Студен полъх на парнотоW124
Started by avd, 28 Oct 2008 - 15:51:15
23 replies to this topic
#16
Posted 28 October 2008 - 21:20
Добре де,а защо Мис Вселена е от Земята ....... 

Досиетата Х ........ КОе не знам,не знам .... Така казваше един колега ...... Феномен или не,ама логично обяснение не мога да ти дам ..... Поне аз де .. 

#17
Posted 28 October 2008 - 21:24
Хаха ми не
Иначе може би щеше да се налага да карам на зиг заг за да компенсирам нещата
#18
Posted 28 October 2008 - 21:30
Добре де.
Аз карам W124 комби и имам същото усещане при завой. Да - духа и в краката, но има и копче с което се определя накъде да духа пустото парно. Имам и климатик, но под тавана въздуха е по-топъл отколкото по средата на купето. ???????? И там ли като става вътре хладилник и духа нагоре, трябва да е студено?
Ами то по тая логика се губи смисъла от тая врътка с която да насочваш къде да духа.. щом няма разлика според теб..
Тия па от Мерцедес за кво са ги слагали тея врътки.. ей така за украса..
#19
Posted 28 October 2008 - 21:38
Температурата на въздуха в колата е променлива величина. Спри парното да духа и след няколко минути става хладно. Това е физика.
#20
Posted 28 October 2008 - 21:45
Еее това е нормално.. Никой не го е отрекъл. Ама не виждам какво е общото му с темата?
#21
Posted 28 October 2008 - 22:14
Ами общото е че въздуха се движи, студения е малко по-тежък от топлия и при завой си сменят местата и затова има хладен полъх. Така аз си го обяснявам. Ако имаш термометър в къщи премери температурата на пода и до тавана на стаята. Като отвориш прозореца да проветряваш след купон отгоре излиза дима и топлото, а отдолу влиза студения свеж.Еее това е нормално.. Никой не го е отрекъл. Ама не виждам какво е общото му с темата?
#22
Posted 28 October 2008 - 22:58
Разбирам те какво имаше предвид. обаче това неможе и не трябва да е така. Разликата в температурата на пода и по-нагоре в колата не трябва да е толкова осезаема.. Не е нормално да се усеща..
#23
Posted 30 October 2008 - 17:14
На студен мотор, отвори капачката на разширителното казанче, запали мотора и си завърти врътката в червеното на макс. Остави да поработи 5 мин да си сигурен че си "изгонил" евентуални въздушни джобове в системата.
Виж дали не ти е отворена духалката на централната конзола, оттам духа само студено. Понякога не затваря плътно и при движение си вкарва по малко студен въздух. като караш направо може би не го усещаш директно, но като завиеш да те облъхва за миг. Макар че би трябвало като завиеш надясно да те облъхва...
Друго не ми идва като идея.
Виж дали не ти е отворена духалката на централната конзола, оттам духа само студено. Понякога не затваря плътно и при движение си вкарва по малко студен въздух. като караш направо може би не го усещаш директно, но като завиеш да те облъхва за миг. Макар че би трябвало като завиеш надясно да те облъхва...
Друго не ми идва като идея.
#24
Posted 30 October 2008 - 17:38
Виж дали не ти е отворена духалката на централната конзола, оттам духа само студено.
При мен и от централните духалки си духа топло... Но другото може да го пробвам.. Благодаря
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users












