали свети зелено или червено....а какъв цирк става когато е на англииски и гледаш колко умно го гледа.....ле ле ...един такъв преди години ...на другата ми кола ....виждам че компютъра изписва че няма връзка въздущната възглавница с датчика./ бях демотирал арматурното табло/ , а той с една отверка взе да човърка по инжекциона....щях да го разстрелям неграмотника......ами желая ти успех ...питай ако нещо ти трябва ...ако мога ще ти помогна.....LYNX е много в час ..ако се появи от някъде питаи него той е най компетентен.....
  • 0




4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни