Не ви ли чистят улиците през зимата,...служби за чистота немате ли?

e320 cdi 4MATIC?
Започната от calico, 23 сеп 2008 - 15:35:06
19 мнения по тази тема
#16
Публикувано 24 септември 2008 - 22:52
#17
Публикувано 25 септември 2008 - 11:36
Абе с рошави гуми както Вени каза, ESP-то на OFF и добро задкормилно устройство не би трябвало да има проблем с баира. Все пак заради един баир май не си струва, то и 4 матик да е като натрупа сняг.......... само джип с мноооого рошави гуми помага

W211-Avantgarde
#18
Публикувано 27 септември 2008 - 01:18
Не знам за 4матик нооо мога да споделя опитс W202 ръчка. Няма блокаж на дифа иии доиде ли снегът имамеее проблем. Значис контрола на автомобила се справям. Нооо когато е малко по голям снега иии има само една лента по малките улички и трябва да отбия за да пусна коли тъй като съм чистата им лента става лошо. Влез у снега, аи ся да излезем ииии като цяло не е много сигурно че ще изляза. Аааа у гаража ми не можеше да влиза, има съвсем малко баирче пред него ноооо Меро не се справи. Изсипах една камара морска сол и дрънчах с лопатата по леда докат не се показа асвалта пред гаража иии тогас вече проблеми нямаше. Някой ще побърза да ме обивни че съм с калпави гуми иии ще побързам да отговоря: гумите ми не са наи доброто на пазара но смятам че BF Goodrich не са и лоши, даже смятам че са и добри. Със сузукито (суифт ) се предно и два Goodrich-а не съм затъвал на тес места на които меро капитолира. Вижте може и автоматиците да са по добри, все пак имат блокаж. Въпреки че при тези новите катоо 211-ката ии 203-ката и прочие май не е съвсем така. Чувал съм че когато забуксува едното колело накладката му го стиска и съответно въртящия момент се пренасочва към другото колело. Тааа това споделям аз ааа ще видя на бащата как ще е 211-ката на сняг (дано не буксува чеее близо 2 тона не знам как ще се бутат) .
Тъй че 4-матика според мене при всички случаи е по-стабилен и по-проходим при зимни условия или поне би трябвало да бъде. Още повече както, колегата живее на по труднодостъпно място инвестицята е оправдана. Не знам как е като надеждност на до колкото съм чел за 211 4-матик като поведение на пътя е много по добър от 211 само със задно. 4х4 съм карал само TOYOTA RAV4 иии освен по малката вероятност от забуксуване, просто смата кола по уверено държи курса който и задава човек.

Тъй че 4-матика според мене при всички случаи е по-стабилен и по-проходим при зимни условия или поне би трябвало да бъде. Още повече както, колегата живее на по труднодостъпно място инвестицята е оправдана. Не знам как е като надеждност на до колкото съм чел за 211 4-матик като поведение на пътя е много по добър от 211 само със задно. 4х4 съм карал само TOYOTA RAV4 иии освен по малката вероятност от забуксуване, просто смата кола по уверено държи курса който и задава човек.

#19
Публикувано 27 септември 2008 - 11:00
тва със стискането на накладката е симулация на блокаж на дифа. много полезно
#20
Публикувано 27 септември 2008 - 15:20
Според мене пък 4матик е по-добре, имам приятели с 211 и 220 на задно и зимата засядат на абсурдни места.
Hа мене 4матика ми се струва доста по-стабилен даже на сух асфалт.
Hа мене 4матика ми се струва доста по-стабилен даже на сух асфалт.
I love the sound of V8 in the morning...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни