Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#736 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 16 юли 2013 - 10:11

От тази графика виждаме, че най-бърз спул има при рънове с различна дължина, най-много коне от равни рънове, а туин скрол-а се представя най-зле във всяко утношение? На мен ми изглежда много странно (това за туин-скрола), нали туин скрол-а беше за по-ранно развъртане и там още куп неща-един вид е по-добрата система? Ако тази графика е вярна, то резултата при теб не е неочакван, но все пак самата графика ми изглежда правдоподобна за сингъл скрола, но за туин ми е много странно ....


  • 0

#737 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2013 - 11:00

От това което чета там и по други форуми, нещата са такива когато не е пипана настройката на колата, както е при мен в момента и  при тестовете на този. За да се използва потенциала на туин скрола си трябва добра настройка. Оказва се ,че туин скрола иска/ позволява повече аванс тъй като пада температурата/скороста на газовете т.е. не а като да смениш сингъл скрол с по-голям сингъл скрол. Мисля тази събота/недела да проверя тези твърдения като си поиграя с аванса . 


Този пост е редактиран от joreto: 16 юли 2013 - 11:00

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#738 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 16 юли 2013 - 13:21

Жоре, при повече аванс няма ли да е по-ниска Т на газовете?

 

По-ранно палене, по-ранно горене, повече топлинна енергия по-рано в работния такт.


  • 0

#739 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2013 - 14:01

Напълно си прав, в бързината съм объркал нещата  :up . Въщност казват ,че туин скрола има по-голяма обемна ефективност и по-силен ефект на продухване който позволява по агресивен аванс и съответно по-ниски Т в цилиндрите и на изгорелите газове,  също така позволява и по-голямо презастъпване на валовете. 

 

 

 

Although switching from single-scroll to twin-scroll can be expensive, for hard-core boost junkies who want much faster throttle response without giving up any top end, there is no better solution. With the added benefits of higher turbine efficiency, lower cylinder temps and EGTs which allow more aggressive timing and fuel mapping, and the freedom to run more overlap,twin-scroll turbo system design is really a perfect match for the high specific output engines featured in many of our favorite sport compact machines.

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#740 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 16 юли 2013 - 14:24

Това всичкото добре, а детонацийте да не отидеш много на ръба на нещата? Жоре ти си човека който пати от детонации бая пъти (ама май беше заради бъг в Мегата)?


  • 0

#741 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2013 - 14:32

Pepi, патил съм от бъг в мегата но от детонации никога, счупен мотор от тунинг до момента нямам (надявам си и така да остане за напред)  ;) , да не говорим ,че като отворихме м102 и м103 нямаха и следи от детонации. Ако съм на ръба е добре, лошо става като минеш отдругата страна на ръба :-D

 

П.П. случвало се е да издетонира при настройка но винаги са взимани мерки да не се повтори за да няма проблеми ...


Този пост е редактиран от joreto: 16 юли 2013 - 14:34

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#742 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 17 юли 2013 - 23:03

Седи си на тоя бряг , къде си тръгнал на отсрещният ...

 

ми жена ти кво ще каже ?

 

 

Какво става сега ?

 

Намери ли се липсващата част ?


Този пост е редактиран от Наско: 17 юли 2013 - 23:03

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#743 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 юли 2013 - 13:15

Май разбрах къде е проблема, но ще пиша когато съм сигурен. А ти кога ще си вземеш колата ? Трябва да и стрелнем аванса със стробоскопа като я докараш в София ,че нещо на много малки аванси работи в надналягане .... 

 

 

П.П. вчера малко покарах на 1.1 бара, много ми хареса как върви и ще остане на това налягане , Jerry одобри :yeah  ....също така показа и доста интересни коне но като ги потвърдя ще кажа точно колко са :)


Този пост е редактиран от joreto: 18 юли 2013 - 13:24

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#744 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 18 юли 2013 - 13:35

Идният месец - почнах основен ремонт на апартамента до края на месеца ще сме привършили , а и имам сметки с Нано да чистя

Не ми е удобно да си я взема така , въпреки че той няма нищо против


Този пост е редактиран от Наско: 18 юли 2013 - 16:47

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#745 Jerry

Jerry

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:

Публикувано 18 юли 2013 - 18:50

Одобрих... не знам Жорката как може да си мисли че колата му не върви както трябва - ама вчера на няколко пъти като влизаше в буст колатс, аз съвсем буквално и откровенно се перзалях нагоре по седалката до него (а седалката освен това е тип корито)... тааа... баси ква тяга има това животно и ми става готино като си предтсавя какво ще се получи след изчистването на бъговете
  • 0
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!

#746 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 юли 2013 - 21:03

Тъй, проблема е открит (или поне част от него), имаме изпускане при фланеца на турбото, отделно на колектора има 2-ве малки цепнатини . Събота ще сваля колектора и се надявам другата седмица да сме пак в движение. 


Този пост е редактиран от joreto: 18 юли 2013 - 21:03

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#747 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 18 юли 2013 - 21:05

Жоре да те питам как проверяваш дали колектора има някъде изпускане, т.к. аз незнам никакъв универсален и лесен метод а прекалено много нови неща направих и искам да видя как сотят нещата? :)


  • 0

#748 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 юли 2013 - 21:08

Ми как, по най-идиотския начин, качвам, карам и после оглеждам, ако изпуска то си личи :) 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#749 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 август 2013 - 11:42

Така, най-накрая колектора е оправен  :bow: . Снощи събрах колата и даже днес мина тех. преглед. Още не съм я тествал как е с оправения колектор, ако остане време ще тествам довечера ако ли не като се върна от морето, надявам се да има време да я настроя за Божурище.
 
20130825_172019_zps65c6a7a3.jpg

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#750 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 септември 2013 - 06:53

Така, премерих колата и се оказа доста по-тежка отколкото очаквах - 1430кг (775 преден мост, 655 заден), това без мен. Разпределението не е оптимално нo като се има предвит, че не карам на писти с завои а предимно драг, бива. 

 

 

П.П. малка грешка  :oops: , това е теглото с мен, без мен е 1360кг  .....  не е лошо да пия едно кафе преди да пиша сутрин...


Този пост е редактиран от joreto: 05 септември 2013 - 07:31

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни