Смяна масло на хидравликаW211
Started by Avantgarde, 24 Sep 2008 - 13:47:39
21 replies to this topic
#1
Posted 24 September 2008 - 13:47
Нещо ми скимна да си сменя маслото на хидравлика, рових във форума и стигнах до тази Тема тази процедура става ли за мойта кола. Ако не е това маслото, какво трябва да е и дали мога сам да го сменя заедно с филтъра или при мойте приятели в Балкан Стар да ходя ? Мерси за вниманието ПП Е 220 цди
W211-Avantgarde
#2
Posted 24 September 2008 - 17:50
Как ти хрумна сега да сменяш маслото в хидравликата?
#3
Posted 24 September 2008 - 22:12
Кво е сега,...да не се свършва света!?
#4
Posted 24 September 2008 - 22:44
Не съм го сменял, а и знам ли от кога не е сменяно, кво ми пречи в неделя да си го сменя Малко да го поглезя, само че трябва някой от Про-тата да каже маслото, да си взема и един филтър и да го мятам. Ако може сам де ? Чакам колеги
W211-Avantgarde
#5
Posted 24 September 2008 - 23:07
Къв филтър бе Avantgarde,....нема таквоа животно,...оди си забърши едно кило масло от дилъра и си готов!
#6
Posted 25 September 2008 - 11:28
А ясно, щото в другите теми и за филтър разправят та и аз мислех че имам. 1 литър масли и процедурата е същата. Мерси
W211-Avantgarde
#7
Posted 25 September 2008 - 13:06
има малък филтър ,как да няма
#8
Posted 26 September 2008 - 23:35
Ти видя ли за кой модел се говори,...и ако си толкова добре запознат с материята,..вземи ми го покажи тоя малкия филтър,та да зема да си го сменя и аз!
#9
Posted 26 September 2008 - 23:37
има малък филтър ,как да няма
211 - успех само мога да ти пожелая в търсенето
#10
Posted 30 September 2008 - 13:58
Предполагам че и при мен няма филтър, поне на първо четене. Става дума за 203 (мотора мисля че е без значение ама за всеки случай - 611.962)
Един гений ме разправяше, че новите имали някъде пробка за цялостно източване, а не като при 124 да се изпомпва от казанчето - идеи???
Един гений ме разправяше, че новите имали някъде пробка за цялостно източване, а не като при 124 да се изпомпва от казанчето - идеи???
#11
Posted 30 September 2008 - 15:44
Предполагам че и при мен няма филтър, поне на първо четене. Става дума за 203 (мотора мисля че е без значение ама за всеки случай - 611.962)
Един гений ме разправяше, че новите имали някъде пробка за цялостно източване, а не като при 124 да се изпомпва от казанчето - идеи???
Ако си с хидравлични амортесьори, имам една идея
Комбаците W202 не са с такива, за W203 - нанам.
#12
Posted 27 July 2013 - 21:47
Може ли да ми кажете през колко км. трябва да се сменя хидравличното масло?
Благодаря
#13
Posted 27 July 2013 - 23:13
Какво ти е на цвят маслото?
Само да не ти е черно.
Точни километри няма за смяна. Ако изглежда добре маслото, да е бистро, не се притеснявай и си карай спокойно.
Ако все пак искаш да си го смениш, си купи ATF (по-евтино което има).
Само да не ти е черно.
Точни километри няма за смяна. Ако изглежда добре маслото, да е бистро, не се притеснявай и си карай спокойно.
Ако все пак искаш да си го смениш, си купи ATF (по-евтино което има).
#14
Posted 08 January 2017 - 05:59
аз си купих от сервиза на мерцедес и ми дадоха зелено масло, а като отворих казанчето е червеникаво .
нещо не ми се вьрзва,
мога ли да сменя едното с другото или са ме пре..али в Мерцедес сервиза
#15
Posted 08 January 2017 - 11:45
Правилна течност са ти дали, за всички W211 трябва да е с блат 345.0 и е зеленикава. Погледни си блата на бутилката отзад. М/у другото когато тръгнах да я сменям и на моята кола открих в казанчето червена. Не знам дали е оригинална или някой я е сменил с грешна течност, но беше червена. Понякога се случва след време производителя да реши да промени течности, части и т.н., та има и такава възможност.
Взех още един литър и направих нещо като промивка - смених я, покарах колата известно време и после още веднъж я смених.
Взех още един литър и направих нещо като промивка - смених я, покарах колата известно време и после още веднъж я смених.
Edited by Bokouser, 08 January 2017 - 13:18 .
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users