А да добавя ... по възможност да е в област Пловдив...
Доста сериозен проблемразцентрована 190-ка на бензин
Започната от PreViouS, 11 сеп 2008 - 20:36:45
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 септември 2008 - 20:36
Сагата е дълга и широка, но аз съм си за е..не, че имам доверие на "майстори". Мерцедеса е 190-ка 2.0, внос от Германия, нямаше проблеми с палене нямаше проблеми с обороти, докато не отидох познайте при кои
ГАЗАДЖИИТЕ. Оборотите след като ми сложиха газаджийте уредбата, както и на други мерцедеси падаха при изключване от скорост и колата гаснеше. Благодарение на човек от форума, няма да споменавам името му поради съображения от негова страна, колата беше коригирана и вкарана в добро състояние. Но преди това газаджиите ми барникаха колата, за да коригират този пад на оборотите посредством алтернатива върху, хмммззз не знам как да го кажа но е буквално дупчица на кутията където е въздушния филтър. Коригирането ставаше посредством леко заострен имбус... предполагам знаете за какво иде реч. След това научих, че това не се бара защото много трудно може да се вкара в релси и сега колата при палене мени оборотите, а паленето става на бензин и никога преди не го е правела, говорим преди тази интервенция. Та въпроса ми е ... Има ли някой дано истински майстор, който да може да ми направи сместа да е както трябва или да ходя към БалканСтар ?!! Моля ви колеги, който може да помогне да пише. Благодаря на всички отзовали се... и дано да не ме псувате много .... 
А да добавя ... по възможност да е в област Пловдив...
А да добавя ... по възможност да е в област Пловдив...
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
#2
Публикувано 11 септември 2008 - 22:05
Tи па като отидеш в БлканСтар с махленска газова ония така ще ти се чудят какво правиш там въобще...
#3
Публикувано 11 септември 2008 - 23:22
Tи па като отидеш в БлканСтар с махленска газова ония така ще ти се чудят какво правиш там въобще...
На мене не ми трябва да ми оправят газовата ... тя е наред сега ... трябва да ми центроват бензина ... или там елкон!!!! Какво значение има дали имам газова или нямам ? Нали си плащам ?
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
#4
Публикувано 12 септември 2008 - 10:01
Аз благодарение на един такъв малоумник сега ще сменям цялата инжекцияНо преди това газаджиите ми барникаха колата, за да коригират този пад на оборотите посредством алтернатива върху, хмммззз не знам как да го кажа но е буквално дупчица на кутията където е въздушния филтър.
#5
Публикувано 12 септември 2008 - 10:11
Дано да не трябва да я сменям, че ще полудея ....Аз благодарение на един такъв малоумник сега ще сменям цялата инжекция
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
#6
Публикувано 15 септември 2008 - 09:53
Аз искрено се чудя какво търсят да пипат там газаджиите. Даже да махнеш нацяло клапата, колата пак ще си върви на газ, или пак няма да си върви.
Коя година ти е колата?
Като застанеш срещу колата, отдясно на мотора, на калника, има една кръгла букса с капаче на винт и 9 пина.
Взимаш един мултицет, връзваш се на 2 и 3 пин и мериш в режим 20V DC, докато колата работи на бензин. На празен ход, нормално загряла.
С един дълъг шестограм 3мм, бъркаш много внимателно в дупката - въртиш, изчакваш 10 селунди, после пак и така.
Целта ти е мултицета да показва 7V, или тям някъде. Ако имаш ламбда сонда на колата, показанията ще се колебаят с около 0.5-0.7V постоянно - нормално е.
По часовника обогатяваш, обратно обедняваш.
Ако не си сигурен какво правиш - отиди на диагностика, там с газ анализатора да ти настроят колата.
Коя година ти е колата?
Като застанеш срещу колата, отдясно на мотора, на калника, има една кръгла букса с капаче на винт и 9 пина.
Взимаш един мултицет, връзваш се на 2 и 3 пин и мериш в режим 20V DC, докато колата работи на бензин. На празен ход, нормално загряла.
С един дълъг шестограм 3мм, бъркаш много внимателно в дупката - въртиш, изчакваш 10 селунди, после пак и така.
Целта ти е мултицета да показва 7V, или тям някъде. Ако имаш ламбда сонда на колата, показанията ще се колебаят с около 0.5-0.7V постоянно - нормално е.
По часовника обогатяваш, обратно обедняваш.
Ако не си сигурен какво правиш - отиди на диагностика, там с газ анализатора да ти настроят колата.
#7
Публикувано 15 септември 2008 - 20:11
или ако не си на ТИ, с тези неща за които говори SubSonic, ще ходиш при петко, там имаш най-голям шанс да я вкарат в ред....макар че и там се излагат понякога...
#8
Публикувано 15 септември 2008 - 20:48
Нема да полудяваш бе да не си ....лудДано да не трябва да я сменям, че ще полудея ....
Шега приятел
Това винте отгоре е за качеството на сместа
Има едно друго(по-голямо) от лявятя страна-като погледнеш срещу муцуната на колицата
Връткаш имбусчето докато се стабилизират оборотите(да не тресе мотора)
После намаляваш оборитите от големото винте над клапанният капак
Повтаряш леко тази процедура докато станат стабилни и нормални обороти(за бензина само)
След това караш на нормален сервиз да ти регулерат коиличествено и качествино сместа
После правиш подобни процедури на газта(без да бараш бензина) и си ......капитан
Тези колици не са тайна за добрите сервизчета вече(щом и аз го знам.....прави сметка)
Не се плаши
Успех
Поздрави

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#9
Публикувано 16 септември 2008 - 07:41
Благодаря Ви, колеги. Аз извърших, някаква процедура по този въпрос вече, постигнах задоволителни резултати макар и да не работи както преди, мотора още леко тресе. Ще трябва може би още малко да си поиграя или другия въпрос е дали да не ходя до Формулата в Пловдив? Ако ли не ще търся човек който да ми го направи.... най-вероятно ... Мерси много на всички отзовали се ... ако реша проблема ще пиша как и къде .....
А в отговор на Субсоник, колата е 88г.
А в отговор на Субсоник, колата е 88г.
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
#10
Публикувано 16 септември 2008 - 12:46
бих ти препоръчал да отидеш до формулата.мисля че точно този проблем ще ти го оправят много бързо
#11
Публикувано 21 септември 2008 - 18:53
Проблема е отстранен ... ходих на елкон в сервиза Castrol в кичука ... майстора е Митко и да ви кажа до сега винаги съм доволен от него ... Проблема е, че винаги има много хора при него ... и е трудно да се вредиш... на мене ми трябваше 1 седмица ... Прегледа го и врътна малко клапата и стана раотата
След това ми я регулира на газ и всичко стана ток
Мерси отново на всички отзовали се
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни












