Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с перката за охлажданесмених вискозния съеденител и пак не работи...


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#1 jtrteam

jtrteam

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:

Публикувано 09 октомври 2008 - 02:20

Здравейте,

от известно време имам проблем с перката на w210 Е200, не иска да върти дори когато стигне до 120 градуса (върти но леко, може да се спре с ръка). Смених вискозния съеденител, но без резултат. Има ли възможност от другаде да е проблема.

Благодаря предварително!

Този пост е редактиран от hektor: 12 октомври 2008 - 10:23
преместена от Общ форум за М.Б.

  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 09 октомври 2008 - 07:01

Термостат и почистване на радиатора!
  • 0

#3 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 09 октомври 2008 - 18:43

Виското има нужда от добро обдухване. Сваляй радиатора и на пароструйка измий добре питата от боклуците. И провери термостата или направо нов. Успех!
  • 0

#4 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 09 октомври 2008 - 18:56

Няма какво да проверява
Направо нов
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#5 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 09 октомври 2008 - 20:42

Здравейте,

от известно време имам проблем с перката на w210 Е200, не иска да върти дори когато стигне до 120 градуса (върти но леко, може да се спре с ръка). Смених вискозния съеденител, но без резултат. Има ли възможност от другаде да е проблема.

Благодаря предварително!



Замери дали това е реалната температура на мотора.
  • 0
.

#6 ico850

ico850

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 164 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна - Ивайловград

Публикувано 10 октомври 2008 - 20:39

Е като смени високото пак ли можеш да спреш перката с ръка или не???
  • 0

#7 jtrteam

jtrteam

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:

Публикувано 11 октомври 2008 - 09:09

Термостата е наред, пробаха го. След като смених виското перката пак я спирам с ръка. Температурата стига до 120 градуса перката пак не върти.
  • 0

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 11 октомври 2008 - 10:29

опа, често излизат дефектни чисто нови вискота, особено ако не са съхранявани правилно.
понякога се оправят като се покара малко.
данеби да го държиш спрял с ръка и да чакаш да зацепи?? няма да стане. виското иска въртене(центробежна сила)
върни го в магазина и и искай друго.

Люско, какво обдухване му трябва на виското??? виското работи като приема температурата от двигателя, през валът, угъва се една биметална пластина отпред, която освобождава един включвател, който освобождава да се напълнят хидро-галериите, но центробежно.
обдухване му трябва за да се охлади, НО НЕ и за да зацепи

но сигурен ли си че и термо датчика мери вярно?
какво виско сложи? от къде го взе?
  • 0

#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 11 октомври 2008 - 11:41

отделно пич, как така колата ти стига 120град?
климатик нямаш ли?
ел.перката не ти ли се включва на 115 град?

виското ако не се включи на 110градуса, не я мъчи на повече.
  • 0

#10 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 октомври 2008 - 14:45

Бояне,

Биметалната пластина се нагрява от топлия въздух преминал през питата на радиатора,..затова е и отпред на луфтеркуплунга!
През оста на водната помпа е много далече,..тъй като нема директна връзка с предната част на куплунга и биметала!

Ако е верно това че термостата на пича написал темата е здрав,...или виското е кенеф,..или радиатора е пълен с мухи,...или водната помпа е с преебана турбина!
...или ремъка е сложен грешно!
  • 0

#11 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 11 октомври 2008 - 16:01

Аз си мисля ,че и новото виско не му е в ред на човека .Ако в магазина не е съхранявано /ХОРИЗОНТАЛНО- задължително и то от определената страна/ правилно силикона е изтекъл и новата част също е за боклука,но странното е ,че при включен климатик защо не се включва ел. перката на климатика.Аз си помагах с климатика /перката де/ докато си купя ново виско...
  • 0

#12 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Публикувано 11 октомври 2008 - 16:44

Колеги, имах подобен проблем преди повече от година. При продължително изкачване (примерно Пловдив - х. Здравец) моторът ми загряваше до около 110 (даже парно пусках от зор). Мислех си за смяна на виско в най-скоро време. Само че по едно време ми протече и радиаторът. Наложи се смяна, бях с ограничен бюджет - до 200 лв. Купих нов за 180. Не пасна. Не можеше да се затваря предният капак. Върнах го и от една автоморга си намерих много запазен Valeo за същите пари (знам, че радиатор втора употреба не се купува, но бях на зор). Монтирах го, сложих си антифриз и дестилирана вода и оттогава нямам проблеми с него. Явно случих :) Старият просто се разпадаше, а и в него имаше червен силикон, попаднал там след смяна на термостат (един "майстор" го смени). Явно е бил доста запушен. Та ефектът - виското си заработи (чува се как бучи вентилаторът), температурата не минава 90 градуса при изкачване, а и в най-големите жеги в града си стои на 80.
Така че понякога "совите не са това, което са" ;)
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#13 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 11 октомври 2008 - 20:19

Аз знам едно - пьрва стьпка с температурен проблем е изясняване дани наистина това което сочи е реално,че сьс смяна на далаверки става ма струа доста.Датчик за температура тук е 40 кинта и се сменя сьс ключ 17 / по спомени/ за около 5 минутки.Радиатор сменям за час поне,виско за около 2,но радиатора е 200+,а виското е около 250-400 кинта.
  • 0
.

#14 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 12 октомври 2008 - 07:57

Бояне,

Биметалната пластина се нагрява от топлия въздух преминал през питата на радиатора,..затова е и отпред на луфтеркуплунга!
През оста на водната помпа е много далече,..тъй като нема директна връзка с предната част на куплунга и биметала!

Ако е верно това че термостата на пича написал темата е здрав,...или виското е кенеф,..или радиатора е пълен с мухи,...или водната помпа е с преебана турбина!
...или ремъка е сложен грешно!


Проспал съм развитието на темата, щото пак ми дойде в повече с мазните ръце в гаража до 2 часа. Колегата LYNX еказал вместо мен защо се обдухва виското от перката - въздуха минава отпред през единия или двата радиатора през дифузьора и оттам нагрява биметалната пластина. Искам само да допълня за автомивката - колкото е възможно да се промие и отвътре радиатора - в посока обратна на циркулацията на водата. Дизеловите радиатори са лентови , а в лентите има спираловидни по-тънки такива и ако някой е слагал нещо за спиране на теч - пиши го за нов. Промийте хубаво системата първо - това може и в домашни условия с един маркуч от чешмата - и вижте колко боклук и тиня ще излезе. Умните са казали - антифриз и дистилирана вода. Успех! :)
  • 0

#15 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 12 октомври 2008 - 08:47

Ако е верно това че термостата на пича написал темата е здрав,...или виското е кенеф,..или радиатора е пълен с мухи,...или водната помпа е с преебана турбина!
...или ремъка е сложен грешно!

Щях да забравя за виското - противоречиви мнения има за това как се съхранява. И аз знам че трябва да е вертикален. Навремето СО МАТ върнаха цялата партида виско защото били докарани в легнало състояние. Сега в магазин ми казват че за нов няма значение как е но завърти ли се после трябва да седи само вертикално. И за турбината на водната помпа - LYNX и това е написал - като няма циркулация на вода през радиатора няма и виско.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни