Студен полъх на парнотоW124
Започната от avd, 28 окт 2008 - 15:51:15
23 мнения по тази тема
#16
Публикувано 28 октомври 2008 - 21:20
Добре де,а защо Мис Вселена е от Земята ....... 

Досиетата Х ........ КОе не знам,не знам .... Така казваше един колега ...... Феномен или не,ама логично обяснение не мога да ти дам ..... Поне аз де .. 

#17
Публикувано 28 октомври 2008 - 21:24
Хаха ми не
Иначе може би щеше да се налага да карам на зиг заг за да компенсирам нещата
#18
Публикувано 28 октомври 2008 - 21:30
Добре де.
Аз карам W124 комби и имам същото усещане при завой. Да - духа и в краката, но има и копче с което се определя накъде да духа пустото парно. Имам и климатик, но под тавана въздуха е по-топъл отколкото по средата на купето. ???????? И там ли като става вътре хладилник и духа нагоре, трябва да е студено?
Ами то по тая логика се губи смисъла от тая врътка с която да насочваш къде да духа.. щом няма разлика според теб..
Тия па от Мерцедес за кво са ги слагали тея врътки.. ей така за украса..
#19
Публикувано 28 октомври 2008 - 21:38
Температурата на въздуха в колата е променлива величина. Спри парното да духа и след няколко минути става хладно. Това е физика.
#20
Публикувано 28 октомври 2008 - 21:45
Еее това е нормално.. Никой не го е отрекъл. Ама не виждам какво е общото му с темата?
#21
Публикувано 28 октомври 2008 - 22:14
Ами общото е че въздуха се движи, студения е малко по-тежък от топлия и при завой си сменят местата и затова има хладен полъх. Така аз си го обяснявам. Ако имаш термометър в къщи премери температурата на пода и до тавана на стаята. Като отвориш прозореца да проветряваш след купон отгоре излиза дима и топлото, а отдолу влиза студения свеж.Еее това е нормално.. Никой не го е отрекъл. Ама не виждам какво е общото му с темата?
#22
Публикувано 28 октомври 2008 - 22:58
Разбирам те какво имаше предвид. обаче това неможе и не трябва да е така. Разликата в температурата на пода и по-нагоре в колата не трябва да е толкова осезаема.. Не е нормално да се усеща..
#23
Публикувано 30 октомври 2008 - 17:14
На студен мотор, отвори капачката на разширителното казанче, запали мотора и си завърти врътката в червеното на макс. Остави да поработи 5 мин да си сигурен че си "изгонил" евентуални въздушни джобове в системата.
Виж дали не ти е отворена духалката на централната конзола, оттам духа само студено. Понякога не затваря плътно и при движение си вкарва по малко студен въздух. като караш направо може би не го усещаш директно, но като завиеш да те облъхва за миг. Макар че би трябвало като завиеш надясно да те облъхва...
Друго не ми идва като идея.
Виж дали не ти е отворена духалката на централната конзола, оттам духа само студено. Понякога не затваря плътно и при движение си вкарва по малко студен въздух. като караш направо може би не го усещаш директно, но като завиеш да те облъхва за миг. Макар че би трябвало като завиеш надясно да те облъхва...
Друго не ми идва като идея.
#24
Публикувано 30 октомври 2008 - 17:38
Виж дали не ти е отворена духалката на централната конзола, оттам духа само студено.
При мен и от централните духалки си духа топло... Но другото може да го пробвам.. Благодаря
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни












