Edited by Faca, 29 January 2009 - 21:14 .
Добавка към описанието!
Изгоря ми свещ.Къде е релето?W202 C220D 97г.
Started by Рифела, 04 Sep 2008 - 13:43:18
31 replies to this topic
#1
Posted 04 September 2008 - 13:43
Днес сутринта като запалих,индикатора за свещите светна.Ясно някоя е сдала багажа.Само че не знам на този модел,а той е 220Д 97г.къде му е релето за свещите,от там на 124ката ги проверявах коя е изгоряла.Предполагам че и тук,всяка свещ е захранена с отделен кабел от релето.Мисля да ги сменя всичките/дай боже да се отвият без проблем/,но все пак преди това искам да ги премеря.Та кажете къде е релето?
#2
Posted 04 September 2008 - 14:00
Незнам де го туй реле,Днес сутринта като запалих,индикатора за свещите светна.Ясно някоя е сдала багажа.Само че не знам на този модел,а той е 220Д 97г.къде му е релето за свещите,от там на 124ката ги проверявах коя е изгоряла.Предполагам че и тук,всяка свещ е захранена с отделен кабел от релето.Мисля да ги сменя всичките/дай боже да се отвият без проблем/,но все пак преди това искам да ги премеря.Та кажете къде е релето?
но съвета ми е - сменяй всички свещи
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#6
Posted 26 September 2008 - 17:31
Днес демонтирах старите свещи на меро.На 1ви,2ри и 3ти цилиндър се отвиха все едно току що са монтирани но на послидния 4ти,тази която е на най гадното място,заради масления филтър ми се разказа играта.Бавно и без много усилие я въртях напред назад,докато не се разви резбата,и до тук немърда и това е.Намерих гайка с такава резба,срязах я на две и започнаха мъките.Двете части не можах да заглавя,но едната се заклещи от дясно на свеща и с нейна помощ я извадих една дължина на гайката.През цялото време впръсквах газ със спринцовката.Наложи се да използвам още една втулка която да подложа под двете половинки на гайката,за да продължи изтеглянето.И най накрая я извадих.Утре ще взема новите и ще ги монтирам.Задължително с грес против запичане.Според мин запича не резбата а дългата част от нея до електрода.
#7
Posted 26 September 2008 - 17:51
И аз да питам осведомените,да ли се намират тия буксички дето се щракват на свеща,че на втори цилиндър нещо не прави добър контакт,почистена е и с натегната пружинка,но от време на време мисветва лампата а свеща е здрава,размърдам буксата и лампата гасне.Кабела съм го проверил и буксата към релето също,всичко е здраво-само като мръдна буксичката става този номер
#9
Posted 26 September 2008 - 19:18
На старата 190 ка един приятел искаше да ми сложи такива ( Денсо) но я продадох преди това.
Думите му бяха - ще ме псуваш много първите 7-800 км, но после ще имаш дори и по нисък разход и ще бачка перфектно. Не разбрах защо трябва да минат тези километри и т.н.
Думите му бяха - ще ме псуваш много първите 7-800 км, но после ще имаш дори и по нисък разход и ще бачка перфектно. Не разбрах защо трябва да минат тези километри и т.н.
#10
Posted 26 September 2008 - 19:25
На старата 190 ка един приятел искаше да ми сложи такива ( Денсо) но я продадох преди това.
Думите му бяха - ще ме псуваш много първите 7-800 км, но после ще имаш дори и по нисък разход и ще бачка перфектно. Не разбрах защо трябва да минат тези километри и т.н.
Аз пък съвсем нищо не разбрах... Каква е връзката между разхода и свещите?
За свещите доста е писано.
Аз лично препоръчвам или словенската Искра или оригиналната марка - Beru.
Първите ги продава Косер, вторите - V&D Auto.
#11
Posted 26 September 2008 - 20:56
Аз ги смених с БОШ,струваха някъде около 140лв и са с една година гаранция.За сега няма проблем,пък да видим зимата.
#12
Posted 26 September 2008 - 20:58
Я прочетете пак какво съм написал - писах какво са ми казали, а не какво е станало. В общи линии - казали са ми че работили добре след 7-800 км, защо и как - не знам. И да питате и да не питате - пълен лаик съм и не претендирам че разбирам въобще от двигатели и т.н.
Това от което разбирам го предложих в друга тема.
Това от което разбирам го предложих в друга тема.
#13
Posted 26 September 2008 - 21:06
Ами това което са ти казали би могло да бъде на място, само ако става въпрос за бензинов автомобил, не и за дизелов.
С подгревните свещи нищо съществено не може да се случи след 7-8кКм.
Освен да изгорят и може би това е имал предвид майстора - след тоя пробег просто ще ги смениш с истински
За разхода пък съвсем - няма никаква пряка връзка между него и подгрева.
С подгревните свещи нищо съществено не може да се случи след 7-8кКм.
Освен да изгорят и може би това е имал предвид майстора - след тоя пробег просто ще ги смениш с истински
За разхода пък съвсем - няма никаква пряка връзка между него и подгрева.
#15
Posted 26 September 2008 - 21:26
Разбирам желанието ти да вземеш нещо по-евтино, обаче след като си минал процедурата по свалянето им, не разбирам как ти дава сърце да слагаш свещ, за която нилкой нищо не казва...
Още повече при теб са 4 а не 5.
Слагаш 4 броя BERU и най-вероятно никога повече няма да се налага да мислиш по този въпрос.
С тая кола
Още повече при теб са 4 а не 5.
Слагаш 4 броя BERU и най-вероятно никога повече няма да се налага да мислиш по този въпрос.
С тая кола
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users