ТаблоW210
Започната от Ilian4o, 17 сеп 2008 - 09:36:28
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 септември 2008 - 09:36
Колеги някой може ли да ми предостави информация как се разглобява таблото на W210 в частта му до врътката за фаровте.Имам изгоряли лампички на врътката за фаровете, както и на регулацията на фаровете и от отдавна се каня да ги сменя, но ме спира че незнам как да разглобя тази част на таблото.Видях че има два винта където е дръжката за освобождаване на ръчната и от страни като се махне капака за бушоните също има винтове, но незнам дали от там се разглобява.Все пак не ми се ще заради няколко лампички да потроша нещо.Ако някой може и снимки да ми прати как става процедурата ще съм много
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#2
Публикувано 17 септември 2008 - 09:52
врътката за фаровете я издърпай към теб - аналогично на пускане на фарове за мъгла, само че дърпаш още
и още , и още - докато врътката ти остане в ръката
ако и е за първи път, става много трудно
увий я с един парцал, хвани с клещи и дърпай, колкото сила имаш - аксиално!!!
точно в центъра ще видиш крушката, която те притеснява
успех!!!
и още , и още - докато врътката ти остане в ръката
ако и е за първи път, става много трудно
увий я с един парцал, хвани с клещи и дърпай, колкото сила имаш - аксиално!!!
точно в центъра ще видиш крушката, която те притеснява
успех!!!
#3
Публикувано 17 септември 2008 - 10:10
Вени мерси за бързия отговор, но мен ме интересуват и лампичките над самата врътка за които си мисля че трябва да се разглоби някаква част от таблото, както и едната лампичка на врътката за парното пак от същата страна и врътката за регулацията на нивотона фаровете, за която всъщност незнам дали фабрично е осетена понеже никога при мен не е светила, но предполагам че би трябвало да има осветление.
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#4
Публикувано 17 септември 2008 - 12:31
.Видях че има два винта където е дръжката за освобождаване на ръчната и от страни като се махне капака за бушоните също има винтове, но незнам дали от там се разглобява.Все пак не ми се ще заради няколко лампички да потроша нещо.Ако някой може и снимки да ми прати как става процедурата ще съм много
Тези винтове се отвиват, маха се декоративната решетка за тонколоната; маха се махагона, тъй като под него има 1 или 2 винта, които трябва да развиеш.
И също така трябва да откачиш жилото от ръчката на ръчната спирачка(маха се кората под таблото), защото тези врътки са на един панел.
Поне аз таки ги разглобих преди време.
Успех.
#5
Публикувано 17 септември 2008 - 13:29
Ееее то кво ще излезне, че за да сменя няколко крушки ще трябва да разглобя половината кола баси.Направо се чудя е може ли толкова идиотски да го измислят.То и аз имах някакви съмнения че ще трябва доста да се разглабя, ама чак пък и долни кори и жила на ръчната, ако е така хич и няма да се занимавам.
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#6
Публикувано 17 септември 2008 - 13:40
Малко спам по темата,Ееее то кво ще излезне, че за да сменя няколко крушки ще трябва да разглобя половината кола баси.Направо се чудя е може ли толкова идиотски да го измислят.То и аз имах някакви съмнения че ще трябва доста да се разглабя, ама чак пък и долни кори и жила на ръчната, ако е така хич и няма да се занимавам.
но не можах да се сдържа да разкажа за един парадокс:
Налага се ремонт на моторчето за задната чистачка на Г-клас ли беше, Р-клас ли беше,
но не е толкова от значение,
важното е как се получават нещата -
1. разглабяне на задната врата до момента в който не се установява, че трябва да се свалят корите на задните колони;
2.демонтажа на тези кори се оказва не чак толкова прост, поради простата причина, че в горната си част са захванати под кората на тавана;
3. демонтаж на кораза за тавана - да, да, ама не - свалят се и предните кори на колоните, и тук идва най - интересното - в долната си част са захванати нейде под таблото, следствие на което се демонтира и самото табло
Не, че българина не е изобретателен и няма да поотчупи нещо тук там и после да го залепи,
но се налага да се направи по гореописаният начин, и не си го измислям, ами случката си е съвсем реална и истинска
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#7
Публикувано 18 септември 2008 - 11:39
До ключа за фаровете се стига много лесно - никакво табло не се сваля.
Освен това има една единствена крушка и тя осветява посредством светловод единствено врътката на парното.
Ето я ТУКА, горе в дясно, над маркичите.
Самия ключ за светлините доколкото видях се осветява от светодиод - не е крушка!
Намира се под "кранчето" от горната снимка.
Честно да ти кажа няма спомени как точно се сваляше стъпка по стъпка тази конзола.
Мисля, че се махаше кората над педалите и меканизма за освобждаване на ръчната.
Но в никакъв случай не се сваля таблото и беше доста лесно.
Освен това има една единствена крушка и тя осветява посредством светловод единствено врътката на парното.
Ето я ТУКА, горе в дясно, над маркичите.
Самия ключ за светлините доколкото видях се осветява от светодиод - не е крушка!
Намира се под "кранчето" от горната снимка.
Честно да ти кажа няма спомени как точно се сваляше стъпка по стъпка тази конзола.
Мисля, че се махаше кората над педалите и меканизма за освобждаване на ръчната.
Но в никакъв случай не се сваля таблото и беше доста лесно.
#8
Публикувано 19 септември 2008 - 10:17
До ключа за фаровете се стига много лесно - никакво табло не се сваля.
Освен това има една единствена крушка и тя осветява посредством светловод единствено врътката на парното.
Ето я ТУКА, горе в дясно, над маркичите.
Самия ключ за светлините доколкото видях се осветява от светодиод - не е крушка!
Намира се под "кранчето" от горната снимка.
Честно да ти кажа няма спомени как точно се сваляше стъпка по стъпка тази конзола.
Мисля, че се махаше кората над педалите и меканизма за освобждаване на ръчната.
Но в никакъв случай не се сваля таблото и беше доста лесно.
Ами какво да кажа това е перфектния отговор с линкове снимки и т.н.Мерси Esper ще гледам да се оправя някак май му схванах цаката как да разглобя нещата.Иначе наистина като разгледах по подробно, таблото няма да се сваля естествено-то е и безмислено заради една крушка такова нещо, само декоративната кора за колонката на таблото, за да се махне дървената лайсна и след това би трябвало се открие винта, който държи капака на тази конзола за таблото и по-нататък долната кора и след това ще видиме вече какво следва.Като се захвана да го ровичкам това нещо ще направя и снимки на процедурата та да се знае за друг път.
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#9
Публикувано 19 септември 2008 - 12:39
Ще се радвам да споделиш после как си се справил, защото и при мен не светят тези над ключа за фаровете.
И само да вмъкна... Вени ключа на фаровете не се сваля тук с дърпане... просто не става така при тези - опитвахме веднъж. Сваля се някъде отзад и отдолу, както беше показал Еспер.
И само да вмъкна... Вени ключа на фаровете не се сваля тук с дърпане... просто не става така при тези - опитвахме веднъж. Сваля се някъде отзад и отдолу, както беше показал Еспер.
#10
Публикувано 19 септември 2008 - 13:33
И да и не
Значи за да се свали пластмасата на лявата конзола, не е задължително да се вади "кранчето".
И снимката го доказва
Ако все пак се налага да се сваля това "кранче", то става именно с дърпане - като Вени го е казал.
Парцал върху него, клещи и яко сецане!
Това е начина - няма друг.
Обаче пак ви казвам, че под тоя ключ няма нищо интересно.
Няма лампи там - в центъра, на дъното на оста се вижда светодиод - печатен монтаж.
Лепнат е на платката и май светеше непрекъснато.
Именно той осветява ключа за фаровете а не ламбето горе.
Ако не свети, друг е дерта.
Поне при мен е така, де.
Значи за да се свали пластмасата на лявата конзола, не е задължително да се вади "кранчето".
И снимката го доказва
Ако все пак се налага да се сваля това "кранче", то става именно с дърпане - като Вени го е казал.
Парцал върху него, клещи и яко сецане!
Това е начина - няма друг.
Обаче пак ви казвам, че под тоя ключ няма нищо интересно.
Няма лампи там - в центъра, на дъното на оста се вижда светодиод - печатен монтаж.
Лепнат е на платката и май светеше непрекъснато.
Именно той осветява ключа за фаровете а не ламбето горе.
Ако не свети, друг е дерта.
Поне при мен е така, де.
#11
Публикувано 19 септември 2008 - 14:22
тя стана голяма боза, де....
когато се свали врътката - именно с аксиално дърпане, се стига до остта, на която е закрепена
вътре в тази ос трябва да има крушка
тази крушка индицира включването на фаровете за мъгла и свети през оранжевия филтър, който е в центъра на врътката
когато се свали врътката - именно с аксиално дърпане, се стига до остта, на която е закрепена
вътре в тази ос трябва да има крушка
тази крушка индицира включването на фаровете за мъгла и свети през оранжевия филтър, който е в центъра на врътката
#12
Публикувано 19 септември 2008 - 14:28
тя стана голяма боза, де....
когато се свали врътката - именно с аксиално дърпане, се стига до остта, на която е закрепена
вътре в тази ос трябва да има крушка
тази крушка индицира включването на фаровете за мъгла и свети през оранжевия филтър, който е в центъра на врътката
Вени, при W210 не е така.
Индикатора за предни и съответно задни халогени за мъгла са двете кръгли светодиодчета долу в ляво.
Жълт за задните и зелен за предните халогени.
В оста има светодиод. Не крушка. И свети непрекъснато.
А врътката за вдигане и сваляне на фаровета се осветява от единствената крушка в конзолата.
Пак посредством светловод.
#13
Публикувано 21 януари 2009 - 14:14
Може и да са от полза.
Разглобяване на трите вентилационни отвора на таблото, за да се сменят крушките
В благодарение на колегата Kobus, от форума на Benz World.org!
Replacing_Passenger_Side_Vent_Wheel_light.pdf 758,29K 218 Брой сваляния
Replacing_Driver_Side_Vent_Wheel_Light.pdf 1,1MB 175 Брой сваляния
Replacing_Center_Vent_Wheel_Light.pdf 979,51K 152 Брой сваляния
Разглобяване на трите вентилационни отвора на таблото, за да се сменят крушките
В благодарение на колегата Kobus, от форума на Benz World.org!
Replacing_Passenger_Side_Vent_Wheel_light.pdf 758,29K 218 Брой сваляния
Replacing_Driver_Side_Vent_Wheel_Light.pdf 1,1MB 175 Брой сваляния
Replacing_Center_Vent_Wheel_Light.pdf 979,51K 152 Брой сваляния
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни