Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

e320 cdi 4MATIC?


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 calico

calico

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велинград

Публикувано 23 септември 2008 - 15:35

Колеги здравейте, баща ми иска да взима е320 cdi 4matic , 2004-2005 година! Говорил с някакъв човек, който му казал, ча 4matic-ите били много капризни и се чупели много :dontknow: Ще съм благодарен запознатите да кажат дали е така и да кажат ако има други минуси ако има такива на този модел ! И въобще кой е най-добрия мотор за е класа 2004-2005 година! Благодаря предварително ! :4036:
  • 0

#2 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 23 септември 2008 - 15:41

Мой приятел има такъв същия натоварен с много екстри монитор за задните седалки, спорт пакет и т.н. сменял е компресора на Еърматика въпреки че си взе колата на 15000 км. и сега да е на 50000 за година и половина май това му е най сериозния ремонт като има и разни дреболии. Градско 15-16 и това е от 4 матика не се е оплаквал :)
  • 0
W211-Avantgarde

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 септември 2008 - 17:27

тук, само линкс може да каже дали са надеждни 4матиците при 211.
ясно е, че докато са на 100.000км, сигурно са ок, обаче след това?
аз мога да кажа за 124---не са добри като дълговечност и особено ако са стари и на много километри--ще разцепат семейния бюджет.. текат раздатки, електроника и изпълнители се ебават, карета, ....
аз съм на мнение, че ако искаш кола-4Х4, си земи субару... мерцовете са за друго,

пък и кажи на бащати, че е 100пъти по-добре да вземете 211 фейслифт, след 07.2006! по-добра ивестиция е, за по-малко нерви!
  • 0

#4 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 септември 2008 - 17:43

Ако я вкарва от вън приготвил ли е една торбичка с парички за акциза?
  • 0

#5 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 23 септември 2008 - 18:05

320CDI, доста хубав и сполучлив мотор.
За 4 matic-а, гледай като го взема да е на малко километри и да има сервизна история, проблем правят само раздатките.
  • 0

logo-600-1002.png


#6 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 23 септември 2008 - 19:40

Абе доколкото знам новите модели с 4 матик нямат такива ядове, почнаха по-често да ги слагат по колите и май са читави :)БТВ единственото хубаво нещо на Аудито е Куатрото.
  • 0
W211-Avantgarde

#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 септември 2008 - 21:37

Абе доколкото знам новите модели с 4 матик нямат такива ядове, почнаха по-често да ги слагат по колите и май са читави :)БТВ единственото хубаво нещо на Аудито е Куатрото.



на аудито БЕШЕ хубаво куатрото. във фамилята имахме А6 2002ра куатро с типтроник и стептроник, на малко километри..около 100хил беше, на 130хил се почнаха здрави ядове-- то не бяха течове, повреди в електрониката,... общо ремонти в германия за около 5000Евро и то САМО за автоматика, отделно имаше други ядове с мотора и Airbag блока...
от както имах аз ауди А6 99та, после и чичо ми (горното), повече неща да ги чуя, еле пък 2,5 TDI... верно че новите мерцове са до 200хил, ама аудитата са 100хил км...
  • 0

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 септември 2008 - 21:39

За 4 matic-а, гледай като го взема да е на малко километри и да има сервизна история, проблем правят само раздатките.


какви проблеми правят раздатките при 211?
  • 0

#9 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 23 септември 2008 - 21:55

Най-вече течове и шум.
  • 0

logo-600-1002.png


#10 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 септември 2008 - 23:45

Моето мнение е че повече дефект дават раздатките на 221-теч и шум,.....докато на 211 е друга модификация и там се забелязва само шум и то след 300 хиледи км.

А то и кой ли напълно задвижен автомобил нема повече шумове,..нормално е!
И закъде ти е тва говедо,...да не живееш у Сибир!
  • 0

#11 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 23 септември 2008 - 23:48

И закъде ти е тва говедо,...да не живееш у Сибир!


Това е новата мода ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#12 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2109 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 септември 2008 - 23:51

И закъде ти е тва говедо,...да не живееш у Сибир!


И аз се чудя толкова ли много трябва непременно да е 4 матик ? Четох в един ауто билд че 4 матика е хубав но може и без него при нормални зимни условия, колата сигурно си има блокаж за тръгване и като и се сложат хубави гуми си е екстра.
  • 0

#13 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 24 септември 2008 - 00:48

Не знам дали трябва 4 матик, но старата ми В210 290 турбодизел автоматик, вървеше пъти по-добре в снега от В211 220ЦДИ ръчни. Е верно това е единственото предимство, но е факт !
  • 0
W211-Avantgarde

#14 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 септември 2008 - 01:14

Не знам дали трябва 4 матик, но старата ми В210 290 турбодизел автоматик, вървеше пъти по-добре в снега от В211 220ЦДИ ръчни. Е верно това е единственото предимство, но е факт !


хммм ще видим...;) зимата иде...
  • 0

#15 calico

calico

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велинград

Публикувано 24 септември 2008 - 14:54

Моето мнение е че повече дефект дават раздатките на 221-теч и шум,.....докато на 211 е друга модификация и там се забелязва само шум и то след 300 хиледи км.

А то и кой ли напълно задвижен автомобил нема повече шумове,..нормално е!
И закъде ти е тва говедо,...да не живееш у Сибир!


Къщата ни се намира нависоко и улицата е доста стръмна. Зимата тук е по-тежка, защото сме планински град. В крайна сметка струва ли си да е 4Matic или не, според вас? Като предположим, че без 4matic пак би трябвало да няма проблеми.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни