турбото на дизелW 211
Започната от alexjr, 19 окт 2008 - 08:38:58
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 октомври 2008 - 08:38
Здравейте,
доста рових по форума преди да задам въпроса, видях някакви неща, но все пак:
турбото изключва от време на време и започвам да пуша като Икарус по линия 313.
Някой път се оправя само в движение, след рестарт на колата - задължително се оправя.
четох за вакума, но моля, ако някой има по-го;еми технически възможности от мен да даде алгоритъма - демек , първо провери това, после това и накрая това.
За огромно съжаление работното ми време е такова, че не мога да отдела 5-6 часа за сервиз, освен , ако не е неделя.
Много ще съм благодарен за всяка помощ.
доста рових по форума преди да задам въпроса, видях някакви неща, но все пак:
турбото изключва от време на време и започвам да пуша като Икарус по линия 313.
Някой път се оправя само в движение, след рестарт на колата - задължително се оправя.
четох за вакума, но моля, ако някой има по-го;еми технически възможности от мен да даде алгоритъма - демек , първо провери това, после това и накрая това.
За огромно съжаление работното ми време е такова, че не мога да отдела 5-6 часа за сервиз, освен , ако не е неделя.
Много ще съм благодарен за всяка помощ.
#2
Публикувано 19 октомври 2008 - 08:52
Нали се сещаш че 211 не е като 123 и 124 които са направи си сам.Без сервиз и то качествен няма да минеш.
Що ми се струва че като се появи Линкса ще ти каже да отидеш в Балкан Стар или другаде където имат Стардиагноза да ти прочетат грешките и след това вече ще се види какво е решението на проблема.
Що ми се струва че като се появи Линкса ще ти каже да отидеш в Балкан Стар или другаде където имат Стардиагноза да ти прочетат грешките и след това вече ще се види какво е решението на проблема.
#3
Публикувано 19 октомври 2008 - 08:56
почти съм съгласен )))) само дето не показва никаква грешка на компютъра, което още повече ме втрещява.
от всичко, което изчетох стигам да следните изводи:
1. нещо с вакума - може да проверя и сам дали е от него, не да го поправям, а да го проверя.
2. дюзи или незнам какво - задължително сервиз.
по-скоро ми е интересно къде да гледам, 99 % съм сигурен, че сам няма да се справя.
от всичко, което изчетох стигам да следните изводи:
1. нещо с вакума - може да проверя и сам дали е от него, не да го поправям, а да го проверя.
2. дюзи или незнам какво - задължително сервиз.
по-скоро ми е интересно къде да гледам, 99 % съм сигурен, че сам няма да се справя.
#4
Публикувано 19 октомври 2008 - 10:05
Къде да гледаш!?
Оглеждай се,...за професионален сервиз с добри механици!
Иначе алгоритъма е следния:
-Първо се прави диагностика,...после се работи по кодовете за неизправност,..като се наблюдават параметрите на работещ мотор!
При условие че споменаваш че немаш грешки в компютъра,...или гледаш у дисплея на таблото,което не е критерий,....или ако некой ти е пускал диагноза-със сигурност е сляп и некомпетентен!
Твоите симптоми конкретизират по-скоро лош ЕГР,..отколкото повредено турбо,...и е желателно да посетиш сервиз,....но не в неделя!
Добрите механици у неделя са в нетрезво състояние!
Оглеждай се,...за професионален сервиз с добри механици!
Иначе алгоритъма е следния:
-Първо се прави диагностика,...после се работи по кодовете за неизправност,..като се наблюдават параметрите на работещ мотор!
При условие че споменаваш че немаш грешки в компютъра,...или гледаш у дисплея на таблото,което не е критерий,....или ако некой ти е пускал диагноза-със сигурност е сляп и некомпетентен!
Твоите симптоми конкретизират по-скоро лош ЕГР,..отколкото повредено турбо,...и е желателно да посетиш сервиз,....но не в неделя!
Добрите механици у неделя са в нетрезво състояние!
#5
Публикувано 19 октомври 2008 - 13:53
и аз имам сьштия ПРОБЛЕМ НА 210-ТА САМО ДЕТО ПРИ РЕСТАРТ НЕ ТРЬГВА ХОДИХ ПРИ ГЕНАДИ оказасе клапан за вакум преди турбото които струва 205лв. аз реших проблема като спре турбото заливам клапана с един литар вода и трьгва
#6
Публикувано 19 октомври 2008 - 14:30
Фокера,...
и ти си тръгнал по неравен и труден път изпълнен с големи камъни и трънаци.!
Докога ще го наводняваш този клапан,....айде,..зимата ще е хладна и сигурно ще влизаш в авария по-редко!
Ама през тва време този вентил съвсем ще овъгли намотките си,...и ако дори не предполагаш за крайния резултат,...да ти спомена-овъглен комп на мотора,....съответно и голем пушек отдесно в моторния отсек!
Струва ли си за 202 лева!???
и ти си тръгнал по неравен и труден път изпълнен с големи камъни и трънаци.!
Докога ще го наводняваш този клапан,....айде,..зимата ще е хладна и сигурно ще влизаш в авария по-редко!
Ама през тва време този вентил съвсем ще овъгли намотките си,...и ако дори не предполагаш за крайния резултат,...да ти спомена-овъглен комп на мотора,....съответно и голем пушек отдесно в моторния отсек!
Струва ли си за 202 лева!???
#7
Публикувано 21 октомври 2008 - 10:41
и аз имам сьштия ПРОБЛЕМ НА 210-ТА САМО ДЕТО ПРИ РЕСТАРТ НЕ ТРЬГВА ХОДИХ ПРИ ГЕНАДИ оказасе клапан за вакум преди турбото които струва 205лв. аз реших проблема като спре турбото заливам клапана с един литар вода и трьгва
абе пич, купил си си кола за над 15 бона, а я караш с чалъми все едно е жигула....
бях 100% сигурен че си написал:-- "купих си го клапана и сега колата е 6", а вместо това ти как ме шашна....
#8
Публикувано 21 октомври 2008 - 19:33
абе пич, купил си си кола за над 15 бона, а я караш с чалъми все едно е жигула....
бях 100% сигурен че си написал:-- "купих си го клапана и сега колата е 6", а вместо това ти как ме шашна....
#9
Публикувано 21 октомври 2008 - 19:35
е успя да ме убедиш утре вземам нов
абе пич, купил си си кола за над 15 бона, а я караш с чалъми все едно е жигула....
бях 100% сигурен че си написал:-- "купих си го клапана и сега колата е 6", а вместо това ти как ме шашна....
#10
Публикувано 21 октомври 2008 - 22:29
Без коментар... ! Кога ще свършат душманите, после нямало поддържани коли в Бг, ми как да има като 90% от шаферите са такива ! Много малко сме хората дето поддържат както трябва и е хубаво, че повечето от редовните в този форум са такива. Не знам как е възможно такова отношение към личния си автомобил не мога да го осмисля още, срам за марката. Не искам да обидя никой, а и както виждам Lynx вкара в правия път колегата дано не залита отново. Поздрави на всички грижещи се за колите си. За колегата с 211 съм сигурен, че е гледал на борд компютъра дали излиза грешка. Колега такава кола имам от 2 год. и се лекува само в подходящ сервиз с компютър.
W211-Avantgarde
#11
Публикувано 13 януари 2009 - 23:27
E какво се случи със тази w 211 ?
#12
Публикувано 14 януари 2009 - 10:05
и аз имам сьштия ПРОБЛЕМ НА 210-ТА САМО ДЕТО ПРИ РЕСТАРТ НЕ ТРЬГВА ХОДИХ ПРИ ГЕНАДИ оказасе клапан за вакум преди турбото които струва 205лв. аз реших проблема като спре турбото заливам клапана с един литар вода и трьгва
Е тази процедура секи божи ден ли я правиш бе колега аз няма да имам толкова нерви да се занимавам...
Но нали знаете секи е различен
А колегата които е пуснал темата...По добре недеи ровичка защото от толкова ровичкане колата ми обиколи половин България от маистори и наи накрая стигна Във Столицата при специалисти и я оправиха за 3 часа...(е момчетата си знаят работата не са като нашите малумници които само ровят и викат даи 20 лв. оправихтия)
#13
Публикувано 14 януари 2009 - 18:45
един-два пьти седми4но го правех до като не ми се скараха от форума и сегаЕ тази процедура секи божи ден ли я правиш бе колега аз няма да имам толкова нерви да се занимавам...
Но нали знаете секи е различен
А колегата които е пуснал темата...По добре недеи ровичка защото от толкова ровичкане колата ми обиколи половин България от маистори и наи накрая стигна Във Столицата при специалисти и я оправиха за 3 часа...(е момчетата си знаят работата не са като нашите малумници които само ровят и викат даи 20 лв. оправихтия)
#14
Публикувано 15 януари 2009 - 08:50
един-два пьти седми4но го правех до като не ми се скараха от форума и сега
Е колега то от форума неса ти никакви ти сам се досети че няма смисал сяка седмица да го правиш този номер... но както и да е твои си е Меро
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни