новобранецмалко въпроси
Започната от alexjr, 23 сеп 2008 - 16:21:53
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 септември 2008 - 16:21
Здравейте,
от няколко дни съм горд собственик на е 270 цди))))
досега съм карал основно италианки - не се смейте - ако не броим едно фордче преди 10-тина години.
та питанията ми, за които не намерих пълна информация във форума - постарах се да попрочета малко:
1. Веднага някакакъв кретен ми надраска колата на паркинга на Билла - дайте идея как да оправя щетите, надрано е с ключ, само с паста няма да стане май.
цветът е 904 U, проверих го по ВИН-а, откъде да взема малко шпрей/боя или какво да направя.
2. Понеже е дизел тази сутрин ми направи впечатление,че запали малко по-трудно, но пък не бях натиснал газта де)))) колата седи в топъл гараж, няма как да е от температура. Може ли да е от липса на гориво и трябва ли да "помпам" на газта - не беше палена 4 дни де.
3. Прословутата тема с навигациите - изчетох де що имаше по форума, ако някой има вече работещи дискове за "малката навигация", какото и да означава това, моля да каже.
4. Зимни гуми - какви , откъде и горе-долу цена, че тези, като ги гледам, са летни.
5. Може ли да се сложи телефон в колата, тъй като на дисплея си пише телефон, ама предишния собственик каза,че няма.
6. само Балканстар ли да ползвам или има и други места при проблеми.
подозирам, че съм малко досаден, но ще бъда безкрайно благодарен на всеки, който отговори.
предварително благодаря.
п.с. карам и мотор и в онзи форум правим някакви сбирки. тук има ли?))))
от няколко дни съм горд собственик на е 270 цди))))
досега съм карал основно италианки - не се смейте - ако не броим едно фордче преди 10-тина години.
та питанията ми, за които не намерих пълна информация във форума - постарах се да попрочета малко:
1. Веднага някакакъв кретен ми надраска колата на паркинга на Билла - дайте идея как да оправя щетите, надрано е с ключ, само с паста няма да стане май.
цветът е 904 U, проверих го по ВИН-а, откъде да взема малко шпрей/боя или какво да направя.
2. Понеже е дизел тази сутрин ми направи впечатление,че запали малко по-трудно, но пък не бях натиснал газта де)))) колата седи в топъл гараж, няма как да е от температура. Може ли да е от липса на гориво и трябва ли да "помпам" на газта - не беше палена 4 дни де.
3. Прословутата тема с навигациите - изчетох де що имаше по форума, ако някой има вече работещи дискове за "малката навигация", какото и да означава това, моля да каже.
4. Зимни гуми - какви , откъде и горе-долу цена, че тези, като ги гледам, са летни.
5. Може ли да се сложи телефон в колата, тъй като на дисплея си пише телефон, ама предишния собственик каза,че няма.
6. само Балканстар ли да ползвам или има и други места при проблеми.
подозирам, че съм малко досаден, но ще бъда безкрайно благодарен на всеки, който отговори.
предварително благодаря.
п.с. карам и мотор и в онзи форум правим някакви сбирки. тук има ли?))))
#2
Публикувано 23 септември 2008 - 16:59
За сбирките...там правите някви сбирки...тук са сбирките на Мерцедес Бенц Клуб България.
Само не споменавай в оня форум за този че бате ти Сашко ще ти сложи БАН точно след две минути.
Тук ще намериш точните хора по новите модели.Има бивши и настоящи кадри на Балканстар така че може да си сигурен на компетентна помощ.
Ще ти хареса престоя в ТОЗИ форум.
Само не споменавай в оня форум за този че бате ти Сашко ще ти сложи БАН точно след две минути.
Тук ще намериш точните хора по новите модели.Има бивши и настоящи кадри на Балканстар така че може да си сигурен на компетентна помощ.
Ще ти хареса престоя в ТОЗИ форум.
#3
Публикувано 23 септември 2008 - 17:16
За сбирките...там правите някви сбирки...тук са сбирките на Мерцедес Бенц Клуб България.
Само не споменавай в оня форум за този че бате ти Сашко ще ти сложи БАН точно след две минути.
той имаше впредвид за форум за МОТОРИ, доколкото разбрах.
АБЕ колега, питаш 1100 неща, ама да беше писал кой модел ти е колата?? W210? W211? ако тва нищо не ти говори, дай година!! 270ЦДИ е мотор, не модел
#4
Публикувано 23 септември 2008 - 18:01
Здравейте,
от няколко дни съм горд собственик на е 270 цди))))
досега съм карал основно италианки - не се смейте - ако не броим едно фордче преди 10-тина години.
та питанията ми, за които не намерих пълна информация във форума - постарах се да попрочета малко:
1. Веднага някакакъв кретен ми надраска колата на паркинга на Билла - дайте идея как да оправя щетите, надрано е с ключ, само с паста няма да стане май.
цветът е 904 U, проверих го по ВИН-а, откъде да взема малко шпрей/боя или какво да направя.
2. Понеже е дизел тази сутрин ми направи впечатление,че запали малко по-трудно, но пък не бях натиснал газта де)))) колата седи в топъл гараж, няма как да е от температура. Може ли да е от липса на гориво и трябва ли да "помпам" на газта - не беше палена 4 дни де.
3. Прословутата тема с навигациите - изчетох де що имаше по форума, ако някой има вече работещи дискове за "малката навигация", какото и да означава това, моля да каже.
4. Зимни гуми - какви , откъде и горе-долу цена, че тези, като ги гледам, са летни.
5. Може ли да се сложи телефон в колата, тъй като на дисплея си пише телефон, ама предишния собственик каза,че няма.
6. само Балканстар ли да ползвам или има и други места при проблеми.
подозирам, че съм малко досаден, но ще бъда безкрайно благодарен на всеки, който отговори.
предварително благодаря.
п.с. карам и мотор и в онзи форум правим някакви сбирки. тук има ли?))))
1. За надрасканото бегай някъде на бояджия да ти каже как ще стане и дали ще минеш само с паста и тн.... (няма как да ти помогнем от тук)
2. За паленето 95% някоя дюза ти е за смяна, бегай некъде да ти редят колбите, да се не озъбиш някъде и да обикаляш колата като голям камък.
3. С кой команд си?
4. Гуми продават навсякъде, винаги можеш да провериш в някоя гумаджийница
5. -
6. Зависи какви са ти проблемите, в повечето случай обикалят наляво - надясно и пак у балката ходят
#5
Публикувано 23 септември 2008 - 19:09
По точка 2 мога да кажа, че последно съм правил нещо подобно като палех запорожеца рано сабайлем в кучешки студ
Изчакай, събери повечко впечатления и тогава търси потенциални проблеми.
Обаче със сигурност не е необходимо да помпиш на педала
П.С: Честито за машината ама дето вика Lorinser 270 CDI е вид двиател а не модела на мерца...
Изчакай, събери повечко впечатления и тогава търси потенциални проблеми.
Обаче със сигурност не е необходимо да помпиш на педала
П.С: Честито за машината ама дето вика Lorinser 270 CDI е вид двиател а не модела на мерца...
#6
Публикувано 23 септември 2008 - 19:23
Спрей с боя по номер правят в гръцкия магазин на бул."Мадрид",но на теб не ти е нужен,освен,ако не си мераклия да пребоядисаш целия детайл с боя,и после с лак.В случая ще те посъветвам да си направиш 100гр. боя(по-малко не може),и с финна четка с остър връх да минеш внимателно и точно по драсканото 2-3 пъти,докато запълни добре драскотината.После пастираш.Няма да е перфектно,но ще е по-добре.Инак-цялостно пребоядисване на детайла,съпроводено с треперене доколко е докаран цвета!
#7
Публикувано 23 септември 2008 - 19:35
Брех какъв колектив сме във форума, няма какво да добави човек
W211-Avantgarde
#8
Публикувано 23 септември 2008 - 21:56
2. За паленето 95% някоя дюза ти е за смяна, бегай некъде да ти редят колбите, да се не озъбиш някъде и да обикаляш колата като голям камък.
3. С кой команд си?
gros къв команд те гони,...... пича ти е писал "малката навигация"...
....после ше оди да разправя че има команд у колата....
-ако е дюза, почти сигурно е че ще тресе в началото след старта и ще има леко колебливи обороти
#9
Публикувано 23 септември 2008 - 23:05
gros къв команд те гони,...... пича ти е писал "малката навигация"...
....после ше оди да разправя че има команд у колата....
Не се знае първо каква е колата W210 или W211 и всъщност на какво вика "малка" навигация. (това поне аз неможах да го разбера)
Защото ако е с 210 може да е с команд 2.0 или пък с 211 APS
-ако е дюза, почти сигурно е че ще тресе в началото след старта и ще има леко колебливи обороти
Може много да поспорим по този въпрос
PS: Ако вика на APS50, "малка" навигация това е вече друг въпрос
#10
Публикувано 24 септември 2008 - 01:25
ооо брат, далеч съм от СПОРОВЕ...знаеш, че не съм такъв човек!уважаваме се...Може много да поспорим по този въпрос
не споря--а казвам кво е веднъж, пък ако искат да го приемат.....
в случая не съм сигурен на 100% и няма да спориме... нека си има и едно на ум(4%), че налягането може да не му е в ред в rail тръбата(при старт), по ред причини
ааА, тук вече захапа сам-уцели ..PS: Ако вика на APS50, "малка" навигация това е вече друг въпрос
колата 99% е: 211 производство 2002-2003та (усет)
#11
Публикувано 24 септември 2008 - 10:09
колата 99% е: 211 производство 2002-2003та (усет)
,обаче мисля, че е след 2003-та.
5. Може ли да се сложи телефон в колата, тъй като на дисплея си пише телефон, ама предишния собственик каза,че няма.
Принципно може, друг е въпроса, че е скъпичко.
Mercedes-Benz W210 E 200 Elegance
#12
Публикувано 24 септември 2008 - 10:47
Здравейте
много благоря на всички))))
по отношение на колата - в талона пише 2004 година, като чукнах на ВИН 2002 година, по-склонен съм да вярвам на ВИН-а де))))
Дали е 211 или 210 - идея нямам)))
това за "малката навигация" ми го каза един уж познавач, търговец на автомобили. От 8 години карам алфи и ланчи, така че приех на доверие думите. Като съм се возил в S класа ми се струва, че наистина дисплея сякаш беше по-голям.
За паленето - днес си запали веднага, няма тресене на малки обороти, навярно аз нещо още не съм свикнал.
Много благодаря за инфото за боята, чакам днес да я види застраховател и спрямо оценката на щетата или ще се правя на художник или ще търся бояджия))))
Надявам се,че на някоя от срещите ще успея да дойда, така че ще искам повече информация на място.
Очевидно лошо разказвам))))
много благоря на всички))))
по отношение на колата - в талона пише 2004 година, като чукнах на ВИН 2002 година, по-склонен съм да вярвам на ВИН-а де))))
Дали е 211 или 210 - идея нямам)))
това за "малката навигация" ми го каза един уж познавач, търговец на автомобили. От 8 години карам алфи и ланчи, така че приех на доверие думите. Като съм се возил в S класа ми се струва, че наистина дисплея сякаш беше по-голям.
За паленето - днес си запали веднага, няма тресене на малки обороти, навярно аз нещо още не съм свикнал.
Много благодаря за инфото за боята, чакам днес да я види застраховател и спрямо оценката на щетата или ще се правя на художник или ще търся бояджия))))
Надявам се,че на някоя от срещите ще успея да дойда, така че ще искам повече информация на място.
Очевидно лошо разказвам))))
#13
Публикувано 24 септември 2008 - 11:33
На ЕКО-петролиум и в някои ОМВ-та съм ги виждал:ПАСТА ЗА ПОЛИРАНЕ С ЧЕРВИЛО-РАЗЛИЧНИ ЦВЕТОВЕ СА И ТРАА ДА НАМЕРИШ ТВОЯ ЦВЯТ...Ако не ти е проблем през 10-15 измивания на колата(така пише на опаковката) ДА Я ПОНАМАЗВАШ С ЧЕРВИЛЦЕТО ТАМ ДЕТО Е НАДРАСКАНО.
ЦЕНА-КЪМ 15 ЛЕВЧЕТА
ЦЕНА-КЪМ 15 ЛЕВЧЕТА
#14
Публикувано 24 септември 2008 - 14:45
ето това излиза като му чекна ВИН-а в руския сайт. Повечето неща не са ми ясни, но не мога да кажа какъв е модела - според мен си е е 270, ама явно,че хич не съм прав.
видно е,че няма парктроник))))
и още няколко екстри, ама има клима и на седалките, което си е добре, като се има предвид,че са кожени))))))
моля познавачите да кажат какво е, за да не се доизлагам)))))
Общие сведения
Код завода 50
Модель E 270 CDI
Номер шасси (кузова) ..................................................
Номер двигателя ........................................
Номер коробки передач ..............................
Первый вариант шин спереди CONTINENTAL
Номер заказа 0 2 543 38094
Дата выпуска 19.09.2002
Дилер Италия (543)
Обивка салона Кожа "антрацит"
Кожа "антрацит" для моделей CLK (831)
Цвет кузова
904 полуночная (темная) синева (T)
© Mercedes-Benz Club Russia. Информация предоставлена сайтом мбклуб.ру
Коды опций
M27 capacity 2,7 litre
U36 Неизвестный код
249 Внутренне зеркало с автоматическим изменением затемнения (противобликовое)
280 Кожаное рулевое колесо (400 мм) и кожаный рычаг КПП ; у W202 - 390 мм
293 Комплект багажника из 3 частей
Боковые подушки безопасности сзади (левая и правая)
401 Передние сидения повышенного комфорта, с вентиляцией и подогревом
423 5-ти скоростная АКПП
500 Складываемые наружние зеркала заднего вида
525 Неизвестный код
543 Солнечный козырек с освещаемыми зеркалами слева и справа
690 Атермальные голубые стекла по периметру, заднее стекло триплекс
803 Изменение года модели, последняя цифра показывает новый модельный год
831 Дополнительные детали для автомобилей Италии
910 Генератор 14V/65А
Генератор повышенной мощности
915 Бензобак ёмкостью 70 литров
955 Дополнительная труба на крыше спереди
Исполнение "Elegance"
984 Отсутствие сертификата владения (ПТС), но наличие сертификата соответствия (европейского)
ето това излиза като му чекна ВИН-а в руския сайт. Повечето неща не са ми ясни, но не мога да кажа какъв е модела - според мен си е е 270, ама явно,че хич не съм прав.
видно е,че няма парктроник))))
и още няколко екстри, ама има клима и на седалките, което си е добре, като се има предвид,че са кожени))))))
моля познавачите да кажат какво е, за да не се доизлагам)))))
Общие сведения
Код завода 50
Модель E 270 CDI
Номер шасси (кузова) ..................................................
Номер двигателя ........................................
Номер коробки передач ..............................
Первый вариант шин спереди CONTINENTAL
Номер заказа 0 2 543 38094
Дата выпуска 19.09.2002
Дилер Италия (543)
Обивка салона Кожа "антрацит"
Кожа "антрацит" для моделей CLK (831)
Цвет кузова
904 полуночная (темная) синева (T)
© Mercedes-Benz Club Russia. Информация предоставлена сайтом мбклуб.ру
Коды опций
M27 capacity 2,7 litre
U36 Неизвестный код
249 Внутренне зеркало с автоматическим изменением затемнения (противобликовое)
280 Кожаное рулевое колесо (400 мм) и кожаный рычаг КПП ; у W202 - 390 мм
293 Комплект багажника из 3 частей
Боковые подушки безопасности сзади (левая и правая)
401 Передние сидения повышенного комфорта, с вентиляцией и подогревом
423 5-ти скоростная АКПП
500 Складываемые наружние зеркала заднего вида
525 Неизвестный код
543 Солнечный козырек с освещаемыми зеркалами слева и справа
690 Атермальные голубые стекла по периметру, заднее стекло триплекс
803 Изменение года модели, последняя цифра показывает новый модельный год
831 Дополнительные детали для автомобилей Италии
910 Генератор 14V/65А
Генератор повышенной мощности
915 Бензобак ёмкостью 70 литров
955 Дополнительная труба на крыше спереди
Исполнение "Elegance"
984 Отсутствие сертификата владения (ПТС), но наличие сертификата соответствия (европейского)
ето това излиза като му чекна ВИН-а в руския сайт. Повечето неща не са ми ясни, но не мога да кажа какъв е модела - според мен си е е 270, ама явно,че хич не съм прав.
#15
Публикувано 24 септември 2008 - 15:25
извинявам се за тъпия израз - имах предвид,че като го пуснеш и ти вее хладно или топло на задните части, демек, предполагам, че лятото няма да е гадно с кожения салон))))
и все пак - каква е колата, щото явно е нещо, а не е 270????
и все пак - каква е колата, щото явно е нещо, а не е 270????
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни