Този пост е редактиран от W140: 16 октомври 2008 - 20:18
Смяна патрона за запалване на W123W123
Започната от cupe 123, 16 окт 2008 - 18:09:42
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 октомври 2008 - 18:09
Драги колеги ако някои се е борил и е свалял патрона за запалването на 123 нека сподели и да каже! днеска цял ден се бора с подобна глупост! Сигурен съм че е нещо елементарно! Свалям една скоба и патрона се мърда и до там! Пробвах да сваля и волана ама като не е свалян близо 20 години и му е трудничко да се отвърти! Ако там му е болката ще го мъча! Благодаря ви! Важно ми е! И дали е възможно свалянето му без ключ
#2
Публикувано 16 октомври 2008 - 18:45
Без ключ при часовникаря. С ключ на първо положение и го дърпаш надясно - ако нещо друго не му пречи излиза.
#3
Публикувано 16 октомври 2008 - 20:23
При мен специално волана излезе трудно (W210)...пропускам махането на еърбега,за което е писано,та стигайки до болта -шестограм,се наложи да удължа рамото посредством 1 метрова тръба,при такъв напън реших да повикам 2и човек,който да поеме волана,за да не се съсредоточава цялата контра в заключващия механизъм на волана,образувайки предпоставки за ненужни разходи......впоследствие чух ,че тези болтове на волана(не знам доколко е вярно) умишлено се мажат заводски с някаква гняс-именно,за да не се развият самоволно....Веднъж махнат болта -волана стои само на едни шлици,естествено преди да го дърпаш към теб се увери ,че не е заключен...
Иначе да ти кажа-без ключ едва ли би станало....свалял съм и на форд и на голф-с заключен волан ни стаа
Иначе да ти кажа-без ключ едва ли би станало....свалял съм и на форд и на голф-с заключен волан ни стаа
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#4
Публикувано 16 октомври 2008 - 21:33
става и без ключ, но е 2-3 часа игра.
обяснение-само на ЛС, и то на членове,
инфо на новорегистрирани не се дава
волана ще го напънеш с дълго рамо с шестограм 10-тка
обяснение-само на ЛС, и то на членове,
инфо на новорегистрирани не се дава
волана ще го напънеш с дълго рамо с шестограм 10-тка
#5
Публикувано 17 октомври 2008 - 16:50
Някой май ни урочаса ..... ?????
#7
Публикувано 17 октомври 2008 - 19:08
Ха, ха
Пак си си ти
Еваларка
Специални благодарности от мен
Браво BENZBOSS
Супер - приятелю
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#8
Публикувано 17 октомври 2008 - 19:34
Пак АЗ...................как се сваля волан да пускам ли???
Владек,нали знаеш,че имах 2 от тия,единия го гасях с вакумите под волана та и аз сьм го ял тоя.
Владек,нали знаеш,че имах 2 от тия,единия го гасях с вакумите под волана та и аз сьм го ял тоя.
.
#9
Публикувано 17 октомври 2008 - 19:37
Набирай скоростПак АЗ...................как се сваля волан да пускам ли???
Владек,нали знаеш,че имах 2 от тия,единия го гасях с вакумите под волана та и аз сьм го ял тоя.
Така те обичам
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#10
Публикувано 17 октомври 2008 - 19:44
Айде няма,че много ше стане.
.
#11
Публикувано 18 октомври 2008 - 14:23
босе, давай ги тия неща на лични бе приятелю
#12
Публикувано 18 октомври 2008 - 17:06
Що???Мислиш ли,че апашите от нета се учат как се краде кола набор на любовниците им???Има тема как се отварят врати ии багажници,как бе пали 124 с кабели....................ма тия неща аз ги знаеш когато бях 9 клас или преди около 15 години.Тия на мен ако чакатда се научат кое и как става много са го закьсали,по-добре да брьмчат на колелета.
Как да е,може и да си прав,но малко не ми се вярва.
Как да е,може и да си прав,но малко не ми се вярва.
.
#13
Публикувано 18 октомври 2008 - 17:15
се ше има некой закъсал наркоман къде ше напише у google.bg "палене без ключ на 124" или друго подобно словосъчетание.... само щото е чувал че са и скъпи частите, демек за една доза...
защо требе да ги намират лесно тия неща..
то е малък шанса да успеят(време, аларми, чупене на стъкла), ама е достатъчно да пробват и да съсипят колата...
на fitibaldi от форума се опитаха да му откраднат кьопавата 123ка и добрече им се е счупила мечата лапа в патрона.
това мнение ще ги изтрия утре (моето)
защо требе да ги намират лесно тия неща..
то е малък шанса да успеят(време, аларми, чупене на стъкла), ама е достатъчно да пробват и да съсипят колата...
на fitibaldi от форума се опитаха да му откраднат кьопавата 123ка и добрече им се е счупила мечата лапа в патрона.
това мнение ще ги изтрия утре (моето)
#14
Публикувано 19 октомври 2008 - 14:05
С лапа 123 трудно се дьрпа - ключа е много дьльг и адски тесен и няма толкова як метал който да се навре вьтре без да се строши при напьването.На 124 е друго,там ключа е по-дебел и става и по тая причина много хора си сменят патроните с тия от 123.......................бе трябва си ни Апашки Подфорум и те тва си е.
.
#15
Публикувано 20 октомври 2008 - 18:27
Колега,аз свалях на моя патрона,защото блокира механизма за заключване на волана.Ключ имам ама не ще да се завърти.С малко флексче изпилих вниматилно "пъпката"коята го държи,и би трябвало да го освобождава като завъртиш ключа.За целта откачих целия волан от гредата под таблото,за да висне на долу към седалката.Е малко пилнах и тръбата в която стои патрона,но дупчицата я запазих,като диаметър.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни