Това клапанче не съм го монтирал аз,колегата май така си я е взел.А за дебита на помпата и горивото няма проблем,на моя монтирах подобен,и те се продават на размери,взависимост от маркучето.Чистихме грубия филтър за нафтата,имаше доста гняс в него.
Изгоря ми свещ.Къде е релето?W202 C220D 97г.
Started by Рифела, 04 Sep 2008 - 13:43:18
31 replies to this topic
#32
Posted 07 January 2009 - 12:12
Изолирана е системата за подгряване на горивото (термостатен клапан май), и предполагам затова са го сложили.
При мен имаше също такъв, но с идеята да се справи със проблема връщане на горивото обратно в резервоара при покой на автомобила.
Да, ама не. Не вършеше работа.
След ходене по мъките известно време установих, че основният проблем е бил във фабрично монтираният клапан (два са-един за гориво към мотора и един за обратното) на изхода от десния бъбрек на резервоара. Другият клапан се намира около ГНП на маркуча за връщаното гориво.
Та ако иамаш и ти такива, допълнителният май става излишен.
При мен имаше също такъв, но с идеята да се справи със проблема връщане на горивото обратно в резервоара при покой на автомобила.
Да, ама не. Не вършеше работа.
След ходене по мъките известно време установих, че основният проблем е бил във фабрично монтираният клапан (два са-един за гориво към мотора и един за обратното) на изхода от десния бъбрек на резервоара. Другият клапан се намира около ГНП на маркуча за връщаното гориво.
Та ако иамаш и ти такива, допълнителният май става излишен.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users