Edited by W140, 16 October 2008 - 20:18 .
Смяна патрона за запалване на W123W123
Started by cupe 123, 16 Oct 2008 - 18:09:42
14 replies to this topic
#1
Posted 16 October 2008 - 18:09
Драги колеги ако някои се е борил и е свалял патрона за запалването на 123 нека сподели и да каже! днеска цял ден се бора с подобна глупост! Сигурен съм че е нещо елементарно! Свалям една скоба и патрона се мърда и до там! Пробвах да сваля и волана ама като не е свалян близо 20 години и му е трудничко да се отвърти! Ако там му е болката ще го мъча! Благодаря ви! Важно ми е! И дали е възможно свалянето му без ключ
#2
Posted 16 October 2008 - 18:45
Без ключ при часовникаря. С ключ на първо положение и го дърпаш надясно - ако нещо друго не му пречи излиза.
#3
Posted 16 October 2008 - 20:23
При мен специално волана излезе трудно (W210)...пропускам махането на еърбега,за което е писано,та стигайки до болта -шестограм,се наложи да удължа рамото посредством 1 метрова тръба,при такъв напън реших да повикам 2и човек,който да поеме волана,за да не се съсредоточава цялата контра в заключващия механизъм на волана,образувайки предпоставки за ненужни разходи......впоследствие чух ,че тези болтове на волана(не знам доколко е вярно) умишлено се мажат заводски с някаква гняс-именно,за да не се развият самоволно....Веднъж махнат болта -волана стои само на едни шлици,естествено преди да го дърпаш към теб се увери ,че не е заключен...
Иначе да ти кажа-без ключ едва ли би станало....свалял съм и на форд и на голф-с заключен волан ни стаа
Иначе да ти кажа-без ключ едва ли би станало....свалял съм и на форд и на голф-с заключен волан ни стаа

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#4
Posted 16 October 2008 - 21:33
става и без ключ, но е 2-3 часа игра.
обяснение-само на ЛС, и то на членове,
инфо на новорегистрирани не се дава
волана ще го напънеш с дълго рамо с шестограм 10-тка
обяснение-само на ЛС, и то на членове,
инфо на новорегистрирани не се дава
волана ще го напънеш с дълго рамо с шестограм 10-тка
#5
Posted 17 October 2008 - 16:50
Някой май ни урочаса ..... ?????
#7
Posted 17 October 2008 - 19:08
Ха, ха
Пак си си ти
Еваларка
Специални благодарности от мен
Браво BENZBOSS
Супер - приятелю
Поздрави

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#8
Posted 17 October 2008 - 19:34
Пак АЗ...................как се сваля волан да пускам ли???
Владек,нали знаеш,че имах 2 от тия,единия го гасях с вакумите под волана та и аз сьм го ял тоя.
Владек,нали знаеш,че имах 2 от тия,единия го гасях с вакумите под волана та и аз сьм го ял тоя.
.
#9
Posted 17 October 2008 - 19:37
Набирай скоростПак АЗ...................как се сваля волан да пускам ли???
Владек,нали знаеш,че имах 2 от тия,единия го гасях с вакумите под волана та и аз сьм го ял тоя.
Така те обичам
Поздрави

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#10
Posted 17 October 2008 - 19:44
Айде няма,че много ше стане.
.
#11
Posted 18 October 2008 - 14:23
босе, давай ги тия неща на лични бе приятелю
#12
Posted 18 October 2008 - 17:06
Що???Мислиш ли,че апашите от нета се учат как се краде кола набор на любовниците им???Има тема как се отварят врати ии багажници,как бе пали 124 с кабели....................ма тия неща аз ги знаеш когато бях 9 клас или преди около 15 години.Тия на мен ако чакатда се научат кое и как става много са го закьсали,по-добре да брьмчат на колелета.
Как да е,може и да си прав,но малко не ми се вярва.
Как да е,може и да си прав,но малко не ми се вярва.
.
#13
Posted 18 October 2008 - 17:15
се ше има некой закъсал наркоман къде ше напише у google.bg "палене без ключ на 124" или друго подобно словосъчетание.... само щото е чувал че са и скъпи частите, демек за една доза...
защо требе да ги намират лесно тия неща..
то е малък шанса да успеят(време, аларми, чупене на стъкла), ама е достатъчно да пробват и да съсипят колата...
на fitibaldi от форума се опитаха да му откраднат кьопавата 123ка и добрече им се е счупила мечата лапа в патрона.
това мнение ще ги изтрия утре (моето)
защо требе да ги намират лесно тия неща..
то е малък шанса да успеят(време, аларми, чупене на стъкла), ама е достатъчно да пробват и да съсипят колата...
на fitibaldi от форума се опитаха да му откраднат кьопавата 123ка и добрече им се е счупила мечата лапа в патрона.
това мнение ще ги изтрия утре (моето)
#14
Posted 19 October 2008 - 14:05
С лапа 123 трудно се дьрпа - ключа е много дьльг и адски тесен и няма толкова як метал който да се навре вьтре без да се строши при напьването.На 124 е друго,там ключа е по-дебел и става и по тая причина много хора си сменят патроните с тия от 123.......................бе трябва си ни Апашки Подфорум и те тва си е.
.
#15
Posted 20 October 2008 - 18:27
Колега,аз свалях на моя патрона,защото блокира механизма за заключване на волана.Ключ имам ама не ще да се завърти.С малко флексче изпилих вниматилно "пъпката"коята го държи,и би трябвало да го освобождава като завъртиш ключа.За целта откачих целия волан от гредата под таблото,за да висне на долу към седалката.Е малко пилнах и тръбата в която стои патрона,но дупчицата я запазих,като диаметър.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users














