Здравей,все още не съм се справил окончателно с проблема,но има подобрение,а и според майстора няма да се оправи нацяло ако не се смени компютъра,но каза че можел още да си поиграе и да "побългари" подаването на информация от темп. датчик към компа.Най вероятно ще се наложи и да се подмени ел инсталацията от компа до бобини,свещи и т.н. до темп. датчик и това също можело да доведе до подобрение,но съм решил да го направя ако се влоши пак състоянието.Каза ми че може да се кара и така колата без да има проблеми / имам предвид с тези подобрения /
Здрасти ! Та значи ....майстора може и да е прав ....но докато не го сложиш на компютъра и не разбереш колко е времето на впръскване не бързай да сменяш компа ...по горе съм посочил колко са времената на впръскане ...ако са извън тези стоиности има голяма вероятност да е от компа , но ако времената отговарят на стоиностите...съм почти сигурен че не е от компа ...а най вероятно е от запушени дюзи или по лошият вариант е да не работи помпата както трябва и налягането в реикат да е по ниско...следователно ще постъпва по малко гориво и сместа ще е бедна..а симптомите са точно като твоите. Това всичко което ти казах е при положение че температурният датчик и датчика за температурата на входящият въздух са изправни...има и още един ...МАР сензора но той е вграден в компа и ако се повреди се сменя компа ,но и това се вижда при диагностиката.....така че иди на свестен диагностик ....а не на гадатели,защото ще ти излезе солено от към финикийски знаци.
Аз първо отидох на диагностика ..и се оказа че времената са си супер...тогава смених термистора на температурният датчик оригиналният е около 2,0 кОм, а аз сложих 3,0 кОМ и колата заспа ,но времената за впръскване се увеличиха значително и от тук си направих извода че са запушени дюзите , всъщност LYNX ми каза да се насоча към тях..за което му благодаря, ....и тогава се започна едно чистене ...пет пъти ги свалях докато накрая номера стана с ацетон.....тогава пак си сложих оригиналният датчик и колата сега си е супер.....и друго искам да ти кажа почти всички цедки имат подобни проблеми...та затова не ми се вярва,че на всичките комутаторите са повредени...по вероятно е да са запушени дюзите тъй като на запад едва ли са ги чистили през този период....