Този пост е редактиран от Faca: 29 януари 2009 - 21:14
Добавка към описанието!
Изгоря ми свещ.Къде е релето?W202 C220D 97г.
Започната от Рифела, 04 сеп 2008 - 13:43:18
31 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 септември 2008 - 13:43
Днес сутринта като запалих,индикатора за свещите светна.Ясно някоя е сдала багажа.Само че не знам на този модел,а той е 220Д 97г.къде му е релето за свещите,от там на 124ката ги проверявах коя е изгоряла.Предполагам че и тук,всяка свещ е захранена с отделен кабел от релето.Мисля да ги сменя всичките/дай боже да се отвият без проблем/,но все пак преди това искам да ги премеря.Та кажете къде е релето?
#2
Публикувано 04 септември 2008 - 14:00
Незнам де го туй реле,Днес сутринта като запалих,индикатора за свещите светна.Ясно някоя е сдала багажа.Само че не знам на този модел,а той е 220Д 97г.къде му е релето за свещите,от там на 124ката ги проверявах коя е изгоряла.Предполагам че и тук,всяка свещ е захранена с отделен кабел от релето.Мисля да ги сменя всичките/дай боже да се отвият без проблем/,но все пак преди това искам да ги премеря.Та кажете къде е релето?
но съвета ми е - сменяй всички свещи
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#6
Публикувано 26 септември 2008 - 17:31
Днес демонтирах старите свещи на меро.На 1ви,2ри и 3ти цилиндър се отвиха все едно току що са монтирани но на послидния 4ти,тази която е на най гадното място,заради масления филтър ми се разказа играта.Бавно и без много усилие я въртях напред назад,докато не се разви резбата,и до тук немърда и това е.Намерих гайка с такава резба,срязах я на две и започнаха мъките.Двете части не можах да заглавя,но едната се заклещи от дясно на свеща и с нейна помощ я извадих една дължина на гайката.През цялото време впръсквах газ със спринцовката.Наложи се да използвам още една втулка която да подложа под двете половинки на гайката,за да продължи изтеглянето.И най накрая я извадих.Утре ще взема новите и ще ги монтирам.Задължително с грес против запичане.Според мин запича не резбата а дългата част от нея до електрода.
#7
Публикувано 26 септември 2008 - 17:51
И аз да питам осведомените,да ли се намират тия буксички дето се щракват на свеща,че на втори цилиндър нещо не прави добър контакт,почистена е и с натегната пружинка,но от време на време мисветва лампата а свеща е здрава,размърдам буксата и лампата гасне.Кабела съм го проверил и буксата към релето също,всичко е здраво-само като мръдна буксичката става този номер
#9
Публикувано 26 септември 2008 - 19:18
На старата 190 ка един приятел искаше да ми сложи такива ( Денсо) но я продадох преди това.
Думите му бяха - ще ме псуваш много първите 7-800 км, но после ще имаш дори и по нисък разход и ще бачка перфектно. Не разбрах защо трябва да минат тези километри и т.н.
Думите му бяха - ще ме псуваш много първите 7-800 км, но после ще имаш дори и по нисък разход и ще бачка перфектно. Не разбрах защо трябва да минат тези километри и т.н.
#10
Публикувано 26 септември 2008 - 19:25
На старата 190 ка един приятел искаше да ми сложи такива ( Денсо) но я продадох преди това.
Думите му бяха - ще ме псуваш много първите 7-800 км, но после ще имаш дори и по нисък разход и ще бачка перфектно. Не разбрах защо трябва да минат тези километри и т.н.
Аз пък съвсем нищо не разбрах... Каква е връзката между разхода и свещите?
За свещите доста е писано.
Аз лично препоръчвам или словенската Искра или оригиналната марка - Beru.
Първите ги продава Косер, вторите - V&D Auto.
#11
Публикувано 26 септември 2008 - 20:56
Аз ги смених с БОШ,струваха някъде около 140лв и са с една година гаранция.За сега няма проблем,пък да видим зимата.
#12
Публикувано 26 септември 2008 - 20:58
Я прочетете пак какво съм написал - писах какво са ми казали, а не какво е станало. В общи линии - казали са ми че работили добре след 7-800 км, защо и как - не знам. И да питате и да не питате - пълен лаик съм и не претендирам че разбирам въобще от двигатели и т.н.
Това от което разбирам го предложих в друга тема.
Това от което разбирам го предложих в друга тема.
#13
Публикувано 26 септември 2008 - 21:06
Ами това което са ти казали би могло да бъде на място, само ако става въпрос за бензинов автомобил, не и за дизелов.
С подгревните свещи нищо съществено не може да се случи след 7-8кКм.
Освен да изгорят и може би това е имал предвид майстора - след тоя пробег просто ще ги смениш с истински
За разхода пък съвсем - няма никаква пряка връзка между него и подгрева.
С подгревните свещи нищо съществено не може да се случи след 7-8кКм.
Освен да изгорят и може би това е имал предвид майстора - след тоя пробег просто ще ги смениш с истински
За разхода пък съвсем - няма никаква пряка връзка между него и подгрева.
#14
Публикувано 26 септември 2008 - 21:18
Колеги просто питам дали някой е монтирал подгревателни свещи от тази марка "Denso",и какви са му впечатленията.Имам възможност да ги взема на добра цена от дистрибутор,затова.Ако не са добри не ми се иска да си "кълцам"пръстите зимата в студа да ги сменям с други.
#15
Публикувано 26 септември 2008 - 21:26
Разбирам желанието ти да вземеш нещо по-евтино, обаче след като си минал процедурата по свалянето им, не разбирам как ти дава сърце да слагаш свещ, за която нилкой нищо не казва...
Още повече при теб са 4 а не 5.
Слагаш 4 броя BERU и най-вероятно никога повече няма да се налага да мислиш по този въпрос.
С тая кола
Още повече при теб са 4 а не 5.
Слагаш 4 броя BERU и най-вероятно никога повече няма да се налага да мислиш по този въпрос.
С тая кола
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни