Свети ми лампичката за подгряване на свещите...W124 200D
Започната от sakata, 26 юни 2006 - 14:32:35
20 мнения по тази тема
#16
Публикувано 04 януари 2007 - 23:08
За светеща индикация на подгревните свещи има и още нещо което никой нее споменал 1 Проверяват се свещите. 2Кабелите към свещите. 3Разглобява се релето за подгряване исе почистват сребърните контактори към свещите внимателно с финна шкурка защото след дългата работа са нагорели .На практика това реле е почти вечно но нее изключено да даде фира ида се смени.
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#17
Публикувано 06 януари 2007 - 01:24
Да... както се оказа при мен.След доста дълго обикаляне по разни сервизи, където "майсторите" се чешеха повече по главите отколкото явно нещо отбираха, най-накрая се оказа, че ми е изгоряло релето и то таймера му който се командва от един чип и т.н. С две думи сменихме релето и всичко заспа.Не е толкова страшно. Реле от различни марки може да се намери между 150 и 400 лв. по различните места. Моето беше BERU за 190 лв. Надявам се поне да не го сменям повече .
Благодаря на всички които ми помогнаха!!! :
P.S. Между другото съм обезпокоен от факта, че в нито един от 7-8 сервиза в които ходих, някак хич не им се искаше да се заемат със смяната на подгряващите свещи. Явно че е доста пипкава работа и имам чусвството, че нито един от майсторите с които се срещнах не го е правил преди. Аз и за това си тръгвах от всякъде защото хич не ми се ще да сън първи на някой "майстор" :FlagMB:
Благодаря на всички които ми помогнаха!!! :
P.S. Между другото съм обезпокоен от факта, че в нито един от 7-8 сервиза в които ходих, някак хич не им се искаше да се заемат със смяната на подгряващите свещи. Явно че е доста пипкава работа и имам чусвството, че нито един от майсторите с които се срещнах не го е правил преди. Аз и за това си тръгвах от всякъде защото хич не ми се ще да сън първи на някой "майстор" :FlagMB:
#18
Публикувано 09 януари 2007 - 10:23
Проблема ми е отстранен - изгоряла свещ на 1ви цилиндър. Заблудих се, защото лампата светна след като мих мотора и след 3 дни се оправи сама. След два месеца пак го направи, но вече не се оправи...
Един електричар замери свещите ето как:
1. Махна капачката на релето
2. извади буксите от релето - едната е с два, другата с четири изхода май
3. просто замери буксите
Точно какво замери не мога да кажа, защото съм технически немного грамотен за коли, но ми каза свещ - 1ви цилиндър. Изобщо никой не е пипал свещи, не е разкачал кабелите им и тнт. Всеки може да си го направи сам според мен, с мултицет или лампичка - много е лесно и става за една минута. Ако някой има идея как е точно стъпка по стъпка да пише.
Един приятел ми смени свеща за не повече от десет минути(беше БЕРУ със знака на мерцедес, сигурно е оригиналната), точно както писа колегата - гидоре с карданче и удължителче.
Като я свързахме с две жички към акумулатора - не реботеше - новата тествахме и нея - стана червена.
Лампата за подгряване на свещите вече си свети нормално.
Ако нещо се беше закучило и трябваше да се махат колекторите щях да сменя всичките, но в случая нямаше смисъл.
Благодаря на всички за отговорите и най-вече на Вени, който ме накара да се почувствам малко виновно, че говоря без да съм измерил свещите
Един електричар замери свещите ето как:
1. Махна капачката на релето
2. извади буксите от релето - едната е с два, другата с четири изхода май
3. просто замери буксите
Точно какво замери не мога да кажа, защото съм технически немного грамотен за коли, но ми каза свещ - 1ви цилиндър. Изобщо никой не е пипал свещи, не е разкачал кабелите им и тнт. Всеки може да си го направи сам според мен, с мултицет или лампичка - много е лесно и става за една минута. Ако някой има идея как е точно стъпка по стъпка да пише.
Един приятел ми смени свеща за не повече от десет минути(беше БЕРУ със знака на мерцедес, сигурно е оригиналната), точно както писа колегата - гидоре с карданче и удължителче.
Като я свързахме с две жички към акумулатора - не реботеше - новата тествахме и нея - стана червена.
Лампата за подгряване на свещите вече си свети нормално.
Ако нещо се беше закучило и трябваше да се махат колекторите щях да сменя всичките, но в случая нямаше смисъл.
Благодаря на всички за отговорите и най-вече на Вени, който ме накара да се почувствам малко виновно, че говоря без да съм измерил свещите
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#19
Публикувано 09 януари 2007 - 10:39
Beru са свещите за първоначално вграждане в Мерцедесите, с две думи, сложил си най-доброто.
Скоро обаче очаквай и следващите свещи да се обадят.
Скоро обаче очаквай и следващите свещи да се обадят.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#20
Публикувано 07 декември 2007 - 20:47
Абе хора и аз имам съшият проблем с лампата за подгряване отидох на диагностика казаха ми кои свещи са за смяна смених ги и лампата пак задържа 20 секунди след като запаля,тва сигурно е от релето за време,ако може да ми кажете колко пари е да го сменя ако някой е сменял такова нещо.
#21
Публикувано 07 декември 2007 - 21:35
Защо така сте намразили това реле за подгряващите свещи, та нали това му е работата да сигнализира за неизправна свещ, пробвай свещите с пробна лампа за да си сигорен че деиствително е здрава, мултицета може да те заблуди че е изправна, Успех.Абе хора и аз имам съшият проблем с лампата за подгряване отидох на диагностика казаха ми кои свещи са за смяна смених ги и лампата пак задържа 20 секунди след като запаля,тва сигурно е от релето за време,ако може да ми кажете колко пари е да го сменя ако някой е сменял такова нещо.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни