Mercedes 230CE МЕТАН
Started by cocascola, 28 Sep 2008 - 00:39:43
15 replies to this topic
#1
Posted 28 September 2008 - 00:39
Въпросът ми е следния. Може ли на мотор 2.3 механична инжекция да му се сложи обикновена метанова уредба? В моя град има няколко места където може да се сложи такава ..вчера ходих до едно от тях ..майстора ми каза, че е слагал на такъв мотор метан и няма да имам проблеми, но днес бях при друг майстор за допълнителна консултация и той ми каза, че с механичния инжекцион ставало трудно поставянето на метанова уредба и съм щял да имам проблеми с нея. Какво е вашето мнение ?
#2
Posted 28 September 2008 - 11:41
става,обаче от къде си за да ти кажа колко голяма бутилка да сложиш и внимавай с майстора и двете му ръце плюс голямата глава да излизат от правилното място а не от г..а.
#3
Posted 28 September 2008 - 11:43
И в двата случая метан и газ не са добър вариант (за колата), но ако си решил да е газифицираш по добре сложи LPG
#4
Posted 28 September 2008 - 11:51
От Ямбол съм. Аз не се колебая между пропан и метан, а между бензин и метан .. за бензина зная, но разликата в цената е много голяма и е безмислено да караш на бензин. В краина сметка какви проблеми биха възникнали след като сложа метан ?
#5
Posted 28 September 2008 - 16:31
проблемите са каквито и на газ,с едно мъничко уточнение-метанчето малко по бързо износва някои части на двигателя от пропан-бутан(питай таксиджиите те знаят от опит),но това да не те тревожи ще минат ГОДИНИ докато се случи това,а Мерцедес(по старите модели,за новите не знам) се оказва като най здравата за тази операция т.е. ще си я караш без проблеми дълго.Ако мислиш да караш на дълги разстояния сложи си 80кг бутилка и подсили с пружини или подложки задницата и карай и се кефи.
#6
Posted 28 September 2008 - 17:19
... и подсили с пружини или подложки задницата и карай и се кефи.
Как да подсили пружините като определено няма начин да стане това.Най-добрия вариянт е да ги смени с по-твърди за да си има колата нормалната стойка.Но на какви пружини ще попаднеш не се знае.
За подложки също е спорен въпроса понеже 80кила в багажника са много и подложки няма да помогнат дори и да сложи най-високите.А и като сложи подложки нормалните пружини ще се смачкат и ще се ограничи хода им.
Отделно че ако ще я караш клекнала без интервенции нали се сещаш какво ще стане с амортисьорите които не са първа младост и са газови.При постоянното натоварване в което са ще им трябва малко време да изтърве газа от долната камера понеже при теб са монотръбни и чао.Бягаш за нови и си приготвяш 200лева за Билщайни но и те ще заминат понеже не са съобразени с новото ниво на задницата.
Питайте ме от къде знам как им се разказва играта на газовите Билщайни.Едно солидно натоварване в багажника,5-10 дупки и два спящи полицая и фъс,ае азотче бягай в атмосферата...
#7
Posted 28 September 2008 - 19:21
Здравей те , всички.Аз лично съм на метан и го имам от 1 год. пада бая мощността около 20-30% ,та за т'ва време само един път така да се каже ми "гръмна "(плякна) мотора и пада едно (пе) образо маркуче под инжекциона и съм със същия мотор 2.3 но е комби моята красавица W230/ТЕ.
та пич слагай и се вози с кеф от начало малко е куцо дакато свикнеш ,че не върви ,като преди ама се" ядва" 100км. с 7лева. Моята бутилка е 80л. и с нея минавам към 230-240км. извън града. и ако си решил твърдо на метан расходи до Кюстендил там са хората на Метана)))
Поздрави от мен на Всички Ви и на kombi124- ТЕ
та пич слагай и се вози с кеф от начало малко е куцо дакато свикнеш ,че не върви ,като преди ама се" ядва" 100км. с 7лева. Моята бутилка е 80л. и с нея минавам към 230-240км. извън града. и ако си решил твърдо на метан расходи до Кюстендил там са хората на Метана)))
Поздрави от мен на Всички Ви и на kombi124- ТЕ
#8
Posted 28 September 2008 - 19:24
Ще я натоваря с бутилки 124-та .. мерси все пак.
#9
Posted 28 September 2008 - 19:26
Само за инфо. колко ти искат за тази услуга в Ямбол ,да кажем с 80л. бутилка? и изпарител BRC
#10
Posted 29 September 2008 - 00:05
Ами незнам за BRC каква е цената, но за цялата система Landi Renzo (мисля че така беше) ми излиза около 1300лв ..говорих с майстора за долу горе такъв литраж, защото ми спомена, че с бутилките който ще ми сложи ще изминавам около 200-250 километра.
#11
Posted 29 September 2008 - 06:50
Здравейте, а в Кюстендил как вървят аванс процесорите. За метана и това си требе - иначе пригърмява уредбичката. Казаха ми, че в Пловдив има добър майстор - Петър, който им разбира на метановите уредби и процесори. Имам му и телефона.
Моята е с изпарител Тартарини - някой да е чувал нещо за тях, щото аз не съм.
Моята е с изпарител Тартарини - някой да е чувал нещо за тях, щото аз не съм.
#12
Posted 29 September 2008 - 20:28
Абе къв метан , вие телевизия не гледате ли ? цената в момента е 1.30 и се очаква да го днигнат с 30 % което ще рече 39 ст или да стане 1.70 а и не е ясно дали след 3 месеца няма да кажат - айде още 30 % , като сложите проблемите с окачването , промеменото пътно поведение , липсата на изградена инфраструкрура , честите зареждания - къде му излиза смтката ? Ако ще караш на газ слагай си на пропан бутан и не си скъпи средствата да сложиш всичко необходимо а и така и така си прежалил 1300 лъва добави още малко и бегай да ти сложат едно ГИ в bigas , това с метана беше като килото беше 80 ст. сега си е набутване
The Gods Made Heavy Metal
#13
Posted 30 September 2008 - 21:48
Абе то лесно се смята далаверата. Моята минава 250км с 16 кила метан = 15.625км с 1 кило. При 24% поскъпване става 1,61 за кило. За 100км - 6,4 кила х 1,61 = 10,34лв. На Пропан ми струва 15лв. - 100км.
Извода е пак същия - карам си на метан - поне за сега.
Извода е пак същия - карам си на метан - поне за сега.
#14
Posted 01 October 2008 - 07:41
Абе то лесно се смята далаверата. Моята минава 250км с 16 кила метан = 15.625км с 1 кило. При 24% поскъпване става 1,61 за кило. За 100км - 6,4 кила х 1,61 = 10,34лв. На Пропан ми струва 15лв. - 100км.
Извода е пак същия - карам си на метан - поне за сега.
То ясно че като си имаш АМУ си го караш , ставаше въпрос за нова инсталация . Лошото е че това е само междинно вдигане на цените
The Gods Made Heavy Metal
#15
Posted 01 October 2008 - 09:31
ВЪпросът е, че като инвестираш Х хиляди левове в уредбата и пестиш по (да речем) 10 лв. на 100 км. Ще избиеш цената на уредбата след 20`000 км. най-малко. И чак тогава ще започнеш да си на далавера. А както газта започва постепенно да поскъпва след всяко поскъпване ще се увеличава пробега, който трябва да минеш на газ, за да се занулиш като разход. И в крайна сметка - дори в момента в който от финансова гледна точка си на чиста нула, вече си навъртил хиляди километри през които не си карал оная готина кола, а си карал една друга, дето не върве като преди.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users