

Публикувано 23 септември 2008 - 15:35
Публикувано 23 септември 2008 - 15:41
Публикувано 23 септември 2008 - 17:27
Публикувано 23 септември 2008 - 17:43
Публикувано 23 септември 2008 - 18:05
Публикувано 23 септември 2008 - 19:40
Публикувано 23 септември 2008 - 21:37
Абе доколкото знам новите модели с 4 матик нямат такива ядове, почнаха по-често да ги слагат по колите и май са читави
БТВ единственото хубаво нещо на Аудито е Куатрото.
Публикувано 23 септември 2008 - 21:39
За 4 matic-а, гледай като го взема да е на малко километри и да има сервизна история, проблем правят само раздатките.
Публикувано 23 септември 2008 - 21:55
Публикувано 23 септември 2008 - 23:45
Публикувано 23 септември 2008 - 23:48
И закъде ти е тва говедо,...да не живееш у Сибир!
Публикувано 23 септември 2008 - 23:51
И закъде ти е тва говедо,...да не живееш у Сибир!
Публикувано 24 септември 2008 - 00:48
Публикувано 24 септември 2008 - 01:14
Не знам дали трябва 4 матик, но старата ми В210 290 турбодизел автоматик, вървеше пъти по-добре в снега от В211 220ЦДИ ръчни. Е верно това е единственото предимство, но е факт !
Публикувано 24 септември 2008 - 14:54
Моето мнение е че повече дефект дават раздатките на 221-теч и шум,.....докато на 211 е друга модификация и там се забелязва само шум и то след 300 хиледи км.
А то и кой ли напълно задвижен автомобил нема повече шумове,..нормално е!
И закъде ти е тва говедо,...да не живееш у Сибир!
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни