
Крушки за фаровете
Започната от DEOdriver, 26 окт 2008 - 11:10:32
26 мнения по тази тема
#16
Публикувано 21 ноември 2008 - 17:56
Сложи си на кьсите,дьлгите няма голям смисьл ако ще пестиш пари.Тук на дьлги не се кара,а и като ги пробвах доста добре светят та на дьлгите сьм с обикновенните,на кьси разликата е ГОЛЯМА.
.
#17
Публикувано 23 ноември 2008 - 23:25
Ми що - купуваш си от Балкан Стар оригинални крушки за мерца - в картонена кутийка, с надпим Mercedes-Benz - всичко е оригинално... включително върху кутийката има холограмен стикер, на който също пише Mercedes-Benz и трилъчева емблема на холограмата. Отваряш кутийката и вътре какво? Osram! На печелившите честито...Що ли сьм с ОСРАМ и на трите коли и аз не се сещам
![]()
И аз съм с Osram... то напоследък смених сума крушка в тая кола, ама новите почти всичките са Osram, като изключим тая, дето я купих инцидентно в Италия, щото не можех да си карам без един фар

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#18
Публикувано 24 ноември 2008 - 05:18
В момента в който купих и трите коли им смених крушките,не ги и чакам да изгорят,а старите в багажника за резерва.Разлика ГОЛЯМА както казах.
Брата седма година кара Осрам,това само като жокерче за тия дето казват,че бьрзо горели.
Брата седма година кара Осрам,това само като жокерче за тия дето казват,че бьрзо горели.
.
#19
Публикувано 24 ноември 2008 - 13:30
А, аз не казвам, че бързо горят. Просто колата е на 7 - 8 години и като я взех - всички крушки си светеха. Една по една обаче изгоряха: двата габарита отзад, двата стопа, мъглата отзад, едната мъгла отпред (H1, даже не е изгоряла, ами са се окислили клемите), двата габарита отпред, единия къс и другия дълъг. И всичкото се случи в рамките на около 50 дни (по-малко от два месеца). Де що сваля крушка от колата - на всичките пише Osram, при това направен в Германия. Всичките освен късата ги смених с Osram, ама вече ги правят в Словения, само H1 крушката е правена в Германия. Със сменените не съм имал ядове. А старите крушки като ги гледам, може и OEM да са - просто са им дошли часовете и затова изпогоряха в рамките на месец и половина всичките. В общи линии сега само мигачите останаха със старите крушки, ама ще ги видим. Тия с небоядисаните балони са готини, ама много пара...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#20
Публикувано 24 ноември 2008 - 18:44
Не сьм ги и гледал кьде са правени,четох като гльмав кои са най-добре след ксенона и много хора бяха на мнение,че от ОсраН
по-добри няма.Брата и той на тая струна дрьнчеше.От как сьм ги сложил проблеми нихц ма им намазах и клемите с грес,свети та се кьса.
Аз да спирам в тая тема,че от де да знам може ли да се пише в тоя раздел или пак бьркам нещо.


Аз да спирам в тая тема,че от де да знам може ли да се пише в тоя раздел или пак бьркам нещо.
.
#21
Публикувано 15 февруари 2009 - 20:49
нека разбулим най-накрая тази тема с крушките купих си и philips crystal vision i osram night breaker ....така филипса светят мн по бяло от осрама .... осрама пък светят мн по силно ...... та със night breaker-a на дълги мога да ослепя някой от километър .... докато с филипса се вижда по добре маркировка знаци и т.н. като светлина осрам са по добри докато филипс светят бялоВземи тоя OSRAM и си карай с Blue Vision(според BILD-a,не трябва да се слагат крушки с затъмнени балони,говорим за крушки за фарове)Левият фар свети с OSRAM Night braker vs Philips Extreme Power (двете best крушки на фирмите)
Ето и линк към страницата ....... http://images.google...ttp...l=bg&sa=N
...1996 Мерцедес C180...
...1985 Мерцедес 230Е...
#22
Публикувано 15 февруари 2009 - 21:10
нека разбулим най-накрая тази тема с крушките купих си и philips crystal vision i osram night breaker ....така филипса светят мн по бяло от осрама .... осрама пък светят мн по силно ...... та със night breaker-a на дълги мога да ослепя някой от километър .... докато с филипса се вижда по добре маркировка знаци и т.н. като светлина осрам са по добри докато филипс светят бяло
тва с крушките -само на манежа!

#23
Публикувано 15 февруари 2009 - 21:21
Само да отметна
На виличката бях с няколко енерго спестителни - Осрам. Гръмна една и турих Филипс(нямаше Осрам в момента в този магазин)
След, като видях, че Филипса свети много по-бяло от Осрама, смених всичките около 15 крушки с Филипс(включително и на настолната лампа на масата в "кабинета" ми)
Извинявам се за отклонението от темата, но наистина Филипс са ...по-бели от Осрам
Поздрави
На виличката бях с няколко енерго спестителни - Осрам. Гръмна една и турих Филипс(нямаше Осрам в момента в този магазин)
След, като видях, че Филипса свети много по-бяло от Осрама, смених всичките около 15 крушки с Филипс(включително и на настолната лампа на масата в "кабинета" ми)
Извинявам се за отклонението от темата, но наистина Филипс са ...по-бели от Осрам
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#24
Публикувано 15 февруари 2009 - 21:27
дам .. по бели са но светят по слабо .. аз на къси и габарити съмс филпса а осрама ги сложих на дългите ....
...1996 Мерцедес C180...
...1985 Мерцедес 230Е...
#25
Публикувано 15 февруари 2009 - 22:19
нека разбулим най-накрая тази тема с крушките купих си и philips crystal vision i osram night breaker ....така филипса светят мн по бяло от осрама .... осрама пък светят мн по силно ...... та със night breaker-a на дълги мога да ослепя някой от километър .... докато с филипса се вижда по добре маркировка знаци и т.н. като светлина осрам са по добри докато филипс светят бяло
Crystal Vision са с 50% повече светлина,а NightBeaker са с 90%.Нормално е да е светят по силно,но казват,че бързо изгарят.Аз също викам да сложа такива на дългите,щот няма H1 от Xtreme Power.На Skoda-та брат ми сложихме Xtreme Power 80%,крушката е направо убиец.Иначе за стопове,мигачи зимам само Philips,карат много време и непотъмняват след втората седмица.
#26
Публикувано 15 февруари 2009 - 23:55
ами Н1 са 15 лева крушката ... добри са много а аз като фен на фипипс ... обаче crystal visiona потъмняха малко ... пък и те вече станаха на 6 месеца почти
иначе преди всичките бяха hella

...1996 Мерцедес C180...
...1985 Мерцедес 230Е...
#27
Публикувано 16 февруари 2009 - 16:45
ами Н1 са 15 лева крушката ... добри са много а аз като фен на фипипс ... обаче crystal visiona потъмняха малко ... пък и те вече станаха на 6 месеца почти
иначе преди всичките бяха hella
Е нищо не е вечно,нормално е да потъмнеят.Те светят с по-висока температура от обикновенна крушка.Най-добре си е ксенонът,ама истинският не за 200-300лв боклуци(и те светят добре,ама бързо сдават багажа).Ксенон на Philips e 900-1000лв,ама качествен,с гаранция със всичко.Кофтито му е,че не си заслужава да вложиш толкоз пари за фарове на стара кола,а и трябва да караш само нощем за сложиш такъв ксенон.Ще караме с тез крушки на Philips(аз съм доволен,стига му) и това е.

1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни