Свети ми лампичката за подгряване на свещите...W124 200D
Започната от sakata, 26 юни 2006 - 14:32:35
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 юни 2006 - 14:32
Колеги, работа е там, че като дам на контакт в момента, в който трябва да ми светне лампичката за подгряване на свещите не светва заедно с останалите лампи на таблото, чакам малко, паля мотора и едва тогава започва да свети. Свети известно време по време на движение след което изгасва.
Някой имал ли е подобен проблем и знае ли от какво може да е породен. Един приятел ми каза, че най-вероятно някоя от подгряващите свещи на 124ката(200 Д) е изгоряла и е за смяна.
Кажете и някой сервиз, в който мога да ида спокойно на територията на София.
Не знам дали тук е мястото, но все пак искам да изкажа специалните си благодарности на Асен(Dezki, дано не греша), който в Събота на онази невероятна среща ми помогна много, за да свети СЕГА плафонът в багажника на Мерцедеса. Благодаря ти Асене, наистина онзи сиво-жълт кабел беше прекъснат - отлично попадение keep walking...
Някой имал ли е подобен проблем и знае ли от какво може да е породен. Един приятел ми каза, че най-вероятно някоя от подгряващите свещи на 124ката(200 Д) е изгоряла и е за смяна.
Кажете и някой сервиз, в който мога да ида спокойно на територията на София.
Не знам дали тук е мястото, но все пак искам да изкажа специалните си благодарности на Асен(Dezki, дано не греша), който в Събота на онази невероятна среща ми помогна много, за да свети СЕГА плафонът в багажника на Мерцедеса. Благодаря ти Асене, наистина онзи сиво-жълт кабел беше прекъснат - отлично попадение keep walking...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#2
Публикувано 26 юни 2006 - 14:55
Да, това означава, че имаш проблеми с една или повече свещи и/или подгряващата система.
Понеже смяната е доста пипкава, препоръчвам ти да смениш всички свещи наведнъж и да забравиш за тях.
Търси Beru.
Понеже смяната е доста пипкава, препоръчвам ти да смениш всички свещи наведнъж и да забравиш за тях.
Търси Beru.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#3
Публикувано 26 юни 2006 - 15:00
Имах предвид, че ако няма подходящите инструменти, може да се наложи да се свалят смукатлните тръби и горивопроводите, а като ще е така, по-добре да се сменят всички свещи, че да не се налага повече. То щом една е изгоряла, скоро ще се обадят и другите...
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#4
Публикувано 26 юни 2006 - 15:19
благодаря ви за бързият и точен отговор, може би ще ги сменя всички, това е 15 годишна кола, по която никой не е пипал нищо откакто е излязла от завода, все някога идва момент да се сменя
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#5
Публикувано 27 юни 2006 - 10:22
Най-вероятно колегите са прави и имаш изгоряла свещ, но за всеки случай ги провери преди да ги смениш, защото може и да се окажат здрави. Възможно е кабела който излиза от свещите да опира в метала и да дава на късо - тогава се получава пак същият ефект с лампата за подгряване. Друг вариант е да има проблем в релето. Провери тези варианти преди да купиш свещите.
#6
Публикувано 22 декември 2006 - 11:10
Отново повдигам този проблем, защото още не е решен, а явно е интересен. Преди се оправи от самосебе си.
Каква е ситуацията накратко - давам контакт - лампата за подгряване не свети, изчаквам релето да изчатка и си паля без проблем, след като колата запали светка лампата за 10ина секунди и изгасва.
Този номер предния път ми го направи като мих мотора на автомивка. Сега отново е така откакто валяха дъждовете преди няколко дни, но още не се е оправила.
Аз не разбирам много, но мисля че няма общо със свещите, те са си добре, колата си пали, релето от което зависи това си включва и изключва, просто лампичката свети наобратно.
Предполагам, че от миенето преди и от дъждовете сега - някъде е влязла влага и омасява някой кабел и рефлектира така, но нямам идея къде може да е това.
Имате ли предложения къде да търся проблема. Честно казано не съм мерил подгряващите свещи с мултицет, сигурен съм че са ок, но ако трябва ще накарам някой да ми ги замери...
Каква е ситуацията накратко - давам контакт - лампата за подгряване не свети, изчаквам релето да изчатка и си паля без проблем, след като колата запали светка лампата за 10ина секунди и изгасва.
Този номер предния път ми го направи като мих мотора на автомивка. Сега отново е така откакто валяха дъждовете преди няколко дни, но още не се е оправила.
Аз не разбирам много, но мисля че няма общо със свещите, те са си добре, колата си пали, релето от което зависи това си включва и изключва, просто лампичката свети наобратно.
Предполагам, че от миенето преди и от дъждовете сега - някъде е влязла влага и омасява някой кабел и рефлектира така, но нямам идея къде може да е това.
Имате ли предложения къде да търся проблема. Честно казано не съм мерил подгряващите свещи с мултицет, сигурен съм че са ок, но ако трябва ще накарам някой да ми ги замери...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#7
Публикувано 30 декември 2006 - 22:22
Честита Коледа на всички!!! Да сте живи и здрави!
Сега да попитам... и на мен ми се появи подобен проблем изведнъж,ама с малка разлика.Лампичката ми не светва,но и не подгряват свещите,нито се чува цъкване на релето.Слава Богу колата е много читава 124ка - 250Д та пали и без подгряване ама като позастудее незнам... Днес се получи тая идиотщина.Послее като заработи светва за около минута, но при паленето не!
Кака мислите? Дали е реле или нещо друго и къде седи туй реле и имате ли идея колко струва?
Сега да попитам... и на мен ми се появи подобен проблем изведнъж,ама с малка разлика.Лампичката ми не светва,но и не подгряват свещите,нито се чува цъкване на релето.Слава Богу колата е много читава 124ка - 250Д та пали и без подгряване ама като позастудее незнам... Днес се получи тая идиотщина.Послее като заработи светва за около минута, но при паленето не!
Кака мислите? Дали е реле или нещо друго и къде седи туй реле и имате ли идея колко струва?
#8
Публикувано 30 декември 2006 - 23:13
премери свещите с мултицет както са на главата без да ги сваляш, само им откачваш кабелчетата
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#9
Публикувано 31 декември 2006 - 01:46
Още утре сутринта ще ги премеря,мамка им... нищо че е 31-ви,ама ме безпокои факта,че не греят и останалите, или са сварзани така,че една даде ли фира и изгасват всички... Малко тъпо ми се вижда да са ги накачили последователно ама....
#11
Публикувано 31 декември 2006 - 19:37
Да..., днес ги разгледах и видях, че са свързани успоредно. При мен проблема обаче е ,че изгорялата свещ всъшност е дала на късо и така ги шунтира всичките.
А някой може ли да ми каже какво трябва да се свали от мотора за да се стигне до тях,или има някакъв змиеподобен инструмент за отвиване и завиване който може да се промуши през горивните тръбички и под генерацията?
А някой може ли да ми каже какво трябва да се свали от мотора за да се стигне до тях,или има някакъв змиеподобен инструмент за отвиване и завиване който може да се промуши през горивните тръбички и под генерацията?
#12
Публикувано 01 януари 2007 - 20:23
в комлкетите гедорета има едни карданчета-с тях става. аз смених днес третата и петата и лампата светна и сега пали само като и покажа ключа
W124 300D
#13
Публикувано 02 януари 2007 - 08:06
Ако не става с карданчето от комплект гедоре, трябва да свалиш всмукателния колектор - тръбите по които постъпва въздух в цилиндрите. Изобщо статията на Veni за която имаше линк малко по-нагоре не ти ли дава отговорите?Да..., днес ги разгледах и видях, че са свързани успоредно. При мен проблема обаче е ,че изгорялата свещ всъшност е дала на късо и така ги шунтира всичките.
А някой може ли да ми каже какво трябва да се свали от мотора за да се стигне до тях,или има някакъв змиеподобен инструмент за отвиване и завиване който може да се промуши през горивните тръбички и под генерацията?
Освен това имай предвид че съпротивлението на свещите е много малко и почти няма да направиш разлика между късо съединиение и работеща свещ.
Още повече с "милтикец" за 10лв
Ако имаш такива съмнения, по-добре мери тока към всяка една от тях като свържеш ампер-метъра последователно на свеща.
И уреда да с обхват барем 10А
#14
Публикувано 02 януари 2007 - 12:07
За смяната на свещите си има специален инструмент и тогава става за 5 мин. Но такъв инструмент ще ти е почти невъзможно да намериш, затова, следващият най-лесен вариант е сваляне на колекторите и евентуално горивопроводите. Затова казвам, като ще го правиш, смени всички свещи, да не го правиш още 3 пъти това упражнение.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#15
Публикувано 04 януари 2007 - 22:37
абе хора като купи баща ми нашето 190Д като го караш и светваше лампата на подгряването.проблеми с паленето не съм имал даже и сега в студ пали перфектно .От какво е това? даже сега зимата не ми го е правило това нещо хе
DMM
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни