Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с ABS


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 ivostankov

ivostankov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    190 Е 2.0 1991г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 септември 2008 - 15:23

Днес реших да оправя някой проблемчета по колата и се оказа че не бачка ABS. Смених си датчика който вклучва перката стария нещо се прецака и други дреболий.Та въпроса ми е ,когато дам на контакт лампата на ABS си светва и като запаля колата огасва до тук добре ама неще да бачка. Знам че има някакви датчици на колелата но не искам да я разпилявам сам другата седмица ще я карам на човек който има програма за MB да го закачим ако някои има някаква идея от какво може да е нека пише.Колата е MB 190E 1991г. 122hp бензинка 2.0 .Благодаря предварително :)
  • 0
По-добре корем от бира, отколкото гърбица от работа!

Публикувано изображение

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 септември 2008 - 15:37

провери си предпазителите, ако не е от тях, значи е някое от релетатат върху абс помпата.
нямаш куплонг за диагностика.
или май диагностиката на ABS-a се правеше през пина за двигателя... хмм LYNX е спецът там
  • 0

#3 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 14 септември 2008 - 15:39

Съмнявам се да имаш диагностика на този стар модел ABS,...но пробвайте!

Ако в движение не ти свети ламбата на ABS,...това почти означава че немаш повреден датчик!
Проверете релетата и захранването на самия хидромодул,...а след това дълбай в алуминиевото реле зад батерията!

Успех!
  • 0

#4 ivostankov

ivostankov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    190 Е 2.0 1991г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 септември 2008 - 16:37

Мерси много момчета . Нямате грешка :icon_coolgrin:
  • 0
По-добре корем от бира, отколкото гърбица от работа!

Публикувано изображение

#5 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 14 септември 2008 - 17:05

То Боян и Линкс добре са ти казали къде да чоплиш,ма къ разбра ,че ABS не работи? Нали казваш ,че като запалиш лампата гасне?
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#6 ivostankov

ivostankov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    190 Е 2.0 1991г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 септември 2008 - 17:24

Дигнах го на крик заступорих едната гума запалих и вклучих на 1-ва и гумата просто си се въртеше ,а не трябва да е тъка.Когато карам и натисна рязко спирачката се влачи педала не рита. Преди малко го карах на човек който се занимава извади схеми и сам го оставил приятел на баща ми е каза че ще го оправи.Също така казах какво ме посаветвахте и вие :)
  • 0
По-добре корем от бира, отколкото гърбица от работа!

Публикувано изображение

#7 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 14 септември 2008 - 17:30

Дигнах го на крик заступорих едната гума запалих и вклучих на 1-ва и гумата просто си се въртеше ,а не трябва да е тъка.Когато карам и натисна рязко спирачката се влачи педала не рита. Преди малко го карах на човек който се занимава извади схеми и сам го оставил приятел на баща ми е каза че ще го оправи.Също така казах какво ме посаветвахте и вие :)

А как трябва да е според теб? Да падне от крика ли?
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#8 ivostankov

ivostankov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    190 Е 2.0 1991г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 септември 2008 - 19:41

Ми може и да падне кой знае
  • 0
По-добре корем от бира, отколкото гърбица от работа!

Публикувано изображение

#9 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 14 септември 2008 - 20:18

Ми може и да падне кой знае

Ще падне само в два случая ;)
1 ако не си сложил крика правилно
2 ако имаш шпер/блокаж/
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#10 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 септември 2008 - 21:57

А как трябва да е според теб? Да падне от крика ли?

:icon_coolgrin: :icon_coolgrin: :icon_coolgrin:
ABS-а няма никаква, ама никава връзка с задвижването на колелата. А относно твоето терзание- диференциал БЕЗ блокаж (явно като твоя) винаги върти гумата с по-малко съпротивление- тази във въздуха, а ако беше със щпер щеше да се стовари от крика задължително, много смели опити си правиш все пак, особено като очакваш да завърти и двете гуми. :wacko:
  • 0

#11 swindler

swindler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Автомобил:
    Audi B3 '91

Публикувано 17 септември 2008 - 09:09

ся като се замислих за опита :) леле божке ти си ненормален :D ама все пак евала ти . обаче това дето казваш че педала не рита ... значи наистина не ти работи. пробвай още няколко пъти и на мойта нещо ми се стуваше че не работи като си я пробвах сам ама в екстремни ситуации хващаше :) иначе засилвам я с 40-50 скачам на спирачката и трънки едната от предните гуми се влачеше другата не ...пробвах и с по голяма скорост пак така се получи. обаче доста пъти ми се е налагало да спирам наистина рязко и педала ще ми шчупи крака. btw първия път като усетих АБС-а малко се стреснах щото усещането беше все едно се шчупи педала ... даже после го натиснах 4-5 пъти да съм сигурен че работи :) не му знам принципа на работа и се чудя що ставаше така ама хубавото е че когато трябваше си работеше.

п.с. когато наистина трябваше нямаше кой да натисне педала за да проработи та затва се качих на сливата.
п.п.с. натискайте по-често средния педал :) върши чудеса
  • 0

#12 ivostankov

ivostankov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    190 Е 2.0 1991г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2008 - 18:59

Когато е дигната и натиснеш спирачката трябва колелото да почне да подскача ,но както е писано по на горе не трябва да има блокаж и шпер. Поне аз така си мисля :) Благодаря на Lorinser и LYNX за бързите отговори взел сам ги на сериозно колата е в гараж намерил сам схеми за модела чакам само човека да се прибере да го оправим
  • 0
По-добре корем от бира, отколкото гърбица от работа!

Публикувано изображение

#13 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2008 - 22:58

Когато е дигната и натиснеш спирачката трябва колелото да почне да подскача ,но както е писано по на горе не трябва да има блокаж и шпер. Поне аз така си мисля :) Благодаря на Lorinser и LYNX за бързите отговори взел сам ги на сериозно колата е в гараж намерил сам схеми за модела чакам само човека да се прибере да го оправим

Абе човек ти сериозно ли говориш???? :slap: :blink: :wacko:
Ти ме застреля направо бе, как да ти подскача колелото, това да не ти е Lowrider?!?? Като натиснеш спирачката, единственото което прави колелото е да спре!!! Моля ви се колеги(Бояне) обяснете му принципа на работа на Анти Блокиращата Система че се хванах за главата вече.
  • 0

#14 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 18 септември 2008 - 13:34

АБС-а можеш да го тестваш само на трасе. добре е да е хлъзгаво, мокро.
като му резнеш спирачките докрай, не трябва да блокират колелата, педалът трябва да рита.

с тия глупости с крика, само ше се пребиете.нищо няма да заподскача
  • 0

#15 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 септември 2008 - 16:39

АБС-а можеш да го тестваш само на трасе. добре е да е хлъзгаво, мокро.
като му резнеш спирачките докрай, не трябва да блокират колелата, педалът трябва да рита.

с тия глупости с крика, само ше се пребиете.нищо няма да заподскача

:allhail:
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни