e320 cdi 4MATIC?
Started by calico, 23 Sep 2008 - 15:35:06
19 replies to this topic
#1
Posted 23 September 2008 - 15:35
Колеги здравейте, баща ми иска да взима е320 cdi 4matic , 2004-2005 година! Говорил с някакъв човек, който му казал, ча 4matic-ите били много капризни и се чупели много
Ще съм благодарен запознатите да кажат дали е така и да кажат ако има други минуси ако има такива на този модел ! И въобще кой е най-добрия мотор за е класа 2004-2005 година! Благодаря предварително !
#2
Posted 23 September 2008 - 15:41
Мой приятел има такъв същия натоварен с много екстри монитор за задните седалки, спорт пакет и т.н. сменял е компресора на Еърматика въпреки че си взе колата на 15000 км. и сега да е на 50000 за година и половина май това му е най сериозния ремонт като има и разни дреболии. Градско 15-16 и това е от 4 матика не се е оплаквал
W211-Avantgarde
#3
Posted 23 September 2008 - 17:27
тук, само линкс може да каже дали са надеждни 4матиците при 211.
ясно е, че докато са на 100.000км, сигурно са ок, обаче след това?
аз мога да кажа за 124---не са добри като дълговечност и особено ако са стари и на много километри--ще разцепат семейния бюджет.. текат раздатки, електроника и изпълнители се ебават, карета, ....
аз съм на мнение, че ако искаш кола-4Х4, си земи субару... мерцовете са за друго,
пък и кажи на бащати, че е 100пъти по-добре да вземете 211 фейслифт, след 07.2006! по-добра ивестиция е, за по-малко нерви!
ясно е, че докато са на 100.000км, сигурно са ок, обаче след това?
аз мога да кажа за 124---не са добри като дълговечност и особено ако са стари и на много километри--ще разцепат семейния бюджет.. текат раздатки, електроника и изпълнители се ебават, карета, ....
аз съм на мнение, че ако искаш кола-4Х4, си земи субару... мерцовете са за друго,
пък и кажи на бащати, че е 100пъти по-добре да вземете 211 фейслифт, след 07.2006! по-добра ивестиция е, за по-малко нерви!
#4
Posted 23 September 2008 - 17:43
Ако я вкарва от вън приготвил ли е една торбичка с парички за акциза?
#5
Posted 23 September 2008 - 18:05
320CDI, доста хубав и сполучлив мотор.
За 4 matic-а, гледай като го взема да е на малко километри и да има сервизна история, проблем правят само раздатките.
За 4 matic-а, гледай като го взема да е на малко километри и да има сервизна история, проблем правят само раздатките.
#6
Posted 23 September 2008 - 19:40
Абе доколкото знам новите модели с 4 матик нямат такива ядове, почнаха по-често да ги слагат по колите и май са читави
БТВ единственото хубаво нещо на Аудито е Куатрото.
W211-Avantgarde
#7
Posted 23 September 2008 - 21:37
Абе доколкото знам новите модели с 4 матик нямат такива ядове, почнаха по-често да ги слагат по колите и май са читави
БТВ единственото хубаво нещо на Аудито е Куатрото.
на аудито БЕШЕ хубаво куатрото. във фамилята имахме А6 2002ра куатро с типтроник и стептроник, на малко километри..около 100хил беше, на 130хил се почнаха здрави ядове-- то не бяха течове, повреди в електрониката,... общо ремонти в германия за около 5000Евро и то САМО за автоматика, отделно имаше други ядове с мотора и Airbag блока...
от както имах аз ауди А6 99та, после и чичо ми (горното), повече неща да ги чуя, еле пък 2,5 TDI... верно че новите мерцове са до 200хил, ама аудитата са 100хил км...
#8
Posted 23 September 2008 - 21:39
За 4 matic-а, гледай като го взема да е на малко километри и да има сервизна история, проблем правят само раздатките.
какви проблеми правят раздатките при 211?
#9
Posted 23 September 2008 - 21:55
Най-вече течове и шум.
#10
Posted 23 September 2008 - 23:45
Моето мнение е че повече дефект дават раздатките на 221-теч и шум,.....докато на 211 е друга модификация и там се забелязва само шум и то след 300 хиледи км.
А то и кой ли напълно задвижен автомобил нема повече шумове,..нормално е!
И закъде ти е тва говедо,...да не живееш у Сибир!
А то и кой ли напълно задвижен автомобил нема повече шумове,..нормално е!
И закъде ти е тва говедо,...да не живееш у Сибир!
#11
Posted 23 September 2008 - 23:48
И закъде ти е тва говедо,...да не живееш у Сибир!
Това е новата мода
#12
Posted 23 September 2008 - 23:51
И закъде ти е тва говедо,...да не живееш у Сибир!
И аз се чудя толкова ли много трябва непременно да е 4 матик ? Четох в един ауто билд че 4 матика е хубав но може и без него при нормални зимни условия, колата сигурно си има блокаж за тръгване и като и се сложат хубави гуми си е екстра.
#13
Posted 24 September 2008 - 00:48
Не знам дали трябва 4 матик, но старата ми В210 290 турбодизел автоматик, вървеше пъти по-добре в снега от В211 220ЦДИ ръчни. Е верно това е единственото предимство, но е факт !
W211-Avantgarde
#14
Posted 24 September 2008 - 01:14
Не знам дали трябва 4 матик, но старата ми В210 290 турбодизел автоматик, вървеше пъти по-добре в снега от В211 220ЦДИ ръчни. Е верно това е единственото предимство, но е факт !
хммм ще видим...
#15
Posted 24 September 2008 - 14:54
Моето мнение е че повече дефект дават раздатките на 221-теч и шум,.....докато на 211 е друга модификация и там се забелязва само шум и то след 300 хиледи км.
А то и кой ли напълно задвижен автомобил нема повече шумове,..нормално е!
И закъде ти е тва говедо,...да не живееш у Сибир!
Къщата ни се намира нависоко и улицата е доста стръмна. Зимата тук е по-тежка, защото сме планински град. В крайна сметка струва ли си да е 4Matic или не, според вас? Като предположим, че без 4matic пак би трябвало да няма проблеми.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage







