Дистрибуторна капачка ... нагарW201
Started by ИВЧО, 25 Oct 2008 - 19:57:54
4 replies to this topic
#1
Posted 25 October 2008 - 19:57
Преди няколко дни,събрал кураж след демонтажа на волани,ключове за превключване и т.н.,реших че в таз кола нищо не може да ми се опре (то не че е много трудно да завъртиш две куки ) ..........Свалих капачката,и ооооо УЖАС и в печката на село няма толкова чернилка ...... Е зачистих я де,но днес свалям капачката и пак същото,е в по-малки количестава де но пак имаше лекичък нагар("палеца" е нов) ..... Сега,ясно ми е че няма как да не се образува,но ми прави впечатление че е малко повече на контакта за 3 цил.!!! Контактите ги чист със шкурка 200 и малка пиличка .... Ефект има колата пали по-лесно,но ме тревожи проблемът по-горе!!! И имам един доп. въпрос ... Гледам в EPC-то има един мод. със електронно делко все едно,и една много странна капачка ..... Някой да има идея къде се "влагат",по-точно в кои модели?????
Благодаря
Благодаря
#2
Posted 25 October 2008 - 20:07
Ми що гледаш там
На моята 190ка не съм гледал никога там и си вървеше без проблеми
Чакай LYNX
Може би ще даде някоя идея
Но ми се струва, че няма голями причини за безпокойство
Поздрави
На моята 190ка не съм гледал никога там и си вървеше без проблеми
Чакай LYNX
Може би ще даде някоя идея
Но ми се струва, че няма голями причини за безпокойство
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#3
Posted 25 October 2008 - 20:12
Адаш,огледай кабелите ......... Може да има пукнатина или нещо такова и от там ..... За делкото и аз съм го виждал,но не на живо само схема .... И на мен ще ми е интересно Добре си почнал с ремонтите гледам,направо в дълбокото ..... Нема да се плашиш .... Само виж на колегата Subsonic подписа
#4
Posted 26 October 2008 - 00:52
... Гледам в EPC-то има един мод. със електронно делко все едно,и една много странна капачка ..... Някой да има идея къде се "влагат",по-точно в кои модели?????
Благодаря
Да не би да си гледал капачка за 103 мотор - дето е на разпределителния вал?
Иначе 102 моторите имат 2 вида запалителни системи - по-старите с TSZ, те имат вакум аванс на делкото, по-новите с ЕZL нямат. При тях комутатора е друг - по-голям, и има октан коректор.
А за нагара, провери кабела и свещта...но ако работи следвай правилото - ако работи не го пипай!
#5
Posted 26 October 2008 - 09:13
Преди няколко дни,събрал кураж след демонтажа на волани,ключове за превключване и т.н.,реших че в таз кола нищо не може да ми се опре (то не че е много трудно да завъртиш две куки ) ..........Свалих капачката,и ооооо УЖАС и в печката на село няма толкова чернилка ...... Е зачистих я де,но днес свалям капачката и пак същото,е в по-малки количестава де но пак имаше лекичък нагар("палеца" е нов) ..... Сега,ясно ми е че няма как да не се образува,но ми прави впечатление че е малко повече на контакта за 3 цил.!!! Контактите ги чист със шкурка 200 и малка пиличка .... Ефект има колата пали по-лесно,но ме тревожи проблемът по-горе!!! И имам един доп. въпрос ... Гледам в EPC-то има един мод. със електронно делко все едно,и една много странна капачка ..... Някой да има идея къде се "влагат",по-точно в кои модели?????
Благодаря
Ивчо,
смени си капачката
Почиствайки я с пиличка и шкурка, ти увеличаеаш разстоянието между края на палеца и крачето на съответният цилиндър,
следствие от което на това място започва по-силно да искри! Никога не можеш на ръка да го направиш перфектно,
и това е манипулация , която се прави за малко когато си на зор, след което капачката и палеца се сменят.
Така бих постъпил аз
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users